Originally posted by Bartjan
View Post
Verschil tussen thuis trainen en op de sportschool
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
zoek eens op Dave Tate of John Meadows (youtube) en lees de verhalen over elitefts.
ga eens 3 dagen op onderzoek uit op youtube ,google en de site- elitefts is het neusje vd zalm.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Bartjan View PostHEt enige merk op die site wat bekend is Paramount , de rest zeg me niets.
Wat is jouw ervaring er dan mee?
Originally posted by Mvos View Postzoek eens op Dave Tate of John Meadows (youtube) en lees de verhalen over elitefts.
ga eens 3 dagen op onderzoek uit op youtube ,google en de site- elitefts is het neusje vd zalm.
Er zitten beugels aan zodat het gewicht niet op je lichaam neerploft als het mis mocht gaan. En de randen die de stang tegenhouden zijn niet al te hoog zodat het unracken niet veel moeite kost.
Die apparaten van Paramount zijn meer voor zo'n huisvrouwenfitness lijkt mij.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
+ genoeg beugels voor je gewichten en pinnen voor weerstandsbanden,..
wanneer wil je iets gaan kopen,want je hebt nog zeker een vol jaar uitzoekwerk voor de boeg als ik het zo allemaal lees.
krijg bijna het idee dat je aan het trollen bent. (no offense)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View Postzoek eens op Dave Tate of John Meadows (youtube) en lees de verhalen over elitefts.
ga eens 3 dagen op onderzoek uit op youtube ,google en de site- elitefts is het neusje vd zalm.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
@ ts : veel jongens trainen graag op machines . en dat is ook heel leuk en afwisselend . zelf zou ik bv heel graag een smith en een leg press willen (daar kan je alle kanten mee uit )
maar als je de grote jongens ziet , die trainen ook met veel losse gewichten en daar zijn ontelbaar veel varianten op te vinden . kijk maar eens naar de tijd van arnold . zo gek veel machines heeft die nu ook weer niet gebruiktYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
-
Als jij die spullen van Elite koopt en je woont in de buurt van Den Haag dan wil ik wel bij jou komen trainen. En ik denk dat Mvos en nog een paar anderen dan ook wel interesse hebben. Walhalla!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik vermoed dat je een troll bent, maar toch even een vraag. Is het verschil in kwaliteit van dergelijk spul wel zoveel geld waard voor iemand die niet op professioneel niveau traint? Is het fijner? Wellicht, maar met 20-30k kun je ook een hoop andere leuke dingen doen/kopen.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Bartjan View PostAch ja, jij mag je mening hebben.
Ik heb hier lang na toe geleeft en gespaard en wil het goed doen, misschien snap je dat wel.
De rest van je reactie is erg neerbuigenden voor iemand die het "goed" wil doen kom je met verdomd weinig basis kennis en vooronderzoek aanzetten.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment