hoe veel ampullen ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat je daar nu al mee bezig bent zeg :S

AS is no joke ook al is je eigen hormoonhuishouding volgroeid (23 jr)

Zitten echt veel nadelen aan, maar 1 hele grote voordeel. Over de nadelen wordt niet gepraat, lijkt rozekleuriger als dat t is.

Je moet echt fucking veel discipline hebben, in top conditie zijn, tijdens gebruik no jokes meer dus ff x niet trainen of maaltijd overslaan zit er niet meer bij....t neemt je leven over wordt trainen, eten, slapen.

Ik hoop voor je dat je er niet 1,2,3 aan kan komen. Ik ben igg blij dat toen ik 22 was, die grote gast tegen mij zij ga nou maar eerst een tijdje trainen, fatsoenlijk eten en kom maar over 1 jr trug.

Ik kon t toen niet begrijpen vond m een klootzak, nu achteraf zeg ik ja goed dat i mij niets heeft gegeven.

Ik denk echt als je er aan kan komen, dat je t gaat doen je interne drive is te groot ben benieuwd of je eerlijk zal zijn.

Rook je drink je?
    Last edited by onderhandelen; 22-05-2008, 18:36.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

ik rook aleen blow niet en drink ook geen alcohol.
      bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Comment

Originally posted by chrizel View Post
        ik rook aleen blow niet en drink ook geen alcohol.
        Als je serieus genoeg bent om roids te overwegen mag je ook wel serieus genoeg zijn om roken op te geven wat mij betreft.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Slim, Kerel Ben je achterlijk ofzo? je bent focking 16 ben je gwn lui ofoz da t het je niet snel genoeg gaat ,ofzo:S Trainen zal je Vreten en Slapen , Kom je heel ver mee ,(weten je ouders hiervan ?)

Ps ben het eens met General

Comment

gozer we zijn zelfde leeftijd (ongeveer) ben vorge week 17 geworden.
            maar met trainen komen wij al ver genoeg ook al train ik nog niet wat ik eigenlijk zou moeten doen

zelf drink ik alleen af en toe zo'n goud gele jongen, roken, blowen of pilletjes of andere troep gebruik ik niet.

train elke dag wel wat en merk gewoon vordering.
            eet patroon moet ik ook nog ernstig aanpassen dus dan gaat het alleen maar beter
            en ga veel meer trainen en dan groei ik hard genoeg en jij vast ook wel.
            mssn ffies wat al eerder gemeld werdt eet schema maken
            en ook mssn foto's zoals ik ook heb
            Calisthenics / Street workout

Comment

Ga nou maar eesrst lekker trainen en goed op je voeding letten.
              Informeren over anabolen kan geen kwaad. Leer eerst hoe ze werken en wat het voor NEGATIEVE gevolgen het kan hebben op je lichaam. Zeker op jouw leeftijd. Er wordt vaak enkel naar de positieve kanten gekeken. Vergeet niet dat anabolen ook een keerzijde heeft.
              Nee knul beslist nu niet gebruiken en zeker niet zeggen van 'nou ja die paar jaar eerder maakt toch niets uit. Het maakt weldegelijk wat uit. Zoals bruce en andere aangeven.
              Ga eerst goed aan je voeding werken en een goed trainings schema.
              Pas als je ver over de 27 jaar bent zoui je kunnen overwegen om anabolen te nemen. Hoewel ik persoonlijk zeg dat je langer ermee moet wachten.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ver over de 27 jaar? Dacht dat het 23 jaar was zoals onderhandelen had gezegd? Ja heb er geen verstand van hoor en dat hoeft ook niet vroeg het me alleen af.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Ver over de 27 jaar? Dacht dat het 23 jaar was zoals onderhandelen had gezegd? Ja heb er geen verstand van hoor en dat hoeft ook niet vroeg het me alleen af.
                  Denk dat Kees bedoelt te zeggen dat je eerst oud en wijs genoeg moet zijn om zo'n beslissing te nemen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Denk dat Kees bedoelt te zeggen dat je eerst oud en wijs genoeg moet zijn om zo'n beslissing te nemen.
                    idd bro'
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

idd besloten om nog niet te beginnen wacht nog wel twee jaar 0f drie en dan gah ik wel tohg nog met paar maatjes gesproken en zeggen ook dat het beter is maarja nog maar ff w8ten dan.

Comment

Originally posted by chrizel View Post
                        idd besloten om nog niet te beginnen wacht nog wel twee jaar 0f drie en dan gah ik wel tohg nog met paar maatjes gesproken en zeggen ook dat het beter is maarja nog maar ff w8ten dan.
                        waarom klinkt dit nou een beetje van..papier is geduldig?
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

papier is geduldig????

Comment

no offence kerel maar het klinkt niet heel overtuigd..

Comment

ben wel serieus want heb met een maatje gepraat met ervaring en die zegt ook dat ik moet w8chten dat als ik paar jaartjes ouder ben dat ik dan altijd nog kan knallen

Comment

ok heel veel succes in ieder geval!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X