mijn kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kijk daar komt de aap uit de mauw BELGISCHE dokter!!!ik snap hem

Comment

o zitter in nederland alleen betere dokters ofwa

vertel dan eens wat de aap is die uit de mauw is gekomen
      anders moetje die dokter maar eens op google opzoeken
      en zien welke boeken hij heeft geschreven
      t.herthoge is zijn naam

Comment

In Nederland zullen heus geen betere dokters zitten.
        Daarnaast weet ik dat in België de artsen makkelijker dingen voorschrijven, zoals steroids, groeihormonen, oestrogenenremmers etc. Je zou haast bijna denken U vraagt wij schrijven.

In Nederland is dit niet zo, heel veel huisartsen vinden het ethisch onverantwoord om dergelijke middelen bij gezonde mensen voor te schrijven, aangezien deze middelen bedoeld zijn voor "zieke" mensen.
        Daarbij zijn er enkele huisartsen die wel voorschrijven, maar hierbij loopt men een heel groot risico, men kan namelijk uit het beroep worden ontheven als men er achterkomt. Maar goed die hebben de instelling, van als ik het voorschrijf weet ik dat men ieder geval echte medicijnen krijgt, op de zwarte markt weet men dit nog niet zo erg.

Daarnaast heb je dan ook nog eens de verzekeringsmaatschappijen die moeilijk kunnen gaan doen, als er bijvoorbeeld rHGH wordt voorgeschreven, aangezien 15 IU rHGH gemiddelde apothekersprijs ongeveer 600 euro kost.
        Reken maar uit als je per dag 4 IU nodig heb, op hoeveel je uit komt als je bij de apotheek dit gaat halen, als je het minimaal 3 maanden moet volhouden wil je rHGH effect hebben.

Daarnaast kan jij best wel zeggen dat men hier een beetje overtrokken reageert, maar je slikt niet voor niks schildklierhormonen, want zal je dit niet doen, krijg je diverse andere kwalen, waarbij overgewicht zeker er een van zal zijn, omdat je schildklier te traag werkt.

Dan vind ik ook nog dat je zeker niet bij een 2e kuur rHGH moet gebruiken, dit moet je pas pakken als je op gewone steroiden niet meer reageert en dat kan je best heel lang volhouden.
        Voor de rest is het jouw keuze, jouw lijf. Ik spreek alleen de hoop uit dat je niet over 20 jaar er giga spijt van gaat krijgen, omdat je op een vrij jonge leeftijd deze middelen zonodig moest pakken.

Greetz.
        Last edited by Castaway; 01-03-2007, 18:40. Reason: Taalfouten gecorrigeerd

Comment

Dat het nu een belgische of nederlandse dokter is speelt geen rol, in belgie zal een dokter ook ontheven worden uit zijn beroep als ze dit te weten komen. En dat een belgische arts sneller zou schrijven als een nederlandse is pure zever, ik moet nog altijd de eerste tegenkomen die het doet.

Nu de kuur, op zich een rare kuur vind ik dan, je zou al best met de hgh beginnen voor je begint met de sus en deca, 750 sus per week , hoe doe je dit , zet je dit 1 keer per week of meerdere malen. Als je sus degelijk wil doen prik je om de drie dagen, dus niet per week, maandag- donderdag- zondag, enz.... ga je maar 10 weken sus doen, of nu 10weken dan een paar weken stoppen en dan terug.
          Maar waarom t3 en t4 samen gebruiken, het ene is gewoon de voorloper van het andere, heeft dit te maken met uw ziekte (slecht werkende schildklier) , en waarom die armidex erbij
          Of je wel deze kuur zou doen laat ik in het midden, ik ken mensen die van hun eerste kuur direct hgh gebruikt hebben, en die staan nu op het podium en ik niet.

