Hoe oud ben je begonnen aan anabolen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Toch wel benieuwd met wat dan? Tot nu toe nog nooit iets geks of heeeeul gevaarlijks meegemaakt wat maar net goed afliep...
    Met mijn dispuut bierflesjes in het vuur, wilden niet ontploffen. Ze gingen wel fluiten. Dus handje helpen: leeg flesje erop gooien. Op een gegen moment gooit er iemand raak, heet glas om de oren (we staan met vijf man om dat vuur hee, op 30 cm afstand), maar niemand geraakt. Dat was echt een giller.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mafkezen
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        Twenty one.
        Ik dacht dat jij pas vorig jaar ofzo was begonnen?
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          Ik dacht dat jij pas vorig jaar ofzo was begonnen?
          Hoe kom je daar bij?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Hoe kom je daar bij?
            Omdat ik meende in je logje te hebben gelezen dat je begon met kuren toen je flink aan het cutten was van 95kg downwards. En dat was toch pas een ruim jaar terug? Maargoed, ik ga ervanuit dat je vast niet over je kuurverleden gaat opscheppen, dus ik zal wel scheef hebben gekeken. :')

Comment

Opscheppen door je leeftijd te verlagen dat je bent begonnen?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                Omdat ik meende in je logje te hebben gelezen dat je begon met kuren toen je flink aan het cutten was van 95kg downwards. En dat was toch pas een ruim jaar terug? Maargoed, ik ga ervanuit dat je vast niet over je kuurverleden gaat opscheppen, dus ik zal wel scheef hebben gekeken. :')
                Hehe, nah, had al een keer van de anavar gesnoept terwijl ik nog niet alles zo op de rails had als van me verwacht werd. Hoewel het snoepen hedentendage niet veel anders is is het railsverhaal wel een stuk verbeterd.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Opscheppen door je leeftijd te verlagen dat je bent begonnen?
                  Je weet maar nooit waar mensen over kunnen opscheppen he - kijk maar naar drankgebruik. Maar zoals ik al zei, ik ga er niet van uit dat kevin zoiets doet.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Dat is nu eenmaal man zijn, de grenzen opzoeken, ook met de domme dingen. Heb zelf ook echt genoeg dingen gedaan die maar net goed afliepen hoor. Aan de andere kant: dat zijn de beste verhalen voor later. Hoe slechter iets kon aflopen, hoe vetter het verhaal als het goed afliep. Zeker op het moment zelf.
                    Ja ja... de oh-zo stoere man die ondertussen wel dood lijkt te gaan als hij alleen maar de griep heeft

Comment

Alleen als jij er dan bent, dan ga je zo lief zorgen enzo. Aan de andere kant is dat ook risicovol, als je dan ziet dat er gefaket wordt...

sigpic

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                        WOW!!! Bump van 9 jaar!!!
                        bumpen mag als het relevant is of er nieuwe info aan het topic toegevoegd kan worden. op deze manier worden er zo min mogelijk topics over hetzelfde onderwerp geopend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X