Ik heb het even nagevraagd en ze moesten lachen om de naam Big George, denk dat jij teveel praatjes hebt kerel.
Aanschaf crosstrainer
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Haha wat een joke, al trok je 1000 kilo man rot een eind heen, hoe groter ze zijn hoe harder ze vallen.
Ken enkele leden die in vak F zitten, maar die hoor ik er nooit over, beetje triest dat je als 42 jarige beetje stoer gaat doen op internet hoe sterk je bent en dat je in vak F zit haha..erg indrukwekkend man.
Comment
-
Originally posted by Mc Fly View PostKErel, ik weeg op het moment 98 kg en deadlift 305 kg.
Ben wel zo eerlijk om te zeggen dat het ook veelal techniek afhankelijk is, heb je niet de juiste techniek, dan scheelt het zeker 15%.
Ik doe dit standaard 2x per week.
HEt is een algemeen gegeven dat men bij combi spieren die oefeningen 3x je eigen gewicht moet kunnen pakken.
DIt is leg press en deadlift.
Ik train vanaf mijn 18e en ben 42 jaar.Ik trainde in de tijd dat alles hardcore was.
Ik heb ook een rood witte sjaal ja.
Vak F , bekend als Big George.
Je bent welkom in de nadere vakken."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Aan wie heb je het gevraagd dan?
ga hier me niet hoeven bewijzen of wat dan ook.
Stel me maar vragen, dan weten we of het wel zo is of niet.Gedragscodes ken ik.Originally posted by diasog View PostGoede papa zal het wel zijn, als hij een vrouw heeft kunnen vinden die kinderen met hem wil
Comment
-
Die dingen zijn prive, waarom zou ik een foto van mij zelf erop zetten.
Gaat niemand wat aan.Waarom zou ik een foto van me zelf op dit forum neerzetten om mezelf te bewijzen.
Moet niet gekker worden man.Originally posted by diasog View PostEn sowieso, eerst foto's van je zo grote lichaam en filmpjes van de kilo's die tilt. Anders zal ik (en waarschijnlijk 99% van dit forum) je nooit geloven met je grote praatjes
Comment
-
Mc fly voor jou maar 1 woord feyenoord!!!!!!
42jarige held haha ik kom je nog wel eens tegen als we gaan rellen man..mij kennen ze als "rare" quibus. .ben bekend vooral in vak a.b.c en d maar ook e.f.g.h.i en j weten wel wie ik ben..nerm ik meteen de jongrns van k.l.m.n.o.p.q mee en de meiden van r.s.t.u.v.w.x.y en dan verzamelen in vak z?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-