Hallo iedereen
--- eerst even wat info
mijn naam is mitchel en ik ben over 21 dagen 18 jaar
ik train al sinds ik 16 jaar ben maar rond 17 jaar begon ik serieus te trainen en op 17,5 jaar had ik echt genoeg verstand van voeding etc om echt serieus te trainen.
toen ik begon woog ik 50kg en weeg nu rond de 64kg. mijn lengte was in januari 2009 ; 1,63 en nu ben ik 1,73
mijn trainings schema
maandag - bicep-rug (benen)
dinsdag -tricep borst schouders abs
woensdag - rust
donderdag - bicep-rug (benen)
vrijdag -tricep borst schouders abs
de oefeningen die ik nog niet heb gedaan zijn deathlifts en squads
eet elkedag vlees groente aardappels. soms wat noodles/macaronie na het trainen, in de ochtend paar sneeën brood met beleg protein shake in de ochtend en voor t slapen gaan, creatine om 6/7 uur 5mg.
sinds ik creatine ben gaan gebruiken ongeveer 6 weken nu heb ik 1 grote huidsscheur voor me schouder gekregen dus tussen borst en schouder. en een paar kleine scheurtjes bij me vleugels(rug)
ik gebruik ook trouwens proteïne shakes.
ik pak nu ongeveer 55kg bankdrukken max 60kg met moeite. 16kg dumbell press.
ik wil graat groot en breder worden maar ik wil mijn groei niet belemmeren
en ik wil verder niet meer van die huidscheuren krijgen, ik weet hoe het komt, mijn spieren groeien te snel maar hoe kan ik dit voorkomen en toch gewoon door trainen?
--- eerst even wat info
mijn naam is mitchel en ik ben over 21 dagen 18 jaar
ik train al sinds ik 16 jaar ben maar rond 17 jaar begon ik serieus te trainen en op 17,5 jaar had ik echt genoeg verstand van voeding etc om echt serieus te trainen.
toen ik begon woog ik 50kg en weeg nu rond de 64kg. mijn lengte was in januari 2009 ; 1,63 en nu ben ik 1,73
mijn trainings schema
maandag - bicep-rug (benen)
dinsdag -tricep borst schouders abs
woensdag - rust
donderdag - bicep-rug (benen)
vrijdag -tricep borst schouders abs
de oefeningen die ik nog niet heb gedaan zijn deathlifts en squads
eet elkedag vlees groente aardappels. soms wat noodles/macaronie na het trainen, in de ochtend paar sneeën brood met beleg protein shake in de ochtend en voor t slapen gaan, creatine om 6/7 uur 5mg.
sinds ik creatine ben gaan gebruiken ongeveer 6 weken nu heb ik 1 grote huidsscheur voor me schouder gekregen dus tussen borst en schouder. en een paar kleine scheurtjes bij me vleugels(rug)
ik gebruik ook trouwens proteïne shakes.
ik pak nu ongeveer 55kg bankdrukken max 60kg met moeite. 16kg dumbell press.
ik wil graat groot en breder worden maar ik wil mijn groei niet belemmeren
en ik wil verder niet meer van die huidscheuren krijgen, ik weet hoe het komt, mijn spieren groeien te snel maar hoe kan ik dit voorkomen en toch gewoon door trainen?
Comment