Op 18-12-2007 begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind het wel link hoor,om vanuit deca over te stappen naar bolde.Houd er rekening mee dat als je met bolde begint je bloed in razend tempo verdikt omdat de deca er nog inzit.Zorg dus tegen die tijd dat je elke dag asperine slik.Deca en bolde mag je eigenlijk nooit in de zelfde kuur gebruiken.
    Succes met je kuur.
    oldpride.nl

Comment

Ik injecteer in de kont. Het probleem was ik had de vials aan het sorteren geweest . De test enethate was op en ik pakte een nieuw flesje maar per ongeluk stond en nog 1 flesje tren tussen de enetate. en die pakte ik dus en zonder erop te lezen heb ik die gebruikt, en van tren moet ik meestal hoesten.
      Voor de overgang van deca naar boldenon het ik zeker asprine bij de hand wat ik overgens dan elke dag gaat gebruiken dat is vloeibare taurine 1000 mg dat kan ook de bloedverdikking tegen gaan.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ola hoe gaat met de vorderingen kees
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Even een kort verslag. Ik heb wat last gehad van mijn arm en schouder , ik kon mijn arm moeilijk omhoog brengen. Dus heb ik rustig aan gedaan. Nu train ik weer als vanouds maar ik merk dat ik het langer volhoud en meer kracht heb. Met de voeding had ik een grote terugslag niks geen honger en eetlust meer. Na een dag of 4 kreeg ik weer lekkere trek en meer eetlust. Ik ben nu 4 kilo bijgekomen. Ik vindt het wat magertjes. Maar ik heb nog het een en ander voor de boeg. Ik zie er strakker uit en de spieren en aders zijn lichtelijk zichtbaar geworden , Op de sportschool kwam er iemand naar me toe en zei zo je gaat goed vooruit, leuk omdat te horen. En ik loop er niet mee tekoop op de spotschool dat ik aan een kuur zit.

Comment

Goed te horen dat het weer op de rails is. Als je eetlust wegblijft kun je anders wellicht die vitamine b12 gaan injecteren (weet niet of die geholpen heeft bij leroyw, maar als dat wel het geval is).
            Last edited by GeneralIx; 23-01-2008, 21:42.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een paar dagen terug na de training de insuline 10iu genomen maar ik had teweinig dextrose genomen niet goed opgelet denk ik . Na een tijdje kreeg ik het heerlijk warm, toen begon ik behoorlijk te zweten en werd wat duizelig. Ik heb toen snel extra derxtrose genomen en weer wat gegeten. Ik voelde me vrij snel weer toppie. Nu moet ik 4 weken off op de insu. S'morgens vroeg heb ik last van gevoelloze armen en vingers. Mischien door dat ik te snel meer massa heb gekregen, of door een verkeerde houding van slapen of een combi daarvan. Overgens is mijn eetlust weer goed.

Comment

te weinig dextrose zou ik toch met oppassen, voor je het weet heb je een hypo, is de regel niet 10gr per 1iu insusline, ik ben niet meer zeker dat het zo is , maar er is een regel voor.
                Ben je overdag niet meer vermoeid van de insu, of heb je daar geen last van.Bevalt de insu u, zie je al grote veranderingen, heb me altijd laten vertellen dat je van insu pas echt groot wordt, is in niets te vergelijken met gewone as

Grtz
                stil growing

Comment

Ik zie wel meer perpectief als ik voor de spiegel sta , de aders op mijn borst zijn lichtelijk zichtbaar, met enkel aas zag ik dat niet. Mijn armen voelt hard aan en mijn vrouw ziet ook dat mijn benen steviger zijn dan voor heen. Er is idd een regel voor de insu. 1iu = 1 eetlepel dextrose , maar na een week of 3 kan dat volgens horen wat minder. Overgens vindt ik het jammer dat ik nu 4 weken off moet met de insu. omdat ik het gevoel heb dat een goede bijdrage heeft in de kuur.

Comment

en het moe gevoel, heb je dat

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by kees View Post
                      Een paar dagen terug na de training de insuline 10iu genomen maar ik had teweinig dextrose genomen niet goed opgelet denk ik . Na een tijdje kreeg ik het heerlijk warm, toen begon ik behoorlijk te zweten en werd wat duizelig. Ik heb toen snel extra derxtrose genomen en weer wat gegeten. Ik voelde me vrij snel weer toppie. Nu moet ik 4 weken off op de insu. S'morgens vroeg heb ik last van gevoelloze armen en vingers. Mischien door dat ik te snel meer massa heb gekregen, of door een verkeerde houding van slapen of een combi daarvan. Overgens is mijn eetlust weer goed.
                      kees je kunt beter vitagro carboloader door je shakes doen, dat heeft de zelfde werking als dextrose, dus eerst dextrose, dan insuline zetten, daarna shakes drinken met vitagro er door.

Comment

Originally posted by snipke View Post
                        en het moe gevoel, heb je dat

Grtz
                        Ja ik heb wel een aantal dagen een moe gevoel gehad .Ik nam dextrose en vitargo.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                          kees je kunt beter vitagro carboloader door je shakes doen, dat heeft de zelfde werking als dextrose, dus eerst dextrose, dan insuline zetten, daarna shakes drinken met vitagro er door.
                          Waarom zowel vitargo als dextrose?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kees, hoe staat het ermee?

Grtz

Comment

Gaat niet goed ik ben lekker door mijn rug gegaan De linkerkant van mijn rug en mijn linker boven been doet veel pijn . Ik kan niet goed zitten en slapen van de pijn. Maar goed het is mijn eigen schuld , ik had al wat last van mijn rug en toch eigenwijs geweest om te zwaar gaan squatten. Ik zal moeten rusten. Balen dus.

Comment

Wel blijven door prikken he.
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X