Verschil tussen thuis trainen en op de sportschool

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• apparatuur van techno gym is ook echt degelijk spul, dan heb ik het wel over die 'grijs/zwarte lijn' deze dus:

Comment

• Sportschool waar ik ooit trainde had ook veel techno gym, wit/zwart was dat allemaal. Opzich prima spul maar kan me voorstellen dat het lang niet het beste merkt in omloop is.

Al ziet die lijn van die foto hierboven er heel wat beter uit
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• er zit idd veel verschil in lijnen van TG, die geel zwarte is stevig spul, en plates loaded

Comment

• Hier had ik het tegen Rainman ook over, dit lijkt me ook wel wat.
          Mijn twijfel lag tussen Hammer strenght en technogym pate loaded

IK wil deze 2 lijnen zie en proberen.

Ik vermoed dat een van deze het moet worden of van beide wat maar dan heb je weer het vrouwtje die zegt,alles moet wel hetzelfde zijn.

Originally posted by generation_iron View Post
          apparatuur van techno gym is ook echt degelijk spul, dan heb ik het wel over die 'grijs/zwarte lijn' deze dus:

[ATTACH=CONFIG]17978[/ATTACH]

Comment

• Het is gewoon zeer degelijk spul, die van hammer strenght ook natuurlijk.
            Even kijken en voelen, en wellicht zit er ook wel een prijsverschil in wat mee kan spelen.

Erg benieuwd naar je keuze!

Comment

• je moet alleen wel naar de juiste naam van de lijn kijken en niet de kleur ,aangezien je ze in vele kleur combinaties kan bestellen.
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Klopt want ik heb ze ook in oranje/zwart gezien.. was hetzelfde spul. Vandaar ook maar even een foto erbij geplaatst.

Zelf heb ik niet heel veel met hammer strength getraind, maar als ik de incline press met elkaar vergelijk vind ik die van TG beter aanvoelen.
                Last edited by generation_iron; 20-02-2014, 20:31.

Comment

• Zou zeker plate loaded nemen in ieder geval
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Ja, plate loaded staat al vast in iedergeval.

Ik ga denk ik Mijn keuze maken op de FIBO,
                    wacht liever 6 weken en dan goed investeren.

Wat zou jij doen?
                    alles uit een lijn zo dat het matched of uit verschillende lijnen het beste eruit halen waar je het plzierigst op traint?
                    Originally posted by FitnessBoer View Post
                    Zou zeker plate loaded nemen in ieder geval

Comment

• En je afspraken bij leveranciers heb je nu gecancelled?

Comment

• Nee, ik heb daar met ze afgesproken want ze staan ook op de beurs daar.
                        Misschien dat ze wat interessante beursmodellen hebben waar ik wat mee kan.

OP die FIBO hebben ze alle topmerken en ik denk dat ik misschien wel straks iets anders beter vindt hoewel ik nu echt wel bij deze 2 merken hang en denk ik toch Hammer strenght als voorkeur heb.
                        HEt zijn wle zeer grote lompe apparaten maar deze monsters trainen wel fantastisch en niet stuk te krijgen.
                        Originally posted by generation_iron View Post
                        En je afspraken bij leveranciers heb je nu gecancelled?

Comment

• wow je hebt eerlijk waar een boel serieuze members behoorlijk lang in de zeik genomen en ze blpijven nog op je ingaan ook.
                          Ik geloof er vanaf post 1 al geen reet van maar iemand die ze budget van 20k naar 30k opschroeft na 1 plaatje, ga toch weg man.
                          en 110 kilo 9% op je top, haha wat voor wedstrijd was dat dan een eetwedstrijd? mensen die wedstrijden draaien praten wel over topgewicht maar dan bij 4% en gaan niet pochen met 110 kilo 9%.

foto van je wedstrijdfoto, ja komt nog, foto van de ruimte..vraag negeer je...hahahaha
                          kontridder.....

Comment

• `Ja tuurlijk joh, waarom zou ik dat doen dan, wat is mijn belang erbij vriend.
                            Wacht maar pik, als ik na de FIBO mijn keuze gemaakt heb zul je zien wie hier gelijk heeft.
                            Triest geval.

Originally posted by quibus View Post
                            wow je hebt eerlijk waar een boel serieuze members behoorlijk lang in de zeik genomen en ze blpijven nog op je ingaan ook.
                            Ik geloof er vanaf post 1 al geen reet van maar iemand die ze budget van 20k naar 30k opschroeft na 1 plaatje, ga toch weg man.
                            en 110 kilo 9% op je top, haha wat voor wedstrijd was dat dan een eetwedstrijd? mensen die wedstrijden draaien praten wel over topgewicht maar dan bij 4% en gaan niet pochen met 110 kilo 9%.

foto van je wedstrijdfoto, ja komt nog, foto van de ruimte..vraag negeer je...hahahaha
                            kontridder.....

Comment

• Ooh ja, wie heeft het hier ervoer dat ik een Top Bodybuilder was?
                              Ik heb met een wedstrijd geen 9% maar minder vet gehad en woog minder.

IK heb op mijn top dit gewogen, dit was niet wedstrijd niveau met dit gewicht en vet%

Het is wel goed joh.

Originally posted by quibus View Post
                              wow je hebt eerlijk waar een boel serieuze members behoorlijk lang in de zeik genomen en ze blpijven nog op je ingaan ook.

kontridder.....

Comment

• als het wel goed is waarom schiet je dan zo in de verdediging
                                ik ga het zien man, succes.
                                30.000 of je trollt of je bent gek

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X