Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb het even nagevraagd en ze moesten lachen om de naam Big George, denk dat jij teveel praatjes hebt kerel.

Comment

• Haha wat een joke, al trok je 1000 kilo man rot een eind heen, hoe groter ze zijn hoe harder ze vallen.
      Ken enkele leden die in vak F zitten, maar die hoor ik er nooit over, beetje triest dat je als 42 jarige beetje stoer gaat doen op internet hoe sterk je bent en dat je in vak F zit haha..erg indrukwekkend man.

Comment

• Goede papa zal het wel zijn, als hij een vrouw heeft kunnen vinden die kinderen met hem wil

Comment

• Originally posted by Mc Fly View Post
          KErel, ik weeg op het moment 98 kg en deadlift 305 kg.
          Ben wel zo eerlijk om te zeggen dat het ook veelal techniek afhankelijk is, heb je niet de juiste techniek, dan scheelt het zeker 15%.

Ik doe dit standaard 2x per week.

HEt is een algemeen gegeven dat men bij combi spieren die oefeningen 3x je eigen gewicht moet kunnen pakken.
          DIt is leg press en deadlift.

Ik train vanaf mijn 18e en ben 42 jaar.Ik trainde in de tijd dat alles hardcore was.

Ik heb ook een rood witte sjaal ja.

Vak F , bekend als Big George.

Je bent welkom in de nadere vakken.
          hey ik zit ook vak f man. Ben beter bekend als sjaak de negerzoen.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Waar bemoei jij je mee man, je komt alleen megen met dingen waar je niets van weet.
            HEld op het forum

Comment

• Aan wie heb je het gevraagd dan?
              ga hier me niet hoeven bewijzen of wat dan ook.
              Stel me maar vragen, dan weten we of het wel zo is of niet.Gedragscodes ken ik.
              Originally posted by diasog View Post
              Goede papa zal het wel zijn, als hij een vrouw heeft kunnen vinden die kinderen met hem wil

Comment

• Volgens mij weet je zelf niet zo veel. Als ik jouw leeftijd en jouw typestijl en gedrag vergelijk. Je lijkt wel een kind van 16 man.. Stoer doen met hoe sterk je bent en hoe gek je wel niet bent op de F side.... Sneu persoon

Comment

• En sowieso, eerst foto's van je zo grote lichaam en filmpjes van de kilo's die tilt. Anders zal ik (en waarschijnlijk 99% van dit forum) je nooit geloven met je grote praatjes

Comment

• Haha,Mc Fly=Big George=Lucky!Natuurlijk ken jij de gedragscodes Big Lucky!
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Die dingen zijn prive, waarom zou ik een foto van mij zelf erop zetten.
                      Gaat niemand wat aan.Waarom zou ik een foto van me zelf op dit forum neerzetten om mezelf te bewijzen.

Moet niet gekker worden man.
                      En sowieso, eerst foto's van je zo grote lichaam en filmpjes van de kilo's die tilt. Anders zal ik (en waarschijnlijk 99% van dit forum) je nooit geloven met je grote praatjes

Comment

• Dan ook niet zo'n grote mond.

Comment

• TUurlijk, ik zeg wat il wil zeggen.
                          Dan ook niet zo'n grote mond.

Comment

• kindje tog waar train je dan Big George?
                            Daar boven op de berg

Comment

• Mc fly voor jou maar 1 woord feyenoord!!!!!!
                              42jarige held haha ik kom je nog wel eens tegen als we gaan rellen man..mij kennen ze als "rare" quibus. .ben bekend vooral in vak a.b.c en d maar ook e.f.g.h.i en j weten wel wie ik ben..nerm ik meteen de jongrns van k.l.m.n.o.p.q mee en de meiden van r.s.t.u.v.w.x.y en dan verzamelen in vak z?

Comment

• en als je echt 42 bent schaam je diep je zou van de meesten hier de vader kunnen zijn,
                                maar je gedraagt je als een 16 jarige ajax fan die een keer naar een wedstrijd is geweest meestal heb je ze ook op youtube
                                Daar boven op de berg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X