Grtz
          stil growing

Comment

ik dacht dat je t-4-samen moest nemen met t-3 anders deze niet optimaal werken of ben ik verkeerd en altijd 1-3een derdevan t4 niet ik kan verkeerd zijn maar dan heb ik het verkeerd gelezen

Comment

@snipke
              Er zijn in België best wel wat artsen die dingen voorschrijven, of dat meer zijn dan in Nederland laat ik in het midden. Dat jij ze nog niet tegengekomen ben is heel iets anders.
              Daarnaast kan ik je ook nog vertellen dat het in België en Frankrijk bij wet verboden is doping te gebruiken.
              Theoretisch zou iedere burger bij jullie, verplicht kunnen worden om een urinestraal in te leveren en zodra er doping geconstateerd wordt, een straf opgelegd kan krijgen.
              Maar dit wijkt helemaal af van de topic.

Wel sta ik volledig achter de opmerking geen rHGH gebruiken voor pas een 2e kuur, ben namelijk van mening dat er eerst een basis gelegd moet worden naturel (+/- 5 jaar), dan pas gaan kuren en bij de volgende drempel, als je niet anders wil, het toevoegen van peptiden zoals: rHGH, IGF1-L3, MGF, GHRP6 met eventueel gebruik van Insuline of Glucophage. Vooral omdat er nu pas beetje bij beetje bekend wordt, wat de bijwerkingen van rHGH zijn bij een dosering van 4 tot 8 IU per dag of hoger.
              Diabetes mag je ook in het rijtje al bijschrijven, in de eerdere posting die ik gedaan heb.

Daarnaast heeft Broozi een schildklierafwijking, zoals hij zegt, waarvoor hij T4 en T3, krijgt voorgeschreven, als ik nu het bovenstaande lees, want hij bepaalt zelf de doseringen, zet ik hier mijn vraagtekens bij.

Dan is het niet helemaal waar dat T4 een voorloper is van T3, een van de functies van T4 is inderdaad dat deze omgezet wordt naar T3, maar T4 doet meer.

Dat er atleten zijn die al gelijk aan de rHGH gaan bij het aanraken van een dumbbell, is bekend.
              Dat ze daarom nu op een podium staan en mensen die 10 jaar trainen en alles in het lichaam geduwd hebben niet, heeft niks te maken met het gebruik van rHGH.

Overigens iedereen mag zelf bepalen wat hij of zij met zijn lichaam doet, dus mijn postings kan hij gewoon naast zich neerleggen, het enigste hoop ik dat de topicstarter realiseert waar hij mee bezig is en mocht hij inderdaad een medische afwijking hebben, dat hij dit inderdaad met zijn arts overlegd en dat hij zich regelmatig laat controleren. Bloedonderzoeken in week 4 - 8 - 12 en 16 om te kijken of alles redelijk binnen de grenzen blijft, zou mijn advies zijn.

Vanaf nu bemoei ik me ook verders niet meer met dit topic.

Greetz.
              Last edited by Castaway; 02-03-2007, 09:07. Reason: Aanvullingen + aanpassingen gemaakt.

Comment

is jammer van zulke goede kennis die uitgelegd wordt en dan in de wind geslagen. ZOVEEL jongetjes komen vragen of iets goed is en als je dan niet verteld dat het slim is en mega werkt luisteren ze niet. WAAROM dan de vraag!!!??
                zo gaat ook veel advies verloren want dan heeft op een gegeven moment niemand meer zin om advies te geven omdat het toch in de wind geslagen.

ennuh... broozi... ik begrijp je naam
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@ castaway , ik ben de laatste om as goed te praten, maar in al de jaren dat ik hier actief ben en actief ben als fitnesser kan ik je zeggen, meeste mensen komen hier inlichtingen vragen over een kuur, ik laat in het midden of ze al aangekocht is of niet. Nu kan je twee dingen zeggen, nee kerel je traint nog niet lang genoeg en bla bla bla, of je kan degelijk advies geven.

Dat je eerst u mening wilt zeggen dat hij nog niet klaar is voor te kuren aangezien zijn ziekte, trainersjaren, voeding, rust, vindt ik best oke maar dat schrikt de meeste hier niet meer af. Wat je wel kan zeggen of vragen is waarom neem je nu al die middelen, want om die of om die reden lijken me die nu overbodig aangezien je onervaren bent. Ik denk dat je eerder iemand doet nadenken bij zijn kuur als je misschien wel raad geeft ivm de kuur dan gewoon te zeggen nee je bent er niet klaar voor, hoe dan ook zal hij die kuur toch doen,dan beter goede info geven.

Ikzelf heb ook eerst naturel getraind en dan pas aan as gedacht, ik kende zelfs niets van as voor ik me hier vroeger aanmelde, dat kunnen genoeg mensen hier bewijzen.

Ik weet ook dat doping verboden is in belgie en frankrijk, nederland dacht ik ook, maar een reactie van kijk daar komt de aap uit de mouw want het is een belgische dokter is zever, ik heb al vele artsen geraadpleegt en geen enkele waou het doen, en geloof me overal zitten er bij die zo iets willen bijverdienen, of het nu een belg of nederlander of duitser of japanees is.

En als ik zeg dat ik personen ken die vanaf hun eerste kuur aan de hgh zaten dan is dat zo, ik ga dat hier in mijn kostbare tijd niet zomaar neer lullen natuurlijk, en ja die gasten staan nu op het podium maar komen nog wel soms aan mij inlichten vragen.

Grtz
                  stil growing

Comment

@snipke

Als je mijn posts hebt gelezen en ik neem ook dat aan, dan heb ik allereerst gevraagd hoe hij deze middelen ging zetten subcutaan, i.m. elke dag 5/2,6/1 etc.
                    Heb hier totaal geen antwoord op gekregen.

Daarnaast krijg ik de indruk dat hij alles aan elkaar verzint, want eerst wordt alles voorgeschreven, behalve dan de steroiden, dan blijkt in een post later dat hij zelf de doseer verhoudingen bepaalt met de T4 en T3 heeft, daarnaast heb ik informatie verschaft over rHGH en schildklierhormoon en dat het voldoende aanwezig moet zijn om te functioneren.

Daarbij heb ik mijn mening geventileerd dat ik het onverstandig zoniet eens nodig vind dat hij bij kuur 2 rHGH moet gaan pakken etc. en als hij het dan toch wil doen, dat hij dat in overleg doet met zijn arts en dat betwijfel ik ook ten zeerste.

Naar mijn insziens voldoende advies en als ik geen antwoord krijg op mijn vragen, krijg hij van mij voor de rest ook geen advies.

Groet.

PS. Doping is niet in Nederland bij wet geregeld, men mag het niet verhandelen wel in bezit hebben en/of gebruiken.
                    Last edited by Castaway; 02-03-2007, 15:02. Reason: Nadruk gelegd op mijn mening

Comment

ik heb je posts duidelijk gelezen bro, ik geef enkel mijn mening dat is alles, voor de rest moet hij zelf weten wat hij doet of niet doet

Grtz
                      stil growing

Comment

Ik sluit mij volledig aan bij Castaway. Godsamme, in de '70's hadden ze prachtige lichamen met behulp van wat dianabolletjes en testosteron. En nu al die andere rotzooi zo makkelijk te krijgen is spuit iedereen zich maar vol met IGF-1, HGH, insuline, Trenbolone en weet ik wat. Gruwelijk gewoon.
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

he castaway om te reageren op je post de hgh zet ik onderhuids en derest intramusculair

