Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 15 2003,18:36)]Je hebt de spullen toch al in huis. Wanneer begin je over een jaartje of eerder
Ben erg benieuwd naar je resultaten
Als ik cut en shredded ben , probeer ik eerst een kg of 7,5 er au natrual erbij te krijgen dat ik plm opde 100 kg zit met laag bf% (8%), dan gaat de beuk erin, ik hoop uiteindelijk op de 109 uit te komen met een bf% van 8-10%. Op zijn vroegst start ik over 3 maanden.
Citaat[/b] (Riki @ Jun. 12 2003,17:44)]Maar voor de prik-fobieen, kom er wel overheen, die gewoon wil weten hoe een aas aanvoelt is het wel een goede start,
Als je een prik fobie hebt moet je GEEN AS doen. Bruce heeft nl. helemaal gelijk. Het is zo makkelijk om een pilletje te slikken, om te kijken hoe je lichaam er op reageerd. De mensen vergeten alleen dat dat pilletje heel veel slechter is dan die injectie.
Ik blijf er bij (persoonlijke mening) als je AS doet ontkom je niet aan injecteren.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Citaat[/b] (Riki @ Jun. 12 2003,17:44)]Maar voor de prik-fobieen, kom er wel overheen, die gewoon wil weten hoe een aas aanvoelt is het wel een goede start,
Als je een prik fobie hebt moet je GEEN AS doen. Bruce heeft nl. helemaal gelijk. Het is zo makkelijk om een pilletje te slikken, om te kijken hoe je lichaam er op reageerd. De mensen vergeten alleen dat dat pilletje heel veel slechter is dan die injectie.
Ik blijf er bij (persoonlijke mening) als je AS doet ontkom je niet aan injecteren.
Ligt toch echt aan die stackers, ik kom schijnbaar niet duidlijk over, als je niet rookt en drinkt, denk ik dat een kuurtje orals niet slechter is dan een paar borrels elke avond. Bovendien heb ik het over gematigde dosissen, maar om het in het midden tew houden, als je sereneus aan de bollen gaat horen injects erbij. Als eerste ervaring met aas denk ik dat dbol/winny only een goede indicatie geeft over hoe een aas aanvoelt, en hoe je erop reageert.
Ach prikken als je het een keer gedaan hebt is dat "angstige" er ook wel van af.
Ik ben het wel een beetje eens met diet. Ik vind dat je datgene moet nemen wat het beste voor JOUW werkt. Als dat injecties zijn moet je gewoon over die angst drempel heen stappen. Er is in mijn optiek geen plaats voor angst; je zult altijd om moeten gaan met de (eventuele) bijwerkingen die tegen kan komen, sterker nog je moet er vanuitgaan dat je bijwerkingen krijgt en je maatregelen ervoor treffen. Let wel ik probeer je geen richting in te duwen en ga ook niet zeggen dat dit of dat goed is - je hebt denk ik voldoende kennis om dat zelf te bepalen.
Citaat[/b] (Riki @ Jun. 16 2003,12:51)]Ligt toch echt aan die stackers, ik kom schijnbaar niet duidlijk over, als je niet rookt en drinkt, denk ik dat een kuurtje orals niet slechter is dan een paar borrels elke avond. Bovendien heb ik het over gematigde dosissen, maar om het in het midden tew houden, als je sereneus aan de bollen gaat horen injects erbij. Als eerste ervaring met aas denk ik dat dbol/winny only een goede indicatie geeft over hoe een aas aanvoelt, en hoe je erop reageert.
Riki ligt niet aan de stackers. In mijn ogen is een oral kuurtje absoluut schadelijker voor je lever dan een paar borrels. (ook ik rook niet en drink niet). Als je een hele lage dosis orals doet, heb je er eigenlijk niets aan. Ook zou ik niet serieus aan de dbol gaan (als dat bedoelt met bollen), ik zou helemaal geen combi doen van dbol + winstrol (2 17aa's te gelijk is echt niet goed voor je lever).
Riki serieus als jij echt een kuurtje wilt doen, niet te zwaar. Dan zou ik gewoon 8 weekjes sust 250-500 mg per week doen. Dit is gewoon een licht kuurtje. En geloof me dat prikken stelt echt niets voor. Laat iemand je de eerste paar keer helpen. Echt de aller eerste keer had ik niet eens in de gaten dat de naald er al in zat.
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
Citaat[/b] (Riki @ Jun. 16 2003,17:53)]/ was bedoelt als: of, dus dboll of winstrol!
Grtz
OK, maar ik blijf toch bij mijn verhaal.
dianobol kunt ge da ook alleen pakken(enkel da) en nakuuren wil ik ni doen ik wil da gewoon is probere wat da geeft van gevoel!!
tis gwn 1 malig voor mij en ne maat
vo te teste
kan iemand mij daarmee helpen
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment