Hoe oud ben je begonnen aan anabolen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

toen ik 28was kreeg blessures en stond stil trainde toen zo n 12j sta wel elke dag te stucadoren dat is niet ideaal
    patrick

Comment

Nog geen ervaring mee Mr c, maar heb eens gelezen dat vanaf je 30e levensjaar de testosteron produkte serieus afneemt, dus dacht ik laten we deze dan maar opvoeren he
      stil growing

Comment

Even bumpen voor de gebruikers onder ons....

-begin 19.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Overgens Ben ik van mening dat jongeren veel gevoeliger zijn om het te gaan gebruiken, ze zijn vaak nog wat losbondiger en lang leven de lol, hebben ook geen gezin en in de meeste gevallen ook geen serieuze relatie, de levenservaring als je rond de 28-35 jaar speelt ook een rol, wellocht een vaste relatie en dan hoeft het al gauw niet meer voor hen.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            Even bumpen voor de gebruikers onder ons....

-begin 19.
            WOW!!! Bump van 9 jaar!!!

Comment

dat is een hele ouwe ja

Comment

19 maar ik was te ongeduldig. en ook erg dom , en dat ben ik soms nog steeds:P

En achter af had ik beter nooit kunne gebruiken.
                Moet je die foto,s zien ik lijk wel op kwasimodo:P

Iedereen moet doen wat die zelf wil.

Comment

Overgens Ben ik van mening dat jongeren veel gevoeliger zijn om het te gaan gebruiken, ze zijn vaak nog wat losbondiger en lang leven de lol, hebben ook geen gezin en in de meeste gevallen ook geen serieuze relatie, de levenservaring als je rond de 28-35 jaar speelt ook een rol, wellocht een vaste relatie en dan hoeft het al gauw niet meer voor hen.
                  ben ik met je eens veel jongeren experimenteren met drank/drugs/roken en ook met AS.
                  alle 4 de dingen zijn niet goed voor je dat weet je maar 99% van de jongeren doen het toch ook al ken je de gevaren ervan.

dacht een paar jaar geleden dat ik ook onsterfelijk was (elke nacht sliep ik max 5uur en haalde vaak nachtjes door), helaas dacht mijn lichaam daar anders over.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Dat is nu eenmaal man zijn, de grenzen opzoeken, ook met de domme dingen. Heb zelf ook echt genoeg dingen gedaan die maar net goed afliepen hoor. Aan de andere kant: dat zijn de beste verhalen voor later. Hoe slechter iets kon aflopen, hoe vetter het verhaal als het goed afliep. Zeker op het moment zelf.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                      WOW!!! Bump van 9 jaar!!!
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Dat is nu eenmaal man zijn, de grenzen opzoeken, ook met de domme dingen. Heb zelf ook echt genoeg dingen gedaan die maar net goed afliepen hoor. Aan de andere kant: dat zijn de beste verhalen voor later. Hoe slechter iets kon aflopen, hoe vetter het verhaal als het goed afliep. Zeker op het moment zelf.
                        precies
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Kan ik me precies in vinden :P Weten dat dingen slecht af gaan lopen en toch doen, en als het dan net goed afloopt :P
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Toch wel benieuwd met wat dan? Tot nu toe nog nooit iets geks of heeeeul gevaarlijks meegemaakt wat maar net goed afliep...

Comment

Twenty one.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Toch wel benieuwd met wat dan? Tot nu toe nog nooit iets geks of heeeeul gevaarlijks meegemaakt wat maar net goed afliep...
                                Regelmatig de gekste dingen uitgehaald met maten op de boerderij. Levensgevaarlijk oid niet maar bij sommige dingen sta ik nog te kijken dat dat goed is afgelopen.

Om maar on topic te blijven, ik ben nog naturel.
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X