Comment

jullie zijn ook toch beginnen tenemen of niet .
                            niet dat het mij intreseerd wat jullie doen mijn vraag was aan jullie of dit een goed kuurtje was en ik krijg alleen maar gezeik naar mijne kop geslingert .
                            het is ongezond dat weet ik maar ik moet dat risico toch nemen
                            + ik werk samen met mijn dokter om toch iets of wat gecontroleerd te doen mocht slechte bijwerkingen hebbe zulle wij samen wel overleggen om alles dan stil te leggen .
                            ik vind het ipocriet jullie liggen te zeiken en doen het zelf niet .dacht het wel
                            wat ik heb van ziekte ... ik heb helemaal geen ziekte .ik heb allen een iets tragere werking van mijn schildklier zoals veel mensen in de wereld
                            ik kan niet eten wat ik wil omwillen van mijn maag breuk is niet dodelijk hoor .
                            mijn trainning ervaring ik denk dat ik al langer train dan jullie niet op gebiet van bb maar op gebiet met competitie
                            doe ik al van mijn 12 jaar nu 30 reken maar ff
                            zwemmen ,tai boks,en nu kyokushikai .
                            ik heb altijd onder de 70 kg gevochten ik zelf woog 67kg lekker droog
                            nu wou ik wat zwaarder worden en omdet dat met eten niet zoo goed lukte ben ik begonne met te kuren en zit nu 80.6kg 12procent vet zoals velen andere. ik voel mij er goed bij .en dat is alles wat telt voor mij
                            enden rest kan mij gestolen worden wat andere zeggen .
                            als je dokters advies wil geven had dan gewoon dokter geworden in plaats van een wannebe ik spuit of slik niet zonder het advies van mijn dokter goed

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              is jammer van zulke goede kennis die uitgelegd wordt en dan in de wind geslagen. ZOVEEL jongetjes komen vragen of iets goed is en als je dan niet verteld dat het slim is en mega werkt luisteren ze niet. WAAROM dan de vraag!!!??
                              zo gaat ook veel advies verloren want dan heeft op een gegeven moment niemand meer zin om advies te geven omdat het toch in de wind geslagen.

ennuh... broozi... ik begrijp je naam
                              velen die kuren zoeken enkel bevestiging dan hun kuur goed is, geen kritiek
                              the one and only tabata overlord

Comment

Goed ik zal nog even reageren omdat ik ook degene ben die het meeste commentaar geleverd heb op jouw voornemen om te gaan kuren met de middelen.

Ik had in eerste instantie gevraagd aan jou hoe je de rHGH ging zetten subcutaan, i.m., welk protocol je handhaafd en waarom je T4 moet nemen. Pas later is dat beantwoord door jou, omdat ik je er nog eens op wees. In eerste instantie het enigste dat je zei was dat je niet wist dat je minimaal 4 IU moest nemen.
                                Overigens vind ik dat je hele rare doseringen neemt, 96,5 mcg T4 is een vrij rare waarde, over T3 dan nog maar te zwijgen, daarbij ook nog eens 3,6 IU rHGH. Want hoe wil je dit gaan afmeten als je tabletten 25 mcg T3 zijn en 100 mcg T4 of 50 mcg (dit zijn de standaard tabletten).

Dan heb ik mijn visie gegeven op het kuren met rHGH, zo raad ik dat iedereen af die bij mij komt om te gaan kuren met rHGH of je nu 30, 40 of 100 ben voor mij part. Dat ik daarin misschien iets in jou topic te ben doorgeslagen alla, dat is dan maar zo.
                                Je moet ook niet vergeten dat jij misschien wel heel lichtvoetig over het feit dat je een traagwerkende schildklier heb, heenstap, omdat je dit al je heel je leven hebt, en jij dit "gewoon" vindt, dat doe ik zeker niet.
                                Daarom heb ik de wens uitgesproken om dit zeker met je arts te overleggen, gelukkig heb jij een arts die zich hierin kan vinden, veel artsen die ik ken doen dat zeker niet.

Daarbij kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat je een en ander hebt lopen te verzinnen, vooral omdat je aangeeft in een post bij de combinatie van T4 - T3 dat je dit ergens gelezen had om het zo te doen.

Excuses wil ik je wel aanbieden dat ik je topic vervuild heb met mijn visie, maar voor de rest hoop ik dat je bevestiging krijg van een of degene dat je kuur die je wil gaan doen perfect is.

Groet,
                                Last edited by Castaway; 04-03-2007, 09:53.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X