Kuur Research

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Succes fal!
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

• Succes man

Comment

• We verwachten wel uitgebreid rapport met foto's filmpjes en veel bloed.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

• Ik maak geen foto's, ik ga ook niet op een weegschaal staan...enige wat ik doe is af en toe me middel omtrek meten. Eigenlijk hetzelfde wat ik al bijna een jaar doe en goed schijnt te werken. Op die manier dacht ik altijd rond de 90-95kg te wegen. Toen bij me ouders op de weegschaal ging staan was het op eens 110kg. Dus tja de methode werkt.

Waar het om gaat is kracht toename. Ik blijft Wendler 5/3/1 schema doen. Alleen de assists zullen om de paar weken wijzigen. Als ik meer reps doe op de laatste set en meer gewicht op de assists dan zit het goed

Overige opmerkingen en shizzle komen in me reguliere log as usual. Maar last minute twijfels zijn er wel. Zeker of ik wel of niet die boldenone er bij moet doen of niet. Het wordt toch 4ml per week zetten voor een eerste kuur. Das niet niks :O

Comment

• ben benieuwd hoe het je bevalt,
            en hoop dat het je verder helpt met het bereiken van je doelen.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Waarom heb je niet eens anavar geprobeerd?
              Het is vrij mild en je krijgt er flink wat kracht van.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• heb Anavar als gedaan voor 5 weken a 40 per dag. ging best lekker. En in deze kuur ga ik het tijdens de na-kuur hanteren om zoveel mogelijk kracht en massa te behouden. En zulke flinke kracht gains waren het ook weer niet :P

ging toen van 60kg x8 strikte militairy presses naar 1x80kg Push Press. Omgerekend een vrij kleine stap.

Comment

• Mijn excuses, ik wist niet dat je dat al eens geprobeerd had.

Hopende dat je van deze wel het resultaat krijgt wat je wilt.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Op de eerste plaats wil ik je veel succes wensen met je kuur.

Daarnaast sta ik er echt van te kijken en heb ik enorm respect voor het feit dat je zo lang hebt gewacht en van te voren zo enorm veel research hebt gedaan.

Zelf ga ik ook vanaf volgende week met Wendler 5/3/1 beginnen.
                    Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Nogmaals veel succes.
                    I'm in transformation mode!!!!

Comment

• succes met je kuur! Zet je zelf ? Grtz

Comment

• Hebben ze wel van die lange naalden?

Comment

• Je mag zeggen wat je wil. Ik heb toch wel meer vet vrije massa, kracht en kennis mbt sport en voeding

Comment

• Veel succes met je kuur dikke
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Je mag zeggen wat je wil. Ik heb toch wel meer vet vrije massa, kracht en kennis mbt sport en voeding
                              Je hebt niet meer vetvrije massa dodo, en ik heb way more discipline!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                heb Anavar als gedaan voor 5 weken a 40 per dag. ging best lekker. En in deze kuur ga ik het tijdens de na-kuur hanteren om zoveel mogelijk kracht en massa te behouden. En zulke flinke kracht gains waren het ook weer niet :P

ging toen van 60kg x8 strikte militairy presses naar 1x80kg Push Press. Omgerekend een vrij kleine stap.
                                Da's idd een vrij kleine stap...dat had ik al bereikt met creatine.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X