labtest sust nile ,omnadren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch een heel groot verschil tussen ons hoor, bro.

Zie je mij op dit forum suppmerken of a.s merken spammen?

Ik reageer alleen op idiote posts van mensen die niet begrijpen hoe het in de echte wereld werkt.

Bovendien staan de linkjes erbij en kan iedereen zien dat die gast niet spoort.

Comment

leeuwenkooi

Tering lijkt wel een leeuwen kooi hier...................

Mensen what the FUCK boeit het nou iedereen kiest toch zijn eigen merk anabool, als prodigy of gg beter is dan de andere komt dat toch vanzelf wel uit dus discussies hierover voeren heeft gewoon geen zin denk ik.....

Iedereen doet zijn eigen dingen op zijn best en iedereen vind dat merk wat ie heeft het beste dat is gewoon zo, we zullen in de toekomst zien wie de battle gaat winnen, voor nu heb ik zo iets laat deze topic maar weer sluiten.......

Comment

Ik denk dat je mn punt mist, kerel.

Ik zeik andere mensen nooit zomaar zonder reden af.

Dat doet meneertje Deven wel, check mn link die ik erbij gaf.

Dus als meneertje dan bij de eerste labtest over zn vriendjes van Prodigy helemaal lyrisch gaat doen, terwijl hij bij de test van GG zegt dat die test niets te betekenen heeft, kan ik niet anders dan reageren en de andere members hier duidelijk maken dat dit heerschap een charlatan is met een dubbele agenda.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Punt dat Testo maakt is dat je bij GG wel heftig stelt dat 1 labtest geen reet vertelt, en dat je bij Prodigy gewoon de veren in de reet steekt. Dat is een flinke verandering van opvatting. En als het dat niet is, had het hier dan ook even net zo hard verkondigt, was wel zo eerlijk geweest.
          Hahaha.....treffend geschreven.....idd een test rapport zegt weinig. Jah dat die batch zeer waarschijnlijk oke is!

Ff voor de goede orde, ik snap m niet meer. Ik zie een test rapport van Jelfa en niet van Prodigy? wft heeft Prodigy er mee te maken?

K heb nog geen enkele test rapport gezien van Prodigy.....ook niet op dat andere forum
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Originally posted by deven View Post
            we moeten ook is zelf eens is bekijken in de forums om ons heen en kijken hoeveel wantrouwen of dat er wordt getwijfeld wordt aan de werking/ echtheid van GG.
            elk forum staat daar vol van.
            als ik dan bekijk dat er bijna niemand of weinig berichten zijn/staan over prodigy.
            kan ik voor me zelf uit maken dat veel meer mensen tevreden zijn over dat ug lab dan over een ander. ik kom dan tot een beslissing om dat te gebruiken en merk gewoon dat dit product wel werkt bij mij.
            ben deel met je eens, op forums staat twijfel over gg, maar niet alleen over gg, ook over prodigy, humangrade spullen en ook over generic supplement, over ip spullen, waarom?, omdat er zoveel nep shit is op de zwarte markt en daarom gaan mensen twijfelen aan dingen, maar ik heb gg gehad, prodigy gehad, generic supplements gehad, en alle drie deden het goed. maar omdat er nog nie zoveel op forums staat over prodigy komt omdat het nog nie zolang op de markt is zoals de meeste uglabs, maar mensen moet nemen waar hun het lekkerst op gaan en beste resultaten mee hebben geboekt.

dus mijn conclusie, als je nou gg of prodigy neemt zijn allebei top merken kan nie anders zeggen.
            Last edited by baricade; 17-12-2008, 17:28.

Comment

Originally posted by baricade View Post
              hier de labtest van de omnadren, deze omnadrens komen bij prodigy weg, prodigy is dus een goed ugmerk met goeie spullen, maar die ook ruim keuze heeft aan humangrade spullen, waar deze omnadrens dus weg komen.
              kijk dat is nog eens een uitslag. dan weet je dat je goede spullen hebt en dat je niet genaaid wordt als je er iets koopt.

ja ga met leroy mee dat zijn nog eens mooie woorden aan het adres van prodigy
              Originally posted by onderhandelen View Post

Ff voor de goede orde, ik snap m niet meer. Ik zie een test rapport van Jelfa en niet van Prodigy? wft heeft Prodigy er mee te maken?

K heb nog geen enkele test rapport gezien van Prodigy.....ook niet op dat andere forum

Lees even met aandacht de quote van Deven.

Er is Omnadren getest die bij Prodigy vandaan komt en daarop baseert Deven dat Prodigy ook top is.

Zie je dus hoe intelligent ie is?

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                Hahaha.....treffend geschreven.....idd een test rapport zegt weinig. Jah dat die batch zeer waarschijnlijk oke is!

die omnadres komen bij prodigy vandaan, dus ook een ruime keuze uit humangrade spullen, mijn voorkeur gaat uit naar humangrade spullen, maar als ik weer aan de beurt bent met testen zal ik een vial prodigy laten testen, om dan van alle gezeur af te zijn.

Comment

Originally posted by Testo View Post
                  Lees even met aandacht de quote van Deven.

Er is Omnadren getest die bij Prodigy vandaan komt en daarop baseert Deven dat Prodigy ook top is.

Zie je dus hoe intelligent ie is?
                  nee die omnadrens heb ik laten testen.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                    die omnadres komen bij prodigy vandaan, dus ook een ruime keuze uit humangrade spullen, mijn voorkeur gaat uit naar humangrade spullen, maar als ik weer aan de beurt bent met testen zal ik een vial prodigy laten testen, om dan van alle gezeur af te zijn.

Van het gezeur ben je pas af als Deven niet meer post, bro.

Ik zeik namelijk nooit als er een topic over Prodigy geopend wordt.

Deven zeikt waar hij maar kan over GG, dus hij is de rotte appel waar je altijd tegenaan moet blijven kijken zolang ie niet gebanned wordt.

Ik gun Prodigy, GS, EP, GG, EPL allemaal het beste, het zal me verder een worst zijn want de mensen kiezen toch zelf wel wat ze willen gebruiken.

Maar hij moet niet aankomen met onzin dat alle fora VOL staan met slechte recensie's over GG want dat is gewoon niet zo en dat kan je zelf overal checken als je een beetje onderzoek verricht.

Als er dan ook nog tests geplaatst worden van Omnadren dat door hetzelfde laboratorium dat GG ook getest heeft, moet het toch voor iedereen wel duidelijk zijn dat deze man een haatcampagne voert tegen GG en daar moet ie gewoon es mee kappen.

Geniet van je Prodigy en hou verder je snater dicht, Deven.

Comment

aangezien testo mn holmaat is..... ghehehehe... kan ik me alleen maar aansluiten bij em.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nee heb geen baat bij de verkoop van prodigy. kan de persoon wel.
                        ben gewoon niet te spreken over GG maar dat is mijn mening.
                        en ja je hebt gelijk dat ik het daar deed had ik het ook hier moeten doen.

maar zo zit de mens niet in elkaar we hebben altijd dingen of personen die we beter mogen of producten die we beter vinden en die trekken we altijd voor.
                        en ik vind prodigy dan veel beter dan GG.
                        ik bestrijd ook niemand die GG super vind is die persoon zijn mening en zijn recht om dat te vinden of te gebruiken.
                        sorry dude, maar na deze post mag je van mij bodynet links laten liggen. leugens kan iedereen vertellen. en jij vertelt in deze post een duidelijke leugen. ik zal je ontzien en niet zeggen welke. tenzij je het wilt natuurlijk. je ben de eerste op bodynet waar ik een misselijk gevoel van krijg. bah.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

we moeten ook is zelf eens is bekijken in de forums om ons heen en kijken hoeveel wantrouwen of dat er wordt getwijfeld wordt aan de werking/ echtheid van GG.
                          elk forum staat daar vol van.
                          als ik dan bekijk dat er bijna niemand of weinig berichten zijn/staan over prodigy.

Nou ik heb eens om me heen gekeken en kwam dit topic tegen op DBB;

Vervuiling in flesje - DutchBodybuilding.com Forum

We kunnen nu dus allemaal zien hoe ''steriel'' Prodigy is.

Veel spuitplezier!

Comment

lol....tja eeeeh oops....

Te gek voor woorden
                            Last edited by onderhandelen; 21-12-2008, 02:17.
                            We like it

Comment

Topic is verwijderd op DBB en dat geeft dus aan dat Tijl of 1 van zijn mods iets met Prodigy te maken heeft.

Ik zou als forum-eigenaar het belang van mijn members ten aller tijde voorop stellen door ze te waarschuwen en die foto's te laten staan maar zo werkt dat blijkbaar niet op DBB.

Dus wie die onsteriele zooi van Prodigy gebruikt, moet niet vreemd op staan te kijken als ie volgend jaar een bezoekje mag brengen aan het ziekenhuis om het abces weg te laten snijden.
                              Last edited by Testo; 22-12-2008, 15:04.

Comment

Ja hier een die spullen van prodigy gebruikt. We zullen zien of het troep is of niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X