Tren a vs tren e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tren a vs tren e

Wie heeft er hier zowel Trenbolone Acetaat als Trenbolone Enthaat gebruikt?
    Waren er grote verschillen of maakt het helemaal niet uit?

Enige verschil zit em in de hoeveelheid prikken, thats all, Melkman.

Grtz

Comment

D8 dat er wel misschien wel verschillen konden zijn.
      Netzoals je bij prop minder vocht vasthoud dan met test e.
      Dus misschien dat bij Tren E je minder hard wordt dan bij Tren A:huh:

Groeten,
      Melkman

Comment

ik denk dat er nog weinig mensen zijn die het beide gebruikt hebben. omdat het net nieuw is. ik had al wel begrepen dat het niet zo als met testo is, dus om de 2dagen moet je toch nog prikken. (ipv eod) daar heb ik hele formule van gelezen, dus dat is zo. (helaas)
        graag zou ik ook horen van mensen die het geprobeerd hebben. ga in januari ook met tren beginnen en dan liefst niet elke dag prikken en toch goeie stabiele dosis in mn body
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bruce @ Aug. 29 2003,16:24)]ik denk dat er nog weinig mensen zijn die het beide gebruikt hebben. omdat het net nieuw is. ik had al wel begrepen dat het niet zo als met testo is, dus om de 2dagen moet je toch nog prikken. (ipv eod) daar heb ik hele formule van gelezen, dus dat is zo. (helaas)
          graag zou ik ook horen van mensen die het geprobeerd hebben. ga in januari ook met tren beginnen en dan liefst niet elke dag prikken en toch goeie stabiele dosis in mn body
          Tren elke dag schijnt mega gains op te leveren, knoeharde blijvende kilo's, wel veel drinken en niet langer dan 6 weken, want het is erg toxisch voor zowel lever als nieren.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Riki @ Aug. 29 2003,16:36)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Aug. 29 2003,16:24)]ik denk dat er nog weinig mensen zijn die het beide gebruikt hebben. omdat het net nieuw is. ik had al wel begrepen dat het niet zo als met testo is, dus om de 2dagen moet je toch nog prikken. (ipv eod) daar heb ik hele formule van gelezen, dus dat is zo. (helaas)
            Tren elke dag schijnt mega gains op te leveren, knoeharde blijvende kilo's, wel veel drinken en niet langer dan 6 weken, want het is erg toxisch voor zowel lever als nieren.

Grtz
            ik ga het samen met bruce proberen in januarie, in combinatie met een powerlift trainingsschema.

Heb al een keer 2 weken EOD gedaan, maar beviel me niet, heb toen mijn spullen aan een maat gegeven en die is toen ED gaan doen, die was op het einde van de kuur 110 kg en die knapte uit zijn shirt en beresterk.

Comment

Ben heel benieuwd heb het zelf nooit gebruikt dus ook geen idee.
              Eerst die prop zien te overleven dan kijk ik verder..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] ]ik had al wel begrepen dat het niet zo als met testo is, dus om de 2dagen moet je toch nog prikken. (ipv eod) daar heb ik hele formule van gelezen, dus dat is zo. (helaas)
                Wat was deze site?
                Ik dacht gewoon dat het dezelfde halfwaarde tijd had als Test Enthaat. Dus dat je met 1 of 2x per week prikken goed zat.

Groeten,
                Melkman

Comment

1x per week is sowieso te weinig 2x is minimaal gezien de halfwaarde tijden.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 29 2003,17:01)]1x per week is sowieso te weinig 2x is minimaal gezien de halfwaarde tijden.
                    Stukje wat Big Cat laatst had geschreven:

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]Frequentie voor toediening van steroiden, aangezien hier op korte tijd veel vragen over geweest zijn :

Proviron en primobolan oraal

2-3 maal per dag

Alle 17AA orale steroiden, waaronder Dbol, Halo, Anadrol, winny en Anavar

1 maal per dag

injecties op waterbasis zoals winstrol en test suspensie

1-2 maal per dag

Injecties met acetaat esters

elke dag, tot maximaal elke twee dagen, maar elke dag wordt sterk aangeraden voor beste resultaat

Injecties met propionaat esters

Om de 2 dagen

Injecties met phenylpropionaat esters

om de 3-4 dagen

Injecties met enanthaat of cypionaat esters

1 maal per week

Injecties met decanoaat of undecylenaat esters

1 maal per week. In principe kan zelfs om de 9-10 dagen voor decanoaat en om de 10-11 dagen voor undecylenaat of undecanoaat, maar best 1 maal per week

sustanon

Om de 3-4 dagen, maar enkele esters genieten de voorkeur op sustanon.
                    en waarom zou 1x per week dan genoeg zijn voor Test E? had iets te maken met voordelen van piekdosis vs constante bloedniveau

Groeten,
                    Melkman

Comment

Ik ken Big Cat en weet dat hij er heel erg veel verstand van heeft dat vooropgesteld.

Zie alleen geen enkele onderbouwing en aangezien de halfwaardes wel bekend zijn komt het erg onlogisch over vind ik.

Oké met deca is het een duidelijk verhaal maar prop om de 2 dagen??
                      Uiterlijk e.o.d. en nog beter e.d.

Greets...

Comment

Tja onderbouwing kan ik ook niet geven, ben geen expert.

Maar ik zal BC wel ff vragen of ie misschien wat uitleg kan geven  

[edit]
                        Dit was zijn uitleg waarom je maar 1x pw Test E zou hoeven zetten:
                        Als je vaker zet dan zullen je initiele pieken veel lager zijn, zullen receptors trager vullen, zal totaal bloedvolume noemelijk lager zijn in de eerste helft en zullen resultaten langer op zich laten wachten. Naar het einde toe, door de cumulatie, zullen die waarden iets hoger zijn. Dus ook endogene supressie zal dan groter zijn en er zal een groter verlies optreden.

Dus ik denk dat zon verklaring ook geldt voor alle andere esters, alleen zal het verschil kleiner zijn met de snelwerkende esters [/edit]

Groeten,
                        Melkman

Comment

Zou heel goed wat in kunnen zitten ben ook bij lange na geen expert..

Blijf wel de prop om de 2 dagen vreemd vinden...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (melkman @ Aug. 29 2003,18:43)]Tja onderbouwing kan ik ook niet geven, ben geen expert.

Maar ik zal BC wel ff vragen of ie misschien wat uitleg kan geven  

[edit]
                            Dit was zijn uitleg waarom je maar 1x pw Test E zou hoeven zetten:
                            Als je vaker zet dan zullen je initiele pieken veel lager zijn, zullen receptors trager vullen, zal totaal bloedvolume noemelijk lager zijn in de eerste helft en zullen resultaten langer op zich laten wachten. Naar het einde toe, door de cumulatie, zullen die waarden iets hoger zijn. Dus ook endogene supressie zal dan groter zijn en er zal een groter verlies optreden.

Dus ik denk dat zon verklaring ook geldt voor alle andere esters, alleen zal het verschil kleiner zijn met de snelwerkende esters [/edit]

Groeten,
                            Melkman
                            BC, weet er erg veel van, maar hij heeft geen praktijk ervaring, dus theoretisch klinkt het allemaal plausibel, enige manier om er achter te komen is het te testen. Maar iedereen is anders en reageert anders, kortom het blijft gissen. Volgens velen is een dbol-only waardeloos en in combinatie met nolvadex ed weggegooid geld. Terwijl ik er redelijk hard op ga. Nogmaals gewoon uittesten, want praktijk en theorie gaan niet altijd op.

Grtz

Comment

Ben het in theorie met je eens Riki zeker waar het de d-boll betreft maar ik blijf erbij dat prop om de 2 dagen niet zinvol is sterker nog dat het tenloste van je resultaten gaat.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X