Kuurtje fitnessfreak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Veel nootjes wegrammen, ontbijt inderdaad die havermout en magere melk door halfvolle vervangen, allemaal dingen die ik ook zou doen.
    Verder is het wel een ontzettende lulhannes dat hij je niet wou helpen met je bench. Wat was zijn excuus? Of was hij gewoon te lui?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Veel nootjes wegrammen, ontbijt inderdaad die havermout en magere melk door halfvolle vervangen, allemaal dingen die ik ook zou doen.
      Verder is het wel een ontzettende lulhannes dat hij je niet wou helpen met je bench. Wat was zijn excuus? Of was hij gewoon te lui?
      Zijn excuus was dat die net binnen was en net aan zijn eerste bakje koffie zat. Niet echt een goed excuus dus! Heb hem vandaag nog geen blik gegunt.
      Hij had ook echt niet bij me moeten komen om een praatje te maken! Dan had die nogmaals de wind van voren gekregen.
      Maar ja vanaf maandag maar ff normaal tegen hem doen, hij moet toch binnenkort met vet meten

grtz.
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Hehehe, ja mensen die komen lullen tijdens je training zijn vervelend. Of ze moeten mee trainen en de conversatie op een minuut houden en niet tijdens je uitvoering.
        Ben benieuwd hoe je het maandag gaat doen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

update, Ja weer de wekelijkse update van mijn kuurtje!
          Gaat opzich wel lekker deze week 1kg erbij, beter als vorige week dus.
          Heb mijn voeding ook flink aangepast, was wel nodig dus. totaal in zes en halve week 6,4kg erbij. Had meer in gezeten deze week maar ik had me weer laten overhalen om te gaan feesten. Ik weet dat het niet goed is dus geen commentaar!! Ik heb me lesje wel geleerd!!

Kracht is een beetje hetzelfde gebleven, ik train wel lekker op het moment.
          Totaal geen bijwerkingen niet opgefockt of iets dergelijks sommige mensen ervaren kuren als best heftig ik merk helemaal niets wat heftig zou moeten zijn. In het begin in het verkeer dacht ik dat ik wel iets ongeduldiger was maar heb daar nu totaal geen last meer van. Vocht ook zoiets heb er totaal geen last van volgens mijn! De aders over me biceps worden dikker en dikker. Krijg ook aardig wat complimentjes in de gym dat het goed gaat enz. Alleen zie ik zelf eigenlijk niet veel behalve die aders dan! Hebben meer mensen daar last van? Vrienden van mij zeggen dat het echt goed gaat en dan zeg ik.. Tja valt wel mee toch, en dan verklaren ze me voor gek. Dat ik eens normaal moet doen, ghegheghe

grtz.

Comment

Dat is de reden waarom we blijven trainen, zelf zie je het resultaat niet als je geen voor en na foto's maakt. Verder netjes hoor, hoop dat alles blijft zitten zodra je klaar bent.

sigpic

Comment

Wat ook werkt is niet teveel in de spiegel kijken

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                Wat ook werkt is niet teveel in de spiegel kijken
                Jah daar zit wel wat in!!
                Maar dan moet ik een blindoek om doen in mijn gym, want die hangt helemaal vol met spiegels!

@GeneralIx: Foto's van voor me kuur heb ik wel gemaakt! Zou ze hier wel op willen zetten maar heb geen instalatie CD van mijn telefoon en geen kabeltje!
                Helaas!!! Weet iemand hoe ik ze zonder die shit op internet krijg? Mijn laptop heeft ook geen bleutooth!

grtz.

Comment

fitnessfreak

Dat is inderdaad een beetje overdreven. Ik heb het liefst gewoon de komende maanden niet in de spiegel kijken maar hier is helaas niets aan te doen bij ons. Overal hangen van die KUT spiegeltjes! Ja een oplossing zou zijn om beneden te gaan sporten maar die aparaten van beneden zijn zo lux en niet handig! Zegt al genoeg dus... daarnaast haat ik het ook om met aparaten te werken maar dat moet soms wel.

Hoop dat ze die spiegeltjes bij ons nog een keer weghalen... ik bedoel, 1 of 2 spiegeltjes bij bepaalde plekken is wel zo handig voor als je perse in de spiegel wilt kijken na je setje maar om er nou constant 1.5 uur achter elkaar met 4 ogen naar zitten staren is ook een beetje.......

Comment

Spiegels zijn geweldig. Kun je goed naar je vorm kijken.

@ Fitnessfreak
                    Koop een bluetooth dongletje, kost ongeveer 20 euro. Stelt niet zo gek veel voor, en je hebt er veel plezier van.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Spiegels zijn geweldig. Kun je goed naar je vorm kijken.

@ Fitnessfreak
                      Koop een bluetooth dongletje, kost ongeveer 20 euro. Stelt niet zo gek veel voor, en je hebt er veel plezier van.
                      Ik zal binnenkort eens kijken.

Comment

Update, Vanmorgen weer gewogen gewicht is stabiel gebleven zit nu op 94,4kg resultaat valt een beetje tegen met deze kuur. 6,4kg in bijna 8 weken is gewoon te weinig vind ik. Maar aan me voeding en training kan het in iedergeval niet liggen!! Moet er wel bij zeggen dat ik geen vocht vast houd en heb me vet% laten meten en die is hetzelfde gebleven. Dus daar ben ik wel blij mee.

Nog twee weekjes te gaan, 1 week deca en nog 2 weken test e, de rek zal er wel een beetje uit zijn, ik kan me voeding echt niet meer gaan verhogen, krijg er echt niets meer bij niet normaal meer!

Kracht gaat nog wel steeds vooruit merk echt goed het verschil.
                        Ik hoop nog wel wat te pakken deze twee weken maar ik verwacht er niet veel meer van.
                        Ach ja niet iedereen pakt 10kg met een kuurtje natuurlijk, ik zie wel hoe het loopt. Jullie horen het wel!!

grtz.

Comment

De kunst zit 'm in het vasthouden van de massa ná je kuur. Als je van de 7 kilo 5 kan houden vind ik het geslaagd. Zéker als je vetpercentage idem is gebleven. Houd je nu dus vooral bezig met het plannen van een goede nakuur en nog belangrijker: de maanden ná je nakuur. Daar raken de meesten namelijk hun gewonnen 10 kilo zo weer kwijt...
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Als die 6.4 netto blijven mag je zeker blij zijn kerel.
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                              Als die 6.4 netto blijven mag je zeker blij zijn kerel.
                              Daar heb je wel gelijk in been!!

Sorry voor de late reactie... Beetje druk geweest ook weer een vrouwtje dus die wil ook wat aandacht

Morgen weer een update en weer wegen!
                              Tot morgen!

grtz.

Comment

Beter laat als nooit kerel

En een lady is toch wel belangrijker als typen op een forum met bonkige gasten
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X