Kuur Research

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je bent bang at je van jezelf een hoog oestrogeen gehalte heb????

en waaruit blijkt volgens jou dat je dat hebt dan? Denk dat dat een kwaal in je hoofd is.
    Mijn eerste kuur was test e 500mg met winstrol 6 weken 30mg(daar heb je je anti oestrogeen) en ging daar echt kneiterhard op.

Ik heb nog nooit ergens gelezen dat je nakuur net zolang moet dan je kuur duurt:S
    Standaard nakur is 3 a 4 weken nolva. eerste week40 mg en daarna 20mg.
    En hcg zou ik wel aanschaffen en als je ballen echt flink gekrompen zijn kan je dat er ook even bij nemen na je kuur om ze weer ff groter te laten worden.
    Zou ook bij de nakuur gewoon goed supp nemen zoals plasmajet om de terugval tegen te gaan.

En wanneer ga je beginnen
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

begrijpen?

Ik begrijp het niet helemaal, je schrijft of je alles eigenlijk al weet maar toch weer niet weet hoeveel je moet gebruiken????

Ik denk dat je echt eens goed moet lezen en nadenken wat je wilt want iedereen zijn ervaring is weer anders dus het is moeilijk als je nog niet gekuurd hebt met dit om nu al van andere uit te gaan, ik zou de kuur gewoon even zo laag mogelijk houden kwa mg want je kan altijd nog verhogen, kijk eerst eens wat het doet en bv een volgende kuur kan je dan altijd nog meer nemen.....

Onthou dat er geen weg terug is als het fout gaat.....

kijk even op bv Anabolic Steroids - Steroid .com waar je ook heel veel informatie kunt halen.

succes

Comment

Originally posted by leroyw View Post
        Ik begrijp het niet helemaal, je schrijft of je alles eigenlijk al weet maar toch weer niet weet hoeveel je moet gebruiken????

10 wkn nakuur

idd 4 wkn
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Ben bang dat ik van nature al vrij hoog oestrogeen gehalte heb en wil niet de kans lopen op gyno en sides.
          ik zou niet 1,2,3 beginnen eerst heel goed uitzoeken, hoe en wat. Test, Dbol, deca aromatiseren als een gek
          We like it

Comment

Ben niet van plan 1-2-3 te beginnen. Daar is dit topic voor :P

En tja ondanks dat ik het 1 en ander weet is het verre van genoeg in mijn beleving. Het zijn voornamelijk de grote lijnen en nog niet de details.

Wanneer ik ga beginnen:
            1. Als mijn metabolisme nog iets beter functioneerd. Zal niet lang meer duren.
            2. Als ik mijn trainings intensiteit nog wat verhoogd heb en constant weet vast te houden
            3. Als ik voldoende research gedaan heb
            4. Als ik genoeg geld gespaard heb hehe

Lijkt me redelijk of niet

Test, deca en zo heb ik al bekeken op Bodybuilding.com (waar ik de links uit de OP vandaan komen). Dat aromatiseren zal ik nog verder in verdiepen.

Maar goed dat na-kuren maak ik dan 4 weken van. Zit dan nog steeds met de vraag. Hoeveel tijd moet ik er tussen laten eer ik dan aan de Anavar/Clen kuur kan beginnen?

Comment

Weet de exacte gedachtegang erachter niet, maar het zal te maken hebben met je receptoren: time-on is time-off. Je kuurt acht weken, dus dan ook acht weken rust. Je kuurt twaalf weken, dan twaalf weken rust.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wellicht dat ik dat dan verkeerd vertaald had naar 10weken kuur, 10weken na-kuur :S

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Weet de exacte gedachtegang erachter niet, maar het zal te maken hebben met je receptoren: time-on is time-off. Je kuurt acht weken, dus dan ook acht weken rust. Je kuurt twaalf weken, dan twaalf weken rust.
                  Androgene receptoren hebben nog geen levensduur van een dag. Receptorenverzadiging is een achterhaalde theorie.

Ik heb er vorige week ergens een goed artikel over gelezen over waarom je stopt te gainen na enkele weken en waarom het dan zolang duurt eer je terug goed gaint. Zal het even zoeken.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Trouwens, time on=time off is ook pure theorie en wat kort door de bocht, iedereen is verschillend.

Op zich niet slecht, maar er wordt geen rekening gehouden met het soort roid. Je mag er zeker van zijn dat met deca je herstel een tijd langer duurt als met andere middelen. De reden is dat er een metaboliet van nandrolon(de exacte naam onsnapt me) opgeslagen word in vet, maar zich ook bind aan de progesteronreceptor en dus ook stevig onderdrukkend is. En dat metaboliet kan tot een jaar opgeslagen blijven, maw voor een jaar problemen zorgen op je eigen testosterongehalte.

Daarom dat sommige mensen zeer lange tijd problemen kunnen hebben met deca. Oa mijn eigen broer, die na 6 maand nog steeds semi-impotent was.

Als je kortere tijden wil hebben tussen je kuurtjes, kuur in gematigde doseringen, minder lang, met minder onderdrukkende middelen(blijf dus zeker van de 19-nor's weg) en zorg voor een goede nakuur, dat betekend niet alleen een serm maar ook visolie en andere zaken om je lichaam te reinigen.

Wil je weten wanneer je echt volledig hersteld bent moet je een uitgebreid bloedonderzoek laten doen op je prostaat, leverwaarden, cholesterol, test/oestrogenen/prolactin/cortisol, nieren,... Als dat allemaal in orde is kan je in principe terug kuren, ook al ben je maar 2 weken off geweest.

Dat wil niet zeggen dat je terug optimaal gaat gainen.
                    Last edited by Genjuro; 13-09-2008, 13:40.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Nice weer. Bedankt voor de uitleg, en ben zeer benieuwd naar het artikel.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hu?? een metaboliet dat opgeslagen word in je vet, zorgt voor onderdrukking en ook nog voor problemen zorgen op je eigen testosterongehalte.

Je maakt me nieuwsgierig, ben ook benieuwd naar die artikelen
                        We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                          Hu?? een metaboliet dat opgeslagen word in je vet, zorgt voor onderdrukking en ook nog voor problemen zorgen op je eigen testosterongehalte.
                          Dat was me wel bekend. Vandaar ook dat deca nooit (wellicht zeer zelden) wordt gebruikt voor atleten die dopingcontroles krijgen. Kan geloof ik tot een jaar+ worden ontdekt...

sigpic

Comment

yes precies zo ken ik t dus ook," maar onderdrukking" "voor een jaar problemen zorgen op je eigen testosterongehalte" dat impliceert dat na 1 jr nog iets werkzaam is
                            We like it

Comment

Heb in ieder geval grafieken gezien van een onderdrukking van een halfjaar. Wellicht dat dit inderdaad aan kan houden tot een jaar als je flink gedoseert hebt, en aardig wat metabolieten in je vet hebt zitten.

sigpic

Comment

Wtf onderdrukking van een halfjaar tot 1 jr, door metabolieten????

Dat kan niet, kan me niet voorstellen dat deca of en restant van deca half jaar tot 1 jr in meer/ mindere mate igg in die zin actief is, dat t geen anabole effect heeft maar genoeg effect om te onderdrukken.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X