Op 18-12-2007 begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kees View Post
    Gaat niet goed ik ben lekker door mijn rug gegaan De linkerkant van mijn rug en mijn linker boven been doet veel pijn . Ik kan niet goed zitten en slapen van de pijn. Maar goed het is mijn eigen schuld , ik had al wat last van mijn rug en toch eigenwijs geweest om te zwaar gaan squatten. Ik zal moeten rusten. Balen dus.
    Beterschap, jongen

Comment

Dat is behoorlijk balen idd, beterschap en hopen dat je snel weer de ouwe bent.

Comment

Beterschap kerel. Ben overigens wel benieuwd of het gebruik van gh je herstel bespoedigd, hoop het wel.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mooie gear heb je..... wel fuckt up dat je door je rug ben gegaan
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

balen bro, want volg graag een logje van iemand dat aan de insuline zit

Beterschap, ga je verder blijven prikken, normaal zou de hgh toch u herstel moeten bevorderen

Grtz
            stil growing

Comment

Was dinsdagavond gebeurt ik kon amper in de auto stappen en slapen? pfffff niet echt ik kon geen houding geven in bed. vrijdag ging het wat beter maar toch even naar de huisarts geweest en heb spierverslappers gekregen. Ik eigenwijs heb meteen een dubbele dosis genomen en hehe eindelijk lekker s'middags ruim 2 uren geslapen en pijn was minder. Sávonds weer een dubele dosis genonem en 22.00 naar bed tot de volgende dag 10.30 doorgeslapen. En lekekr wezen shoppen zonder veel pijn en zaterdag weer een dubbele dosis pillen en weer bijna 12 uren geslapen. Ik voel me nu weer toppie met heeel weinig pijn. Ik ga Maandag weer aan de bak in de sportschool . ik doe het het rustig aaan eens kijken of het weer kan. Het kan de combie zijn van de gh en spierverslappers. Hoop in elk geval weer de draad op te pakken. Ook weer de voeding want dat bleef ook minimaal. Dank jullie voor het meeleven.
              En ja zeker ik ben doorgegaan met prikken.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Geef je eigenlijk aan de doktor aan dat je aan de as en de gh zit of gok je er gewoon op dat alles wat je krijgt gewoon samen met elkaar kan?

Voor de rest veel beterschap en train ze maandag weer
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Hoop dat je maandag weer gewoon kunt knallen. Ben benieuwd of dat snelle herstel (als je dan echt hersteld bent) door de gh komt. Verder veel succes, ben zeer benieuwd naar je verdere ontwikkelingen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik denk dat het snellere herstel eerder van de test komt.
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Nee ik geef niks door aan de huiarst over mijn gebruik omdat ziij daar niks van wil weten. Of ik ga knallen maandeg betwijfel ik , ik moet het wel even rustig aan doen ik ben bang dat ik er weer last van krijg als ik maar weer lekker bezig kan zijn ben ik tevreden.

Comment

Originally posted by dino21 View Post
                        Ik denk dat het snellere herstel eerder van de test komt.
                        Waarom eerder de test dan de gh?

sigpic

Comment

Ik denk omdat de GH juist nieuwe cellen aanmaakt.En daarom een gunstigere effect heeft op het herstel.. Op dit moment heb ik heel weinig last van mijn rug, toch nog niet wezen trainen (mog ni van de vrouw) eerst 100% herstellen zei ze, dus deze keer maaar luisteren baar moeders de vrouw. En omdat de kuur lang gaat duren zal ik mijn lichaam wat meer rust gunnen.
                          Voeding wel weer opgepakt. Vandaag flink wat brood een flinke bak fruit een grote shake een banaan en rijst in zeewierrolletjes opgeknaagt.OP het werk gewoon de bakjes op tafel en de hele dag eraan knagen. En vanavond een flinke ovenschotel (aardapels met witlof e.d) Dus binnenkort weer aan de bak in de sportschool .

Comment

Daarom zou ik ook zeggen de gh, niet de test. Maar ben altijd benieuwd.
                            Verder jammer dat je niet bent gaan trainen, maar ergens heeft ze wel een punt. Goed te horen dat je qua eten ook weer op de rails staat. Hou ons op de hoogte.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Daarom zou ik ook zeggen de gh, niet de test. Maar ben altijd benieuwd.
                              Verder jammer dat je niet bent gaan trainen, maar ergens heeft ze wel een punt. Goed te horen dat je qua eten ook weer op de rails staat. Hou ons op de hoogte.
                              Ik wil 100% zeker zijn dat ik weer geen last krijg vandaar iets langer eenrust periode, ik ben bang op een terugval en dan ben ik langer uitgeschakeld.

Comment

Groot gelijk. Beter wat langer rusten en wat minder gainen dan te kort en door een blessure nog veel minder pakken. Daarnaast zul je met de gh en test zoiezo niks verliezen. Denk dat je zelfs in rust nog wel aankomt aan droge massa als je goed eet.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X