Volgende kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by been View Post
    kickstart met test prop zou toch ook nog kunnen merk je de eerste weken ook nog iets
    Originally posted by Testo View Post
    Zou kunnen maar het wordt dan wss ingewikkelder dan je wil dus dan kan je beter voor sustanon kiezen imo.
    Bron:
    http://forum.bodynet.nl/anabolen/227...-r-zien-2.html
    Last edited by onderhandelen; 15-05-2007, 14:58.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by NastyDjango View Post
      Dit wordt zo onderhand nm 13e kuur of zo.....maar ben er een tijdje tussenuit geweest, heb ook nauwelijks kunnen trainen en meer dan een jaar niet gekuurd. toen ik weer in staat was om te trainen heb ik besloten niet al te hoog meer te gaan met de doseringen en nietmeer langer dan 10 weken kuren.

Ging mij er meer om of test prop de eerste 3 weken als kickstart nuttig is, aangezien sustanon ook prop en phenylprop bevat.....dus misschien dat iemand vazn mening is dat je dan beter kunt frontloaden met sus....
      die tren gooi ik er zeker bij tenzij iemand me hier overtuigd dat ik het niet moet doen (nutteloos of geldverspilling of zo)
      mja ik weet eigenlijk weinig over 2 19nor's stacken, alleen dat ze alle2 progestin zijn, wat leidt tot grotere onderdrukking van het libido en je eigen test. Als je ze dan stacked zou ik het zeker niet op het einde van je kuur maar gewoon door heel je kuur doen, en dan ms 1/2 weken vroeger met tren stoppen.

Ik zou er een dht bijzetten gewoon ipv tren, zoals mast of winny, dan heb je een test, een 19nor en een dht, en een 1+1+1=5 omdat ze elkaar alle3 versterken.
      Last edited by Genjuro; 15-05-2007, 20:37.
      the one and only tabata overlord

Comment

ik zou het NIET doen. is advies van goeroes en mezelf. doe er je voordeel mee
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          ja, maar papegaaiewerk kan iedereen is niet altijd juist. Leverschade bij orals wordt vaak enorm overdreven.

Ik zou best eens willen weten waarom ze het afraden...
          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by bruce View Post
            Wat zijn de onderbouwende argumenten van die adviezen Bruce?

En wat moet ik niet doen? Geen tren in die kuur, of niet kickstarten met prop?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X