Hoe oud ben je begonnen aan anabolen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Purple @ Apr. 25 2003,18:30)]Ik denk dat als ik een man was geweest ik het al gedaan zou hebben, ben veel te nieuwsgierig...

Maar ja ik ben een vrouw (nou ja meisje), ik weet niet wat ik over een aantal jaar zou doen als ik op een dood punt kom.
    Hoop dat je er nog heel goed en lang over na gaat denken en dan het wijze besluit neemt dat je het niet nodig hebt

Het is niet eerlijk maar ja je blijft een meisje..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

De tijd zal het leren.

Maar ja inderdaad blijf een vrouw...

Comment

Sorry maar ik vindt anabolen voor vrouwen echt een nono (tenzij je complicaties op de koop toe neemt). I.M.O. treden er bij een vrouw snel complicaties op en onomkeerbare effecten die ook een clomid kuurtje niet meer kan herstellen. Dat foto'je ziet er goed uit en verpest dat maar niet...

Daarnaast vindt ik ook dat mensen onder de negentien het niet moeten nemen. Tot je 25-e nemen je test levels in je bloed van nature toe, dus kun je altijd nog vooruitgang boeken, bovendien kan ik me niet voorstellen dat als je negentien bent dat je al verschillende jaren hardcore traint. Zonder een good fundament werkt het gewoon minder of je crash hard zodat je alles weer verliest.

Ikzelf ben 1.90, 98 kg ,32 jaar (meer dan 12 jaar training)en ben nog clean (zeer binnenkort hopelijk niet meer) mijn BF ligt volgens mij ruim onder de 10 en mijn maximale squat is >220 kg. Wat ik kan, kunnen andere mensen ook, als de toewijding er maar is, misschien is dat iets waar (te) jonge wannabe juicers moed uit kunnen putten. Bewijs eerst maar eens dat je een aantal jaar met toewijding kan trainen en begin dan met AS...(wel eerst je research doen).

Sorry wil niet te belerend over komen maar ook AS is geen wondermiddel en men moet wel weten wat men doet.

Als je trouwens wil lachen moet je deze verhalen maar eens lezen op http://www.anabolicsteroids.com/steroidexp.html (even naar beneden scrollen).Ik weet niet in hoeverre het allemaal echt is, maar het zit je wel aan het denken.

Comment

Ik kan niet anders dan het met je eens zijn.

Maar dat heb je toch netjes gedaan zeg.

Comment

Geloof dat ik rond een jaar of 20 was.Ik heb veel gebruik tot me 27ste.Moest toen stoppen door een blesure.
            oldpride.nl

Comment

ik zie veel staan bij 19 en jonger......hoe oud waren jullie precies?

Comment

Ik weet niet of dat wel helemaal juist is het is wel heel erg veel

Greets...

Comment

Ik was 24

D.W.
                  ***Geweld eindigt waar respect begint***
                  ____
                  Email:

Comment

28

Comment

Heb net mijn eerste kuur achter de rug. Ben 38.

Comment

Ik ben van mening dat je lichaam pas echt volgroeit is als je de 21 heb gepasseerd. Dus het lijkt mij niet verstandig om met kuren te beginnen als je net 18 bent (voor zover kuren verstandig is) Ik ben begonnen op mijn 21ste en ik denk dat ik daar wel goed aan heb gedaan. Ik ben begonnen met een lichte kuur van test en deka (1 keer in de week 250mg test en 200 mg deka) en heb daar 11 kilo mee gewonnen. Binnen 8 weken. Ik ben nu met mijn 3e kuur bezig. Greets Barry

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Barry Superman @ Aug. 27 2003,13:47)]Ik ben van mening dat je lichaam pas echt volgroeit is als je de 21 heb gepasseerd. Dus het lijkt mij niet verstandig om met kuren te beginnen als je net 18 bent (voor zover kuren verstandig is) Ik ben begonnen op mijn 21ste en ik denk dat ik daar wel goed aan heb gedaan. Ik ben begonnen met een lichte kuur van test en deka (1 keer in de week 250mg test en 200 mg deka) en heb daar 11 kilo mee gewonnen. Binnen 8 weken. Ik ben nu met mijn 3e kuur bezig. Greets Barry
                          Ben zelf van mening dat je niet voor je 23e zou moeten beginnen omdat tot die tijd je eigen test-produktie maximaal is.

Greets...

Comment

ik ben van mening dat je niet zou moeten kuren voor je 25 -30 ste, hoe kan je anders alles eruit hebben gehaald op de naturel way.
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Sep. 07 2003,20:56)]ik ben van mening dat je niet zou moeten kuren voor je 25 -30 ste, hoe kan je anders alles eruit hebben gehaald op de naturel way.
                              Zeker niet voor je 23e want tot dat moment is je eigen test produktie op zijn max. Uiteraard moet je eerst een aantal jaar getraind hebben en je voeding moet in orde zijn.

Greets...

Comment

Ben daarom gelijk op mijn 24e verjaardag begonnen...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X