hoe veel ampullen ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by chrizel View Post
    @ onderhandelen de naalden schrik in niet zo van die heb ik wel eerder gezien
    maarja
    Gozertje, lees en begrijp nou eens goed wat hier op dit forum tegen je gezegd wordt, denk je nou echt dat de mensen hier geen verstand van zaken hebben ? Je bent veelste jong !! Op jouw leeftijd kun je nog ontzettend veel uit jezelf halen, als je hier mee begint op jouw leeftijd sloop je blijvend je lichaam. AS is geen breezertje...

Hoop dat je ondanks dat je nog zo jong bent toch een wijs besluit neemt.

Comment

dat bedoelt men nu met pubertijd. dwars en tegendraads.....we kunnen net zo goed tegen een lantaarnpaal aanlullen,,hij luisterd toch niet....je bent oud zat!!! je kunt al vanaf je 4e levensjaar kuren mits het mag van je schooljuf! gewoon 10 ampullen a 250mg per dag en 8 verschillende orals erbij, hoe meer hoe beter en dan word je vanzelf een kerel....of nooit meer wakker??
      uut grunn!

Comment

Jongetje laat dit ook eve zeggen ,jouw piemeltje is nog niet eens volgroeid.

Comment

Ik denk dat je met zo'n 16 ampullen per dag van 250mg wel goed zit, niks mis mee om op je 16 te beginnen persoonlijk was ik al op mijn 12 begonnen als ik jou was.

Maar even serieus je bent nog maar 16 jaar zelfs 2 jaar jonger dan ik. Kan je vertellen dat je niet zo vroeg aan de as moet gaan. Heb zelf voor een week M1T geprobeerd goed resultaat maar verre van wijsheid. Pas als je genoeg trainingservaring hebt en oud genoeg bent kan je eraan beginnen, dat is ook de reden waarom ik het na 6 dagen al aan de kant heb gelegd... daarbij komt nog neer dat het spul wat jij wilt proberen waarschijnlijk een pak gevaarlijker en krachtiger is.

Doe het niet.
          Last edited by Nex-; 21-05-2008, 18:29.

Comment

dat maakt niet uit, ouwe... die van mij ook niet, volges mij. en ik begon toch echt pas op 24 jarige leeftijd met as. (gelukkig)
            hm... heb gelijk mn geheim verteld.
            ik hoop voor gast dattie nog op forum blijft, maar vrees dattie hier zo weg is. krijgt niet te horen wattie wilt. ongelooflijk. 16jaar. wil natuurlijk de stoere bink uithangen. maja... is ook stoer als je op je 18e niet eens meer overend ken krijgen.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              bruce is niet altijd boos...
              maar als hij boos is...heeft hij wel gelijk in wat hij zegt en meent hij het bloed serieus (behalfe het bannen)
              ik ben niet boos, maar voel me machteloos. hij gaat niet luisteren. verneukt zichzelf, terwijl hij het weet.
              heb neefje van 16, bijna 17. kutvader gehad, dus die is uit beeld, maar die gast loop met zo'n hardcore nederland en lonsdale shit aan. luistert alleen speedcore enzo. heb em zo vaak gewaarschuwd voor speed (dat heb je nou eenmaal in die scene) en hij maar beweren dattie het bij wiet zou houden. btw: hij zit dus al vanaf 12e in zo'n tehuis/ begeide shit voor moeilijke kinderen. affijn... hij had 1x speed genomen en dat was kut. hij flipte en alles, bad trip enzo. zou het nooit meer doen. dus ik erop hameren dattie dat niet meer moet doen, hij beloven, wilde het zelf ook niet meer. maar twee weken later ziekenhuis. van alles genomen. kent geen rem. wilde hem wel doodslaan. hij praat ook gewoon dat het hem niet uitmaak toftie nou vandaag dood gaat of over jaar. machteloos sta je dan. je wil zoeen met twee benen op de grond zetten. en nou deze gast. tegen beter weten in. bootcamp zou goed voor hem zijn. you know I am saying? ja, ik ben nog niet zo'n onverschillige aso alst lijkt.

Comment

hmja weet waar je t over hebt, ben zelf opgegroeid in die hardcore periode. vanaf mn 13e alles gedaan en gezien. ontzettend veel geluk gehad als ik terugkijk. Helaas zijn er wel veel jongens uit die periode dood, levenslang in de war of nooit meer uit t wereldje gekropen....doodzonde. En dan te bedenken dat er zat zijn die de bollen ook nog s combineren met drugs..daar denken ze op zo'n leeftijd niet bij na. Op zo'n leeftijd moet het er eigenlijk in geramd worden.....anders luisterd er toch niemand.. Ik hoop echt dat ie iemand heeft die hem dit eruit ramt voor z'n eigen bestwil..

lees dit wel s vaker op t forum en vondt dat ik nou s reageren wou....ben er klaar mee....dit kom je in de toekomst nog veeeeel vaker tegen. gewoon meteen een slotje erop of de post wissen?
                uut grunn!

Comment

kijk maar es op partyflock bij leden die overleden zijn. allemaal van die gastjes. tussen 16 en 20. kaal hoofd, petje op, legerbroek aan, favoriete muziek: speedcore, terror, etc. en als klap op de vuurpijl een naam als terrorsletje (als meisje zijnde) of knettergek, of van God los, etc.strafkampen is enige oplossing.

Comment

ben btw benieuwd naar je motivatie dude waarom wil je t gebruiken?

bedoel je weet zelf ook dat t niet goed is om zo jong te gebruiken

denk dat wij jou daar niet op hoeven te wijzen

maar je motivatie daar ben ik reuze benieuwd naar

Trouwens wel een interessante vraag waarom mensen naar drugs grijpen?
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

heb het wel door dat het beter is al ik niet kuur en ben nu ook voor lopig nog niet van plan om te gaan doen serieus knal wel natururlijk door en begin later wel met kuren .
                      want is niet de bedoeling dat ik me lul straks niet meer ken gebruiken.
                      bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Comment

btw, 16 jaar en je tilt 140kg met dead lift?

Comment

Goed om te horen jongen

Comment

dead lift 140 kilo een rep met riem om

Comment

Originally posted by chrizel View Post
                              heb het wel door dat het beter is al ik niet kuur en ben nu ook voor lopig nog niet van plan om te gaan doen serieus knal wel natururlijk door en begin later wel met kuren .
                              want is niet de bedoeling dat ik me lul straks niet meer ken gebruiken.
                              wat is je motivatie om t te gaan gebruiken?

op 1 of andere manier geloof ik je niet chrizel
                              We like it

Comment

motivatie om te gebruiken was zo groot mogelijk worden en zo sterk mogelijk .
                                maarja al die risico,s begin ik toch meer na te denken zeker nu ook om ik nog in de groei ben. ben wel al vrij lang en alles maarja weet niet of ik nog veel zal groeien in de lengte en zo en is ook klote als ik me gewrichten sloop of me lul straks niet meer naar boven krijg. en wil ook me lichaam niet ver*****n .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X