mijn kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het is geen kritiek. het is advies. men ervaart het als kritiek omdat men het niet wil horen.
    als je naar de dokter gaat wil je ook horen dat het goed met je gaat. is het dan kritiek van hem dat ie zegt: stop met roken want dat gaat niet goed ofzo
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Klopt helemaal.
      Het is hier geen fansite van wie of wat dan ook, als iemand niet tegen opbouwende kritiek kan heeft diegene gewoon pech. Jaknikkers die alles geweldig vinden zijn misschien ergens anders best te vinden maar hier gelukkig niet.

@ Broozi: lees het allemaal gerust nog eens na. Niemand zeikt je af ook al staat er dan misschien niet wat je liever gehoord had. Lees ook vooral even je eigen posts, het enige dat wij van je weten is wat je hier zelf schrijft en dat komt nu niet bepaald zeker of betrouwbaar over...
      Daarmee zeg ik niets over je motivatie of kennis of wat dan ook, alleen over hoe het op anderen over komt. Jij hebt er waarschijnlijk allerlei aanvullende informatie bij in je hoofd zitten waardoor het voor jezelf allemaal heel duidelijk en rechtlijnig lijkt maar voor wie die extra informatie niet heeft is het dat zeker niet.

Comment

Dat van die Belgische dokter bedoelde ik niet in een negative zin hoor!
        Maar in Belgie schrijven arten makkelijker dingen voor als bij ons in Nederland.
        En in Belgie is er ook makkelijkere aan te komen,hier zijn ze streng!
        Oja en de commetaar van mij en de andere leden zijn zeker niet speciaal bedoeld om je de grond in tetrappen hoor,tis onze menig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X