en toen was het stilllll......saai
sust achter de test
Collapse
X
-
-----------
Onderhandelen ik vind dat je echt veel onzin loopt te lullen en dat je weer het verhaal oprakelt dat iemand heeft gezegd dat TESTOSTERON niet werkt dat getuigt nog steeds dat je NIET LEEST maar blindelings zit te typen, NOGMAALS TESTOSTERON WERKT WEL MAAR BIJ IEDEREEN ANDERS.... zoals nex dit ook al probeert uit te leggen, en dat die gozer 16 weken of misschien wel langer kuurt daar komt hij vanzelf straks wel achter als ie die tijd ook moet gaan stoppen want een klap gaat ie zeker krijgen straks, in het begin dacht ik echt wel dat je er een beetje verstand van had maar ik begin steeds meer te twijfelen....
Je kan deze discussie wel aan blijven gaan maar nogmaals de topic vraag word op deze manier weer helemaal van de kaart geveegd...
Gewoon kappen met dat domme gelul van je want je weet echt niet waar je over praat als je iemand promoot om zo lang te kuren...
Dit is echt hopelijk mijn laatste mail in dit topic maar ga niet de hele tijd mensen aanvallen dat ze geen verstand van zaken hebben, niemand kan alles weten en er zullen ongetwijfeld echt wel dingen zijn waar jij gelijk in hebt, en andere weer in andere dingen.......
veel succes allemaal verder met dit topic....
Comment
-
Originally posted by leroyw View PostOnderhandelen ik vind dat je echt veel onzin loopt te lullen. Gewoon kappen met dat domme gelul van je want je weet echt niet waar je over praat
Ik maak je toch ook niet van alles en nog wat uit....ondanks dat je iemand aanspoort op gebruik van GH......check je eigen reply en zijn reply......
Zijn niet mijn woorden hoor.....
Originally posted by leroyw View Posthet kan best zijn dat test e niet goed aanslaat bij je
naar mate je langer gaat kuren zul je zien dat op het laatst je kuur helemaal niet meer werkt en dat je gewoon op hetzelfde blijft zitten omdat je receptoren gewoon vol zitten ( hgh optie ? )...Originally posted by ketje View Postdank je leroy voor de intresante info .ik denk ook als ik na deze kuur nog iets doe dat het hgh gaat zijn spijteg dat het zo veel geld kost
Originally posted by leroyw View PostAls je echt goed wilt kuren en het hele jaar door dan moet je gewoon 4 weken on, 4 weken off het hele jaar door, je zal hier inderdaad nooit zoveel massa mee kweken als met een 10 weken kuur maar onthou dat je ook nooit ver kan terugklappen wat dus inhoud dat je het hele jaar door blijft groeien...( idee misschien ? )Last edited by onderhandelen; 30-01-2009, 01:21.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
weer niet goed lezen??
Onderhandelen lees je het nou nog steeds niet goed ? dit kopieerde je:
het kan best zijn dat test e niet goed aanslaat bij je
wat staat hier dus boven? HET KAN ZIJN, dat het niet goed aanslaat...
niet goed betekend dat, dat het niet werkt? vaker zeg ik wel eens dat ik soms misschien te snel praat en het dus misschien verkeerd kan overkomen dit is hier dus misschien zo'n geval..
als ik mensen op een verkeerd been breng mijn excuses daarvoor bij deze maar ik blijf er wel bij wat ik gezegd heb en ik nog steeds van mening ben dat je mensen die het niet goed begrijpen op een verkeerd spoor zet maar ok dat is mijn mening en daarom zitten we hier op een forum toch?
laten we het laten rusten want dit soort discussies is niemand bij gebaat denk ik....
Even goeie vrienden maat....
Comment
-
no worrys m8......maar roep dan geen gekke dingen zoals ik vindt je zus en zo enz enz
Normaliter ben ik de beroerdst niet om het eea aan te tonen met wetenschappelijk onderzoek.
Maar zodra je mij als debiel gaat neerzetten......dan mag je het zelf op zoeken, dan ga ik mn best niet doen ook
Vindt het leuk om kennis over te dragen maar niet op zo 1 manier.
Die kerl is trouwens mn broertje-----wij helpen elkaar met info. ed. Hij leert van mij, ik leer van hem. Doen bijna alles samen, bro's for life
idd even goeie vrienden
Last edited by onderhandelen; 30-01-2009, 02:07.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment