Tren a vs tren e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb ook uit praktijk verklaringen gelezen dat als je en. eens per week zet dat aan't eind van de week je levels te laag zijn om van te groeien. dus 2x per week. cypionaat daarentegen kan wel.

ps. de site weet ik niet meer. volgensmij was het op pub63 ezboard.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Aug. 29 2003,20:18)]heb ook uit praktijk verklaringen gelezen dat als je en. eens per week zet dat aan't eind van de week je levels te laag zijn om van te groeien. dus 2x per week. cypionaat daarentegen kan wel.

ps. de site weet ik niet meer. volgensmij was het op pub63 ezboard.
      FF offtopic, Brucie, wat doe jij voor schouders, gewicht/oefeningen.

Grtz

Comment

neck press, front raises en side raises. soms met dumbells voor de borst met handpalm naar je toe en dan omhoog brengen, waarbij je je handpalmen naar voren draait.
        maarre.... die schouders dat is genen hoor. mn borst wil je niet zien. das gwoon zielig
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bruce @ Aug. 29 2003,22:03)]neck press, front raises en side raises. soms met dumbells voor de borst met handpalm naar je toe en dan omhoog brengen, waarbij je je handpalmen naar voren draait.
          maarre.... die schouders dat is genen hoor. mn borst wil je niet zien. das gwoon zielig
          Ja, ik doe hetzelfde. Ik ben zelf een schouderfreak, kokosnootjes kunnen nie groot genoeg zijn.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X