Overgeven tijdens training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overgeven tijdens training

Beste Bodynetters,

Vandaag heb ik, na 6 maandjes trainen, voor het eerst overgegeven tijdens mijn work-out. Na het squatten voelde ik me al wat lichtjes in mijn hoofd, de shoulder presses daarna gingen nog goed, maar na mijn tweede set tricep pushdowns hield ik het niet meer. Er is vrijwel alleen maar water (en maagzuur) naar buiten gekomen.

Nou heb ik vandaag voor het eerst sinds een maand weer goed gesquat (kleine blessure aan mn quad). Nu vraag ik me af hoe het komt dat ik moest overgeven. Kwam het doordat ik sinds lange tijd weer zwaar gesquat heb? Of omdat ik te snel (1u na het eten) ben gaan trainen? Of omdat dit voor het eerst na mijn ontbijt was?

Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen In de toekomst wil ik dit uiteraard voorkomen, het is niet zo heel fijn.

Te snel waarschijnlijk.

Zelf train ik 2 uur na mijn stevige ontbijt.

Comment

Ik moet een dik uur rekenen na mijn maaltijd, anders loop ik te boeren na zware inspanning..

Comment

Gewoon te snel dus waarschijnlijk. Thanks! Normaal pak ik altijd anderhalf uur, maar vandaag een beetje drukke dag dus vandaar

Comment

Originally posted by Bronxo View Post
          Beste Bodynetters,

Vandaag heb ik, na 6 maandjes trainen, voor het eerst overgegeven tijdens mijn work-out. Na het squatten voelde ik me al wat lichtjes in mijn hoofd, de shoulder presses daarna gingen nog goed, maar na mijn tweede set tricep pushdowns hield ik het niet meer. Er is vrijwel alleen maar water (en maagzuur) naar buiten gekomen.

Nou heb ik vandaag voor het eerst sinds een maand weer goed gesquat (kleine blessure aan mn quad). Nu vraag ik me af hoe het komt dat ik moest overgeven. Kwam het doordat ik sinds lange tijd weer zwaar gesquat heb? Of omdat ik te snel (1u na het eten) ben gaan trainen? Of omdat dit voor het eerst na mijn ontbijt was?

Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen In de toekomst wil ik dit uiteraard voorkomen, het is niet zo heel fijn.
          dat had ik ook, meer het gevoel van kotsen maar na mijn kuiten te trainen, gwn meer koolhydraten eten en niet direct na een maaltijd
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Je bent iig voluit gegaan, want het gebeurt soms na een hele zware inspanning, je lichaam komt dan onder zware druk te staan en dan gooi je dus je maaginhoud eruit. Zoals al gezegd werd wat meer tijd tussen je eten en je training zou kunnen helpen.
            Cutting

Comment

Ik sluit me aan bij de gedachte dat je waarschijnlijk het eten meer had moeten laten zaken. Succes met je volgende training!
              Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X