je moet doen waar je gelukkig van wordt en als dat te bereiken is met een middel moet dat doen das beter als niet te vreden of ongelukkig door t leven gaan
Drive+deca
Collapse
X
-
ik mag je eerlijke antwoorden wel leroyw. ik denk nl. ook dat het verslavend is omda tje ineens veel meer respect krijgt van je omgeving enzo. zekerheids gevoel. niemand kanje wat, etc.
komt stiekem voort uit een minderwaardigheidscomplex. (in meerdere of mindere mate). je was niet tevreden met hoe je eruit zag. en dan ineens ligt het binnen handbereik. ikzelf heb dan eerst jaar of 5 zonder getraind. maar dat ging ook alleen eerste 1,5jaar lekker. daarna stagneren als een wildeeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
verslavend is t zeer zeker bedoel je bent extern hoge dosis testosteron aan toevoegen, je normale productie zorgt al voor extreme gemoedstoestanden zowel in positieve als in negatieve zin.....
minderwaardigheidscomplex is te sterk uitgedrukt uit onvrede over je zelf zeer zeker.
maar goed verslaving heb je zelf in de hand t is maar net hoe je in t leven staat, hoe goed je je zelf kent, hoe je persoonlijkheid is, welke en of je een doel hebt.
af en toe een biertje is ook lekker en ja AS ook tja heerlijk spul
Gebruik maar gebruik met mateLast edited by onderhandelen; 19-08-2007, 00:00.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
na de 2 a 3 jaar
Ja dat is moeilijk te zeggen zwaan, ik ben in die tijd zwaar aan de drugs gegaan dus ben hard ingeklapt en was op een gegeven moment nog maar tegen de 70 kilo, het is dus eigenlijk moeilijk te zeggen hoe ik daarna ben geweest want in die tijd daarvoor heb ik 4 jaar lang gekuurd, 8 weken op, 8weken af. Ik heb die tijd achter me gelegd en trainde in het begin alleen maar met eten om de 2 uur en daar kwam ik een kilo in de week van aan. ( waarschijnlijk kwam ik ook al aan omdat me lichaam gewoon ondervoed was, dat weet ik niet ).
Ik denk als je een kuur neemt en je zou bv 13 kilo aangekomen, je er misschien maar 4 kilo van overhoud als je geluk hebt, veel van je kracht behou je. Na deze kuur gaat het de eerste keer worden dat ik niet aan de drugs meer ga dus ik ga wel zien wat ik overhou, ik vind het ook niet zo heel erg meer als ik daarna afval, zolang ik maar gewoon weer op me oude niveau ga proberen te komen met trainen..
Comment
-
Originally posted by leroyw View PostIk denk als je een kuur neemt en je zou bv 13 kilo aangekomen, je er misschien maar 4 kilo van overhoud als je geluk hebt, veel van je kracht behou je.
wat raar zo veel verlies, zonde van de money man
waarom kuur je dan▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment