Hoe gaat het met je kuur Kees, weer helemaal 100% hersteld?
Op 18-12-2007 begonnen
Collapse
X
-
Update . Ik heb last van tintelingen in armen en handen. Vooral smorgens als ik wakker wordt. De ene keer meer dan de andere keer . Wat mij opvalt is wel dat het minder wordt als ik geen insuline neem. Zal wel te maken hebben dat de insuline de werking versterkt denk ik. Kracht gaat vooruit, mijn maat houd me niet bij. De kilo's willen niet zo , wel ben ik in 1 week een kleine kilo aangekomen. Van mijn rug heb ik geen last meer maar voorlopig geen deatliften. Vervangen voor de hyperextension (tip van de bro's)
Wel ben ik wat droger geworden volgende week eens meten.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Tintelingen in armen en handen klinkt als aanstormend CTS. Zou uitkijken Kees, als het aanhoudt zou ik de GH wat lager doseren.
Als de kilo's niet komen eet je te weinig. Kun je anders even je voedingsschema posten?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostTintelingen in armen en handen klinkt als aanstormend CTS. Zou uitkijken Kees, als het aanhoudt zou ik de GH wat lager doseren.
Als de kilo's niet komen eet je te weinig. Kun je anders even je voedingsschema posten?
tintelingen zijn toch normaal?? als je onder 6IU blijft zijn de bijwerkingen miniem
ik ben zeer geintresseerd in hgh maar eerst voldoende over lezen etc
Comment
-
-
CTS = Carpaal Tunnel Syndroom een van de bijwerkingen van GH.
Heeft verschillende oorzaken of iemand hier gevoelig voor is, hoe de dosering is opgebouwd (knal je er gelijk 5 IU in of bouw je langzaam op), hoeveel vocht je vast houdt etc. etc.
Grtz.
Comment
-
Ik knal de 5iu in 1x in smorgens.
Ik heb nog steeds last van mijn vinger (alleen s'morgens als ik wakker wordt)
Van de tintelende armen en handen heb ik geen last meer. Vocht ophoping heb ik totaal geen last van. Ik wordt droger de spieren op mijn borst en de aders zijn lichtelijk zichtbaar. Mijn onderarnen en biceps zijn voller. De kracht is behoorlijk toegenomen.Ik ga nu iets minderen met de hgh kijken of de vinger gaat herstellen. Dus van 5iu ga ik naar de 3 iu. Nu een 2 1/2 maand bezig op zich ben ik tevreden Je moet niet vergeten dat ik al 53 ben en de afbraak van massa sneller is dan als je jonger bent. Dus mag ik eigenlijk niet mopperen dat ik ruim 5 kilo echte massa erbij heb. Ik ga gewoon lekker door met de kuur. nu zit ik op 200mg gana en 500mg sust om de 4 dagen over een aantal weken ga ik over op test enathate en tren ik denk dat ik anavar erbij zal nemen. ik denk dat ik ga doortrekken tot september Ik om daar later wel op trug. Zolang ik langzaam in gewicht blijf stijgen wil ik doorgaan.
Ik weet dat mijn voeding omhoog moet , en dat probeer ik ook. Gaat me niet makkelijk af . Ik zit nu op 8 a 10 sneetje brood en een bak kwark met yoghurt aangevult met dextrose en fruit. S'avonds pasta , rijst, of aardappel met groenten. S'middags een 100gr weight gain . Na het trainen 100 gr Whey en dexrose en of vitargo na het trainen. dagelijkse voeding behoefte = 3100Kcal
mijn bf =10% bmi=23een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Wellicht een idee'tje dan is nootjes eten. Zorg dat je altijd een bak nootjes bij je hebt. Als je begint blijf je kanen, en ze leveren goede kcal dus is het zeker niet erg.
Verder gaat het goed lijkt me, volhouden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik heb nog steeds last van mijn vinger . 's'Morgens lijkt hij op slot te zitten , na wat hand en vinger bewegingen komt het lost te zitten en heb er dan geen last meer van over de dag. Ik had het erg druk op het werk en was sÁvonds erg moe dus het was wat minder met trainen. Ook verzuurde ik sneller dan anders. Had veel last van de armspieren die voelde erg hard en pijnlijk aan. Dus een stapje terug met trainen. Ik dank dat ik teveel vraag van mijn lichaam. Om dat de spierkracht is toegenomen bleef ik maar doorgaan. Fout dus. Ik ben toch weer aangekomen in die 2 weken. Ik heb de GHG omlaag gegooid ipv 5 iu per dag neem ik nu 3ui - 3iu - 4 iu. Ook heb ik noten erbij genomen. En ik heb de margarine voor de echte roomboter genomen. Omdat miijn bf laag blijft kan ik dat wel nemen. De gana heb ik verhoogt naar 300 mg. per week.Dus de spuit van 5 ml is vol.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Ik heb nu een stuk minder last van mijn vinger vermoedelijk omdat ik nu op 3iu --- 3iu ----4 iu zit dus ipv van 2 dagen 5iu nu 3 dagen verdelen met 10 iu. Ik ben overgens 2 kilo kwijt , Ik denk omdat ik met de paas en weekend (ongeveer 9 dagen )veel drank en niks aan mijn voeding en training heb gedaan . Even mijn lichaam lekker op een andere manier verwend. Moet kunnen vindt ik. Nu weer lekker gewoon in het dagelijkse ritme. Ik ga volgende week weer 5iu proberen. Zodra ik weer last krijg ga ik weer verdelen over 3 dagen.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment