Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik was 23 toen ik mijn eerste kuur nam,ik trainde daarvoor al 3jaar.
Ik heb wel lang getwijfeld erover moest er eerst niks van hebben.
Voor dat ik het ging doen heb ik het net wel afgezocht naar zoveel mogelijk info,ik moest wel weten wat ik ging doen. en wat er kon gebeuren.
En dat raad ik iedereen aan die er aan begint zorg dat weet wat je gaat nemen en wat het doet en wat er kan gebeuren je kan er nooit genoeg over weten.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Nou, ik ben 1 van die 18 mensen. Ik ben nu 19 jaar. Ik maak nu nog heel goede vooruitgangen met dieet en sommige supplementen. Dus voor mij is het nog wachten tot ik still sta. Ik heb al een dealer en al gevonden maar ja. Ook de mensen bij mij fitness centra beinvloeden mij heel veel. Ze zitten bijna elke keer over AS te praten terwijl ze geen zak van weten. Ik hoor allemaal verhalen over dat je dood kan gaan als je het gebruikt. En dat als je het gebruikt, dat je dat dan je hele leven lang moet doen. Ik weet niet in hoeverre dit waar is. Dus je ziet ik twijfel nog heel veel. Maar als ik jullie hier zie praten dan denk dat het er nog wel wat van komt.
God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.
Valt mij wel op dat het grootste percentage tussen de 19-23 jaar is begonnen.
Erg jammer moet ik zeggen, op die leeftijd is het hebben van een echt goede basis nog bijna onmogelijk en bovendien is het eigen groeipotentieel nog zo groot.
Kan alleen maar hopen dat de jonge gasten die hier meelezen wat verder kijken dan hun neus lang is en dus niet alleen leren wat en hoe te gebruiken maar vooral ook wanneer wel en wanneer beter (nog) niet...
ja maarrrr... das ook de tijd van de stoere jongen uithangen, dus dan gebeuren die dingen he....
weinig mensen zijn 'verstandig' aan de as begonnen.
hierbij steek ik mijn (overigens vreselijk gespierde) arm in eigen boezem
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 11 2003,11:05)]ik ben nu 31 en ga mijn eerste binnen enkele dagen beginnen,vanaf het 30ste levensjaar nemen vele zaken af dus kan nooit geen kwaad
Uit ervaring Snipke, er zijn ook zaken die niet afnemen hoor na je 30e...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment