stromba fake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat komt omdat er zovele je zijn voorgegaan, rowdy. lees maar eens met de zoekfunctie. er staat zoveel info op dit forum, je zou echt voorlopig niets hoeven te vragen, want de antwoorden staan er al. alleen ff zoeken.
    maar als je net een waardeloos winny kuurtje heb gedaan en dan alweer kijkt naar de volgende tabletten kuur, daar lopen we hier niet warm voor snappie. dat is aanklooien/rotzooien. bedoel ik niet om te zeiken maar het is zo.
    dboll zal je iig wel zeker van aankomen maar zal vooral vocht zijn. ennuh... 1 potje kopen om het daarvan te doen.... koop er dan twee.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

vocht

oke dat dianebol een hoop vocht vast houd dat was bij mijn bekend maar mijn doelstelling is dat ik hoop door een goede kuur die aanslaat om tekijken dat mijn lichaams verbranding iets naar beneden gaat want als je weet wat ik vreet word je toch wel een beetje bang van.en ik ben best iemand die zijn lichaam voldoende rust geeft. dus kijk ik denk dat een hogere testoseron gehalte door een anabole werking je lichaam verandert waarbij je je eigen vast pint op je doelstelling je dat dan ook kan behalen.

Comment

Originally posted by rowdy4 View Post
        oke dat dianebol een hoop vocht vast houd dat was bij mijn bekend maar mijn doelstelling is dat ik hoop door een goede kuur die aanslaat om tekijken dat mijn lichaams verbranding iets naar beneden gaat want als je weet wat ik vreet word je toch wel een beetje bang van.en ik ben best iemand die zijn lichaam voldoende rust geeft. dus kijk ik denk dat een hogere testoseron gehalte door een anabole werking je lichaam verandert waarbij je je eigen vast pint op je doelstelling je dat dan ook kan behalen.
        ok, zinsbouw en interpuntie aub, ik kan hier echt niks van maken...
        the one and only tabata overlord

Comment

het is voor mij vrij nieuw anabolen en mijn werd vertelt om je lever een beetje te sparen moet je op en afbouwen.
          maar jij zegt gelijk 4st per dag 6weken lang.
          om je lever te sparen moet je gewoon niet kuren kerel.
          Who's the Chef

Comment

deze waren 10mg nee heb geen nakuur gedaan en eigeljik was dit meer om te testen hoe mijn lichaam er op zou reageren. stromba is een anabool die kracht op leverd en bijna als helemaal niets aan vocht vast houd.
            en ook niet gelijk alles doet zwellen in abnormale zin snappie.
            waarom heb je geen nakuur gedaan dan? Heeft die vriend van jou je dat niet aangeraden? Je moet altijd een nakuur doen om je endogene (natuurlijke) testosteronproductie weer op gang te helpen! Nolvadex en clomid! Zonder nakuur zak je weer helemaal terug want dan wordt de periode van hormonendal te lang.

Comment

toevallig dat je het zegt heb dat vandaag gekocht kijk ik blader ook wel door dit toch wel interesante forem.
              nog meer bladeren gap, staat veel nuttigs en dan leer je het zelf, kan je dingen gaan plaatsen voor jezelf in je geheugen, nu krijg je verschillende antwoorden door mekaar, zoek gewoon rustig naar wat je weten wilt bijna alles is al eens aangekaart.

@HAROLD
              je zei dat je eventueel na je nakuur mariadistel kan pakkken, omdat dat leverherstellende functies heeft. Bij mijn wetenschap gebruik je mariadistel juist tijdens het gebruik van orale anabolen, omdat het de reinigende functie van de lever ondersteund.

Comment

Originally posted by NastyDjango View Post
                Bij mijn wetenschap gebruik je mariadistel juist tijdens het gebruik van orale anabolen, omdat het de reinigende functie van de lever ondersteund.
                Mariadistel werkt door leverenzymen te verhogen zodat de lever vlugger klaar is met het verwerken van eventuele afvalstoffen en zichzelf kan herstellen.

theoretisch erg mooi dus, maar er is daarnaast ook een theorie die zegt dat orals een pak minder goed opgenomen worden met mariadistel. Het wordt dus veiliger, maar ook minder effectief. Diezelfde theorie wordt ondersteunt door een stofje in grapefruitsap, die enzymen in het verteringsysteem plat legt waardoor orals dan weer beter worden opgenomen. Dat laatste is nooit bewezen voor as, maar wel voor meerdere orale medicatie. Zo zijn mensen al gestorven door overdosering.

Best na je kuur dus. 2-3 weken.
                Last edited by Genjuro; 09-05-2007, 13:56.
                the one and only tabata overlord

Comment

laten vertellen

oke die gozer heb mijn dus verkeerd geinfo en daarom ook die nakuur niet.
                  maar wat ik al zegt de een zegt dit en de ander dat voor mij is het een leer procces en voor gevordere een lachertje. maar weet nu voldoende ga mij eigen eerst herstellen en dan beter in verdiepe soms denki dat je er bent maar toch niet. in iedere geval bedankt voor de reactie

Comment

Ik heb op dit forum ook veel gelezen over een eerste kuurtje winny-only en dan zeggen er velen dat een nakuur dan geen pre is.

Comment

@rowdie: hoeveel kg ben je eigelijk aangekomen in die 8 weken? wel telkens 'smorgens/naakt gewogen. en niks vooruitgekomen in kracht??

Comment

helemaal niks alleen in de derde week dacht ik ietst tevoelen een beetje opgepept maar in mijn top week van 4 st per dag drie weken lang ben ik zelfs twee dagen goed beroert geweest heb wel de kuur netjes af gemaakt maar ben niks opgeschoten heb mijn zelf zelf een tijd van 2 weken belabbert gevoelt ja en daarom dus die nakuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X