Originally posted by kees
View Post
Op 18-12-2007 begonnen
Collapse
X
-
Op 18-12-2007 begonnen
Tijdend kuren wordt soms ook hgh gebruikt. Enkele nemen tijdend de kuur 4 iu en andere 5 iu. Dat zou genoeg moeten zijn.
Nu heb ik gehoord dat er hardcore BB ers zijn die 10 iu nemen.
Is het niet zo dat bij 10 iu je botten gaan groeien?
Volgende vraag is als je al 6 maanden op 5 iu zit en je neemt dan 10 iu p/d waneer zou dan je botten gaan groeien? Of zijn dat indianen verhalen?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
leuk spul dat HGH..maar het stimuleerd indirect het kraakbeen tot groeien. écht bewijs nog niet gevonden..wel veel: 'het zou aan kunnen zetten tot."..'
editje:
Wat informatie over HGH:
http://www.steroid.com/67.php
http://www.hgh-research.org/
http://www.advice-hgh.com/Last edited by erikv; 22-05-2008, 17:06.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
ik heb een tijd op de 10iu gezeten kees, en mijn botten zijn niet gegroeid of mijn kaaksbenen zijn ook niet uitgezet, ik denk dat het indianenverhalen zijn, ik zeg nu niet als je een paar jaar 10iu zet dat het niets gaat doen, maar de korte termijn dat wij het doen 6 maanden tot een jaar doen denk ik niets
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View Postik heb een tijd op de 10iu gezeten kees, en mijn botten zijn niet gegroeid of mijn kaaksbenen zijn ook niet uitgezet, ik denk dat het indianenverhalen zijn, ik zeg nu niet als je een paar jaar 10iu zet dat het niets gaat doen, maar de korte termijn dat wij het doen 6 maanden tot een jaar doen denk ik niets
Grtzeen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Hgh is ook niet echt bedoeld om je te laten groeien. Had een onderzoek gezien waarin proefpersonen na een halfjaar op alleen hgh slechts 2kg waren aangekomen. Het gaat om het synergetische effect met de rest van de middelen die je zet.
Je was toch gezakt met je dosering omdat je CTS-symptomen kreeg?
Zou gewoon 200gr nootjes per dag extra gaan eten. Is geen grapje. Dan moet je aankomen, dat kan niet anders."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJe was toch gezakt met je dosering omdat je CTS-symptomen kreeg?
Zou gewoon 200gr nootjes per dag extra gaan eten. Is geen grapje. Dan moet je aankomen, dat kan niet anders.
Wat ook eventueel teverwijten valt aan mijin ongeval van 2 jaar geleden.
Ik zit aan de nootjes maar niet zoveel als jiij zegt. Dus ik ga meer nootjes eten.En ik was 5 kilo aan gekomen maar door de visite van mijn schoonouders en de vakantie van 4 weken ben ik 2 kilo kwijt. dus ff een dipje voor me.
Ik hoor wel positieve reacties maar ja ik zie dat niet omdat ik me elke dag voor de spiegel ziet. Maandag weer een gewone dag weer werken einde vakantie. Dus hoop dat het weer beter gaat. (eigenlijk hoort dit op miijn logje) Maar laat het zo maar.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Boven de 5 IU krijg je alleen maar meer sides, meerwaarde dien je er niet van te verwachten.
Waarom de prof bodybuilders op 10 IU per dag zitten, is omdat die al zo verpest zijn door zulke grote hoeveelheden, willen ze enigszins profijt hebben, men zo hoog moet doseren.
Voor HGH geldt hetzelfde als voor AS je lichaam raakt op een gegeven moment gewend aan de hoeveelheden.
Grtz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment