sust achter de test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sust achter de test

Hallo ik zit met een vraagje dat ik nog nergens gevonden heb: Ik kuur nu met testosteron enanthaat. Ik kuur 10 weken 2 keer 1ml per week.
    Mijn vraag is nu ,mag ik achter mijn test nog effe voortzetten met sustanon?alvast bedankt grtz ketje

Tuulk mag dat maar of dat slim is

Waarom zou je?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Zou niet weten waarom je dat zou doen? Of heb je de eerste 12 weken verkloot?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Is het de eerste kuur? Zou dan ff wachten en niet doorgaan. Heeft geen zin om dat te doen.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Je had het dan eerder eigenlijk andersom moeten doen. Met sustanon beginnen en met test e eindigen. Wel vaag dit, waarom zou je het doen? Wat zijn je resultaten tot nu toe? Ben wel benieuwd...

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Tuulk mag dat maar of dat slim is

Waarom zou je?
            te weinig massa opgebouwd van de test e , wat hij had verwacht maybe... anders zou ik geen reden kunnen bedenken waarom je het zou doen
            HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Ik kan wel een reden bedenken... iemand die dom is en geen research heeft gedaan, hij woog in augustus nog 70kg bij een lengte van 1.87!!!!

Een idioot weer die aan het kuren geslaagd is (denk ik).

Comment

Originally posted by sickno View Post
                te weinig massa opgebouwd van de test e , wat hij had verwacht maybe... anders zou ik geen reden kunnen bedenken waarom je het zou doen
                Bedoelde waarom men doorgaan zou moeten gaan sustanon, isse niet echt de slimste keus.

Dat men de kuur wil doortrekken moet i zelf weten.
                Last edited by onderhandelen; 22-01-2009, 19:28.
                We like it

Comment

nee kben al goed bijgekomen in massa. maar niet zoals verwacht ik leezde dat test een van de beste massa opbouw kuur zou zijn? vond ik zelf mijn eerste kuur deca en sust veel beeter hierbij pakte ik 12 kg! ik zit nu met de test kuur in week 6 van de 10weeken en ben nog maar3 kg bij gekomen of kan het zijn dat ik nog een boost ga krijgen omdat test trage esters heeft?

Comment

Of kan het zijn dat je gewoon kut hebt gegeten net zoals de vorige keer waardoor je van je vorige kuur geen reet meer overhield?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

tog wel! ik heb met de raad die ik van julie gekreegen had een goed voedings chema opgesteld . ben met de vorege kuur 12kg bij gekomen! maar nu op de test kuur lukt het gewoon niet ondanks veel traning en veel eten ????? kan het zijn dat ik nog verder in de kuur een boost ga krijgen ????, omdat test trage esters heeft ???

Comment

Niet zeuren, kuur afmaken en dan praten we verder.... wees blij dat je tot nu toe al 3kg bent bij gekomen, wat verwacht je nou van as kerel? Denk je dat je met elke kuur 12kg gaat pakken? Word even wakker uit die droom van je!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Niet zeuren, kuur afmaken en dan praten we verder.... wees blij dat je tot nu toe al 3kg bent bij gekomen, wat verwacht je nou van as kerel? Denk je dat je met elke kuur 12kg gaat pakken? Word even wakker uit die droom van je!
                          sorry e kerel ik vraag het om iets bij te leren daarvoor dient de forum

Comment

Je eerste kuur pakte je veel omdat er nog veel te gainen was, maar het wordt elke keer minder. #3kg is nog steeds best veel. Mag erg blij zijn 5-8kg over te houden.

Comment

mee eens

ik ben het met falstyr eens, hoe vaker je gaat gebruiken hoe minder je lichaam er op een gegeven moment op gaat reageren dit zie je vaak bij mensen die maar door en door blijven kuren, en onthou nou goed voor de volgende kuur dat het geen flikker uitmaakt welke kuur je neemt als de samenstelling goed, het gaat erom hoe jou lichaam erop reageert, het kan best zijn dat test e niet goed aanslaat bij je maar die kuurt werkt na het stoppen ook nog een tijd door, je kan wel 30 weken kuren als je dit zou willen maar kan je dan b.v. ook weer 30 weken wachten? naar mate je langer gaat kuren zul je zien dat op het laatst je kuur helemaal niet meer werkt en dat je gewoon op hetzelfde blijft zitten omdat je receptoren gewoon vol zitten ( hgh optie ? )...

Mijn mening is gewoon stoppen en dan over een week of 10 weer eens doorgaan dit verminderd ook de kans op een heftige terugklap waar men depri van zou kunnen worden en waarna je misschien nooit meer dat resultaat haalt omdat je daarna niet meer zo lang gaat kuren.

Als je echt goed wilt kuren en het hele jaar door dan moet je gewoon 4 weken on, 4 weken off het hele jaar door, je zal hier inderdaad nooit zoveel massa mee kweken als met een 10 weken kuur maar onthou dat je ook nooit ver kan terugklappen wat dus inhoud dat je het hele jaar door blijft groeien...( idee misschien ? )

Zo kunnen we nog wel uren doorgaan, maar het is inderdaad denk ik een goed idee om veel te gaan lezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X