Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gaat leeker zoo...Rust is zeker belangrijk maar je hoeft zeker niet 3 dagen te rusten.
Ga lekker thuis wat doen zoals je zegt, maar maak je zelf ook weer niet gek. Zorg een beetje voor de motivatie en de rest komt van zelf. Doe lekker waar je zin in hebt, maar overschrijd nooit je dicipline grenzen (zeker niet tijdens je kuur).
Nogmaals succes
update, Vanmorgen weer gewogen, viel een beetje tegen 0,8kg erbij deze week dus dat is niet veel!! Weet niet waar het aan ligt heb gewoon goed gegeten goed getraint en niets van alcohol gehad met de Pasen of iets.
Maar ja nu in totaal 5,2kg erbij in bijna 5 weken dus vind het nog wel redelijk.
Ook omdat ik er geen kickstart bijgenomen heb! Kracht gaat wel lekker... Zeker bij benen niet normaal meer gewoon extreem te noemen! woensdag 380kg op de legpress gedaan! Normaal 300kg dus dat is een duidelijk verschil. De andere spiergroepen niet zo'n groot verschil wel meer uithouding en iets kracht toenamen.
Kwa bijwerkingen nog helemaal niets (gelukkig) Ik slaap als een roosje ik hou geen vocht vast en mij vet% is volgens mij niets gestegen (niet gemeten).
Het lijkt wel of ik iets droger ben geworden, Maar dat kan toch bijna niet met test e en deca?
update, Vanmorgen weer gewogen, viel een beetje tegen 0,8kg erbij deze week dus dat is niet veel!! Weet niet waar het aan ligt heb gewoon goed gegeten goed getraint en niets van alcohol gehad met de Pasen of iets.
Maar ja nu in totaal 5,2kg erbij in bijna 5 weken dus vind het nog wel redelijk.
Ook omdat ik er geen kickstart bijgenomen heb! Kracht gaat wel lekker... Zeker bij benen niet normaal meer gewoon extreem te noemen! woensdag 380kg op de legpress gedaan! Normaal 300kg dus dat is een duidelijk verschil. De andere spiergroepen niet zo'n groot verschil wel meer uithouding en iets kracht toenamen.
Kwa bijwerkingen nog helemaal niets (gelukkig) Ik slaap als een roosje ik hou geen vocht vast en mij vet% is volgens mij niets gestegen (niet gemeten).
Het lijkt wel of ik iets droger ben geworden, Maar dat kan toch bijna niet met test e en deca?
groeten fitnessfreak
Je kunt wel droger worden van test en deca. Hangt gewoon met je voeding samen. Verder een lekkere knal op de leg press man. Gaat lekker zie ik wel.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ben vergeten dat ik ook nog 3x visolie slik en 2gram vitamine C per dag ivm de kuur!
Binnen kort ga ik me voeding nog iets opschroeven als me gewichts toename stagneerd!! Maar het gaat nu nog goed dus blijf nog even op dit schema!
Squat
legpress
leg extensions
leg curl
staand kuitheffen
Mil. press
side raise
shruggs
Donderdag: Borst/Triceps/Buik
Incline bench press
cable fly's
Barbell pulover
2 cable oefeningen (wissel vaak af)
Buik: vaak super sets van alles, wel weighted
Vrijdag Rug/Biceps
Lat pulldown
Triangel BOR
Hyperextensions
Wide grip barbell BOR (meer voor traps)
Biceps 2 oefeningen met losse dumbbels vaak wisselen!
Zaterdag/Zondag rust
Grote spiergroepen meestal 4 stes kleine vaak 3.
Ik train meestal 12,10,8,6 maar wissel regelmatig af met 4x8 of 4x10 of iets dergelijks, Wissel ook tussen door af kwa oefeningen, Dus dit was in iedergeval bijna mijn training van deze week!
update, Nou het is weer Vrijdag dus vanmorgen weer even gewogen.
Baal baal baal!! 0,2kg erbij wat een klote zooi!! Denk dat ik me voeding vanaf morgen maar ga opschroeven. Want 0,2 kg ben ik niet tevreden natuurlijk!
Ik heb we gewoon 100% aan me voedings schema gehouden 4 keer getraint tot nu toe, vanavond ook nog, dus me training is dan ook 100%! iK BAAL echt dat ik dit voedings schema niet aan kan houden! Ik krijg het net allemaal weg en moet nu dus gaan verhogen, dat wordt nog meer proppen dus bah!
Iemand nog tips om me caloriën op te schroeven zonder al te veel naar binnen te proppen? Ik zat zelf te denken aan: mager melk vervangen door halfvolle, 25gr havermoet extra bij m'n ontbijt, 25gr extra nootjes om 11.30 uur! Misschien nog meer kip en beef bij die maaltijden! Ik mag wel een lening afsluiten ik zit nu al op de 100 euro boodschappen voor mij alleen in de week!!
Ik krijg in de gym wel elke keer te horen dat ik met de dag groter word!
Ook van mensen die niet weten dat ik aan het kuren ben. Daar ben ik wel blij mee natuurlijk! Kracht gaat ook wel lekker op het moment!
Binnen kort even mijn Vet% laten meten want die is volgens mij iets gezakt!
Maar dan zal ik het eerst goed moeten maken met de begeleider van mijn gym, had gister flinke ruzie met die kneus, hij was even te beroerd om mijn even te helpen bij het benchen! Nou dan heb je aan mij een goede ik hem voor alles en nog wat uitgemaakt in de gym.. Roid rage!!!!
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment