sust achter de test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

beste topic dit, een topic om meerdere malen op nieuw door te lezen

genoeg om over bij te leren, goeie discussies

mijn vraag, gaat het hier nu enkel over test-e
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Testosteron is Testosteron.....dat is de basis stof

acetaat, propionaat, isocaproaat, caproaat, decanoaat, enanthaat en undecanoaat, zijn etsers, deze zijn er om een aantal redenen aangeplakt.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

lezen

Alleen dit stukje wat je schrijft:

Ik ga niet meer in op deze discussie.........jij reageerd met dat "men misschien niet reageert op Testosteron enanthaat"....neen hoe stom kan je zijn om dat te opperen.

Dat geeft mij al aan dat je niet eens leest maat, ga eens goed lezen wat ik schrijf en ga dan eens een keer reageren slimmerd....

Test werkt heb ik gezegd maar ieder lichaam reageert er anders op heb ik gezegd ik ga niet nog een keer alles herhalen, LEZEN>>>>

En barricade..... praat jij niet over groeien want volgens de berichten zit jij al denk ik een jaar aan de hgh maar vraag me af of er verandering komt
        Ik heb geen tijd om te groeien omdat ik dat niet meer doe, heb het te druk met andere dingen maar ook daar zul jij niet verder mee komen...

Ik stop met deze zinloze discussie want vind het zonde van me tijd...
        Inderdaad leef voort zoals je voort wil leven, voor iedereen zijn eigen idee maar als er al niet eens goed word gelezen houd het voor mij snel op....
        Dus ontzettend veel plezier met spuiten op jullie manier en we spreken elkaar over een jaar of 10 wel als je zo gaat spuiten. De groeten.

Comment

Als een androgeen zich aan de androgene receptor bindt verlengt deze zijn levensduur. Dus de bestaande receptoren blijven langer bestaan, maar er komen wel nieuwe bij. Gevolg = meer androgene receptoren. Spijtig genoeg is dit niet oneindig natuurlijk.

En jongens, androgene binding is maar een deeltje van heel het verhaal hoe AS werken. Staar je er niet op blind. Het is niet doordat je androgene receptoren niet meer werken dat je hoe meer/langer je kuur, het steeds minder effect heeft.
          Last edited by Genjuro; 25-01-2009, 09:10.
          the one and only tabata overlord

Comment

Nu ik even mn post herlees kan die ms voor verwarring veroorzaken. Ik zeg nu niet dat 1) dat de enige manier is hoe androgene receptoren vermeerderen en 2) dat androgene binding niet belangrijk is in een kuur.

Ik neem zelfs geen multivitamine meer tijdens mn kuur. Ik ben benieuwd of iemand weet waarom dat zou kunnen zijn .

Comment

Originally posted by leroyw View Post
              Alleen dit stukje wat je schrijft:

Ik ga niet meer in op deze discussie.........jij reageerd met dat "men misschien niet reageert op Testosteron enanthaat"....neen hoe stom kan je zijn om dat te opperen.

Dat geeft mij al aan dat je niet eens leest maat, ga eens goed lezen wat ik schrijf en ga dan eens een keer reageren slimmerd....

Test werkt heb ik gezegd maar ieder lichaam reageert er anders op heb ik gezegd ik ga niet nog een keer alles herhalen, LEZEN>>>>

En barricade..... praat jij niet over groeien want volgens de berichten zit jij al denk ik een jaar aan de hgh maar vraag me af of er verandering komt
              Ik heb geen tijd om te groeien omdat ik dat niet meer doe, heb het te druk met andere dingen maar ook daar zul jij niet verder mee komen...

Ik stop met deze zinloze discussie want vind het zonde van me tijd...
              Inderdaad leef voort zoals je voort wil leven, voor iedereen zijn eigen idee maar als er al niet eens goed word gelezen houd het voor mij snel op....
              Dus ontzettend veel plezier met spuiten op jullie manier en we spreken elkaar over een jaar of 10 wel als je zo gaat spuiten. De groeten.
              haha zit een jaar aan de hgh ja waarom omdat je dat zo lang moet gebruiken voor de beste resultaten, want jij ramde er eerder ook van alles en nog wat in, en groeien deed je voor geen meter omdat jij in het weekend weer domme dingen deed, net zoals nu weer.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                haha zit een jaar aan de hgh ja waarom omdat je dat zo lang moet gebruiken voor de beste resultaten, want jij ramde er eerder ook van alles en nog wat in, en groeien deed je voor geen meter omdat jij in het weekend weer domme dingen deed, net zoals nu weer.
                Bingo......jij schiet raak!

Ik wilde dat de hele tijd niet zeggen.......gebruikers ervaringen zijn dus leuk maar niet ultiem. Dat men dat zelf niet heeft ervaren ligt dus niet aan Testosteron

Baricade is fucking groot vergis je niet, das geen kinderspel meer

Originally posted by Genjuro View Post
                Als een androgeen zich aan de androgene receptor bindt verlengt deze zijn levensduur. Dus de bestaande receptoren blijven langer bestaan, maar er komen wel nieuwe bij. Gevolg = meer androgene receptoren. Spijtig genoeg is dit niet oneindig natuurlijk.

En jongens, androgene binding is maar een deeltje van heel het verhaal hoe AS werken. Staar je er niet op blind. Het is niet doordat je androgene receptoren niet meer werken dat je hoe meer/langer je kuur, het steeds minder effect heeft.
                Helemaal mee eens.

Ik neem zelfs geen multivitamine meer tijdens mn kuur. Ik ben benieuwd of iemand weet waarom dat zou kunnen zijn .
                Nou? ik kan wel wat bedenken maar dan ben ik aan het gokken!
                We like it

Comment

Een Pittig topic. Ik kan me heel goed in onderhandelen en baricade vinden. Goed onderbouwd.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Heb een theorie, maar die heeft te maken met je immuunsysteem, niet met receptoren.

@ Topic
                    Originally posted by onderhandelen View Post
                    Hmmmm dan zou ik als ik jou was ff studeren op wat HGH/IGF doet.

Waarom men dit toepast in de BB wereld.
                    Dat heeft er nog steeds geen reet mee te maken gab. HGH/IGF1 wordt gebruikt wegens hyperplasia mogelijkheden in tegenstelling tot a.a.s. die slechts (volgens de opvatting in ieder geval) hypertrofie kunnen bewerkstelligen. Ook hier heeft dat geen reet te maken met receptorenvermeerdering/vermindering.

Oh, en OH, dat babyspeeltje wat je laat zien is dus echt wel de meest waardeloze visualisatie van hoe het systeem zou moeten werken. Een systeem als ons lichaam is een model, en dat laat meerdere interacties toe, en die worden alle geskipt. Logischer zou een gesloten circuit zijn met interacties weergegeven met pijltjes en spannende cirkels e.d.

Wat Genjuro aangeeft, klinkt mij logisch in de oren, maar als Genj niks had gezegd was je verzopen gab. Heb je wellicht een linkje ofzo Genj?

Verder: kappen met het persoonlijk maken van de discussie. Dat is echt dè manier om geen reet op te steken en een kutdiscussie te krijgen. Voorts worden alle replies over of iemand vroeger het verneukt heeft in een kuur, of heel lang moet kuren om iets van resultaat te zien of wat voor gezeik dan ook, verwijderd.
                    Last edited by GeneralIx; 26-01-2009, 00:05.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Genjuro zegt niets meer of minder dan dat ik zeg, ik zeg het al op pagina 2. Ik zal hem ff heel duidelijk onder elkaar zetten!

Originally posted by onderhandelen View Post
                      Je receptoren zitten vanaf het begin voll......hoe verder je in de kuur komt hoe meer receptoren je krijgt!
                      Heel simpel gezegd Testosteron doet aan receptor vermeerdering op de lange termijn.

Wat betreft IGF/ HGH precies het zelfde......je hebt heel internet tot je beschikking zoek het op.

Alles wat ik tot nu toe zeg kan ik met 100% sluitend (wetenschappelijk) bewijs aantonen. Sterker gesteld ik heb het in de praktijk toegepast.

Anders was ik niet zo zeker van mn zaak he!
                      We like it

Comment

ooh ooh General General........Ik heb het je ook op BR gezegd ik doe niet mee aan (welles nietus spelletjes)

Waarom wil je linkjes? Je weet het toch zo goed!

Twijfel je aan Genjuro of aan wat ik zeg? ben je zelf te beroerd om het ff op te zoeken? of heb je 2 linker handen?

Als ik iets niet weet dan zoek ik het op!

En als je iets niet weet vraag het dan! of koop AS en ga 7 mnden kuren.....ga je zien wat er gaat gebeuren.

Pas daarna kan je mensen gaan bestrijden.

Daarom snap ik heel vaak niet op basis waar van je mensen komt adviseren, informeren zelfs bestrijden/aanvallen, over Anabolen Steroïden.

Je leest wat en dat presenteer je.......niet alles is zo.

Precies zelfde deed je laatst tegen Bruce met Deca en Boldenone......die kerl gebruik al vanaf 2003.....die weet echt wel waar die over praat.

Ging jij hem ff vertellen dat Boldