Door zijn werk kan hij niet trainen maar houdt hij wel veel geld over. Ik zie nog een optie: minder werken en gewoon weer tijd hebben voor de gym. Heeft hij ook meer tijd om hier te posten. Of dat laatste een voordeel of een nadeel is, moeten we dan wel afwachten.
Verschil tussen thuis trainen en op de sportschool
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit is nou de reden waarom ik al die moeite niet ga doen omdat trieste mensen zoals jij overal waar je jaloers op bent een bullshit draai aan geeft. Zielig mens ben je. Ik kwam alleen maar meningen vragen en geen aandacht zoals jij.Originally posted by quibus View PostKunnen jullie mij misschien helpen, ik heb net het huis van de buren gekocht en ik wil er voor 90.000 euro fitnesmateriaal inzetten, maar weet niet welk merk, als het uitkomt mag het budget ook naar 34871234762346234523`74623462376 euro.
fotos van het huis heb ik niet, ps ik heb ook meegedaan aan de arnold classic vorig jaar, maar alle fotos zijn in beslag genomen door vrouwlijke fans en me naam wil ik liever niet zeggen, al zet ik wel gewoon me naam als username.
Helaas als je die googleld met jaartal en wedstrijden in dat jaar kom je hem niet tegen, maar ik ben het echt.
kusjes
Comment
-
hè dat vind ik nou flauw... al die tijd heb je ons belooft dat we een fototje van je ingerichte ruimte zouden krijgen en nu gebruik je quibus als excuus om dat niet te doen! slap hoor!ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
rotte appels
Dat goed recht heeft ie toch , die quibus reageert altijd irritant op gesprekken, daar moet ik hem echt gelijk in geven.Als ik dit allemaal terug lees dan verteld Bartjan erg enthousiast wat hij wilt en hoe mensen over bepaalde merken denken en noemt ie een bedrag om te spanderen en dan komt die quibus met deze reactie alsof het een lul verhaal is.Er zitten natuurlijk altijd rotte appels overal tussen die het voor andere verpesten.
Originally posted by Dinky Toy View Posthè dat vind ik nou flauw... al die tijd heb je ons belooft dat we een fototje van je ingerichte ruimte zouden krijgen en nu gebruik je quibus als excuus om dat niet te doen! slap hoor!
Comment
-
Originally posted by berend p View PostDat goed recht heeft ie toch , die quibus reageert altijd irritant op gesprekken, daar moet ik hem echt gelijk in geven.Als ik dit allemaal terug lees dan verteld Bartjan erg enthousiast wat hij wilt en hoe mensen over bepaalde merken denken en noemt ie een bedrag om te spanderen en dan komt die quibus met deze reactie alsof het een lul verhaal is.Er zitten natuurlijk altijd rotte appels overal tussen die het voor andere verpesten.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Waarom zou hij ook ?
Ik zou er ook ontiegelijk veel schijt aan hebben , als ik met zo'n reden foto's moest plaatsen.
Alsof hij zich moet bewijzen , want anders ?
Geloven ze het niet ? , lekker belangrijk.
Aan de andere kant , zou je je kunnen afvragen waarom je nog zulke verhalen vertelt hier op internet.
Je zoekt het ook wel op dan.
Comment
-
-
Originally posted by Dinky Toy View Postals hij er schijt aan had had hij ook na pagina 2 al kunnen zeggen tabé hier heb ik geen zin in.
Maar hij blijft terug komen met een fantastic verhaal
Comment
-
net als die jongen die DB curls deed , strict met 60kg oid . die heeft ook nooit meer wat laten horenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Srry dat ik het altijd verpest voor anderen.....maar mijn leugendetector werkt gewoon erg goed.
duizenden euros voor een gym en dan beetje tof doen flikker op joh.
en berend p..ga jij lekker achter in de rij staan om over mij te janken joh...ik zeg gewoon wat ik denk..irl en op internet..kun je het niet handelen...alt F4
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment