hoe veel ampullen ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erikv View Post
    ok heel veel succes in ieder geval!
    sterkte bedoel je met t volhouden, denk namelijk dat i t niet vol KAN en WIL houden

whuhaha....kijk je prof. en zie dat je pas vanaf dec. 2007 traint man :S... u creazy? ga eerst alle voedingsupplementen uitproberen creatine helpt goed, gooi je voeding schema om, check je training om de 2 mnden

wanneer ben je van plan om te gaan starten? wel onder dokters begeleiding doen he!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

ik geef hem het voordeel van de twijfel. Anders liegt ie tegen zichzelf..dat is pas écht dom
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

denk dat dan me eerste keer tohg rond me 19e wordt en nog nog maar sumplementen dan .
        maarja van de sups heb je genoeg over dreven troep er tussen zitten creatine en zo heb je nog wel wat aan maar volgens mij echt veel ander spul waar je echt groter van wordt vertrouw ik ook niet echt
        bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Comment

ik zou zeggen probeer het...alleen zo kun je erachter komen

Comment

bwa gasten laat al die shit toch achterwege er zitten genoeg stoffen in je voeding die je vooruit helpen

al die sups zijn goed voor effe maar groot zult ge er zeker nie van worden en hoe meer je gaat experimenteren ermee hoe meer je jezelf ermee gaat verkloten
            trust me i know.....

Comment

hoeft niet direct...trut me i know ^^
              tenzij je met a.s. gaat expirimenteren

Comment

zowel as als sups zijn niet wat je groot maakt

wilskracht, training en goeie voeding zullen je verder brengen dan prikjes in de bil of piljes slikken

maar als ik zou moeten kiezen dan liever een goeie kuur volgen dan al die troep te gaan uittesten

Comment

Duzzz @chrizel neem dit maar allemaal aan wat hier gezegt word., wou ook wat zeggen maar dat is al genoeg gedaan!

Ga maar eerst een paar jaar lekker bezig zijn, goed eten en knallen, ook niet te snel met sups, dat kan later nog altijd wel...
                  Hijs fijn!

Comment

voedingssupps.. ik heb er gister net een heel stuk over gelezen in de sport & fitness. IMO het beste blad wat er is. no nonsense, voor elk wat wils, vechtsporter, as gebruiker, etc. wat er staat: basisvoeding is 80%. supplementen de laatste 20%. zonder goede basisvoeding heb je ook aan de supps niks. dus zonde van je geld. eet eerst maar is goed.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by chrizel View Post
                      denk dat dan me eerste keer tohg rond me 19e wordt en nog nog maar sumplementen dan .
                      maarja van de sups heb je genoeg over dreven troep er tussen zitten creatine en zo heb je nog wel wat aan maar volgens mij echt veel ander spul waar je echt groter van wordt vertrouw ik ook niet echt
                      crea vind ik niet echt supper teminste niet aleen

probeer je deze comi's is

Voordeel Combi: Applied Nutraceulicals RPM en DRIVE (Combi Voordeel) || Body en Fit Shop

Voordeel Combi:Cellmass AVPT en NO Xplode AVPT (Combi Voordeel) || Body en Fit Shop

zijn legale sups maar echt lkkr en een beste pomp krijg je er van

Comment

bump zwolle
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by chrizel View Post
                          je moet eens weten wat wij allemaal al aan sups op hebben
                          ook al zou je maar van elke sup maar 1 procent van pakken
                          ben je tog goed bezig en haal je langzamer hand je doel
                          sups en voeding doet tog echt degelijk wonderen
                          kost veel geld voor dat ENE BEETJE WINST .................
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

TE veel geld zelfs voor dat kleine beetje winst

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X