Originally posted by kees
View Post
Op 18-12-2007 begonnen
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Kees, jij zet de STH toch 's ochtends? De meesten die last hebben van bijwerkingen van STH zetten het namelijk 's avonds, dacht ik. Verder kun je ook 5 dagen op - 2 dagen af eens proberen op een dosis van 4 iu. Drank zou ik toch écht laten staan, ook op feestdagen. Ik drink sinds 1-1-08 geen druppel en ik ben nog nooit zo hard vooruit gegaan, ondanks dat ik 14 jaar train. Clean of course. De werking en impact van alcohol wordt onderschat. Ook door mij!We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Het kan ook zijn dat Kees erg gevoelig is voor Gh, waardoor 5 IU al teveel is.
Het tijdstip van zetten heeft eigenlijk geen invloed op de bijwerkingen. Men kiest voor de ochtend, omdat dan de eigen Gh productie (tijdens het slapen) op gang blijft, zo denken ze dubbel profijt te hebben.
Terwijl de endocrinoloog meent dat het beste tijdstip van zetten voor het slapen is.
Ik heb het zelf uitgeprobeerd, zowel 's ochtends als 's avonds en vind het prettigste net voor het slapen de Gh te zetten.
Grtz.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostHet kan ook zijn dat Kees erg gevoelig is voor Gh, waardoor 5 IU al teveel is.
Het tijdstip van zetten heeft eigenlijk geen invloed op de bijwerkingen. Men kiest voor de ochtend, omdat dan de eigen Gh productie (tijdens het slapen) op gang blijft, zo denken ze dubbel profijt te hebben.
Terwijl de endocrinoloog meent dat het beste tijdstip van zetten voor het slapen is.
Ik heb het zelf uitgeprobeerd, zowel 's ochtends als 's avonds en vind het prettigste net voor het slapen de Gh te zetten.
Grtz."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Ik zet s'morgens de gh en s ávonds 10 iu insuline.
Het vreemde is dat ik enkel maar mijn middelvinger s'morgens opgang moet brengen. Als ik hem wil strekken gaat dat niet , halver wege stopt hij en dan knalt hij omhoog Net als je je duim op het topje van je middelvinger zet en met kracht laat schieten. Moeilijk om dat zo uit te leggen. Maar na wat massage heb ik er geen last meer van. Het zou ook nog kunnen dat het een verband heeft met mijn bedrijfsongeval 2 jaar geleden. Arm finaal gebroken en een plaat erin. Mijn gevoel in miijn hand is niet meer zoals het geweest is. Ik ga zeker nog even door met de gh met de verdeling van 3 dagen.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Ik zette mijn gh ook s avonds, kon ik beter van slapen vond ik, heb je overdag dan geen last van vermoeidheid kees, de insuline moet je die niet zetten na de training, ik ben er niet zeker van omdat ik het nog nooit gebruikt heb en niet in verdiept heb
Grtzstil growing
Comment
-
De insuline zet ik direct na het trainen en omdat het 3 uur werkt zet ik geen gh voor ik ga slapen. Het schijnt niet goed te zijn om gh en insuline bij elkaar te hebben. Vandaar s'morgens de gh. En als men de gh sávonds neem dan schijnt het je lichaams eigen aanmaak van gh te verstoren. Er zijn veel discussies hier over geweest. En dat heeft mij besloten om het zo te doen. Overgens valt de vermoeidheid wel mee.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostDe insuline zet ik direct na het trainen en omdat het 3 uur werkt zet ik geen gh voor ik ga slapen. Het schijnt niet goed te zijn om gh en insuline bij elkaar te hebben. Vandaar s'morgens de gh. En als men de gh sávonds neem dan schijnt het je lichaams eigen aanmaak van gh te verstoren. Er zijn veel discussies hier over geweest. En dat heeft mij besloten om het zo te doen. Overgens valt de vermoeidheid wel mee.
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostDrank zou ik toch écht laten staan, ook op feestdagen. Ik drink sinds 1-1-08 geen druppel en ik ben nog nooit zo hard vooruit gegaan, ondanks dat ik 14 jaar train. Clean of course. De werking en impact van alcohol wordt onderschat. Ook door mij!
(voor mij geldt: veel minder alcohol, dus nog wel iets.. en bijna 12 jaar train. ennuh... niet clean
moet er wel bij zeggen natuurlijk dat ik aan het trug komen ben van die zenuwbeschadiging maar toch het gaat veel harder zonder alcohol).Last edited by bruce; 29-03-2008, 11:41.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Op 21-4 komen mijn schoonouders over voor 4 weken.
Ik wil niet dat ze weten dat ik gebruik.
Ik kan niet stoppen omdat ik aan de hgh zit .
Kan ik volstaan met een lange ester 1 x per week?
Of stopppen voor 4 weken behalve dan met de ghg?
Overgens zal mijn training en voeding ook minder zijn.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Je injecteert toch gewoon 's ochtends bij het opstaan? Tenzij ze dan bij je in de kamer staan merken ze er niks van hoor."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Je had toch testosteron enathaat in je kuur, dat is al een lange ester, dus die kan je gewoon al 1 x per week zetten.
De GH dien je iedere dag te blijven zetten, zeg je gewoon dat je diabeet ben, hebben ze toch niet in de gaten, omdat je insuline er ook bij gebruik .
Grtz.
Comment
-
Ik begon met enethate en deca.
Nu zit ik in de laatse week gana en sustenon.
Dus volgense week wil ik als het kan enkel cypionate of weer enethate nemen
maar dan 1x per week en anavar 50 mg p/d. Zeker ga ik door met de ghg.
Moet ik wel goed verstoppen in de koelkast .
Of hebben jullie andere ideen?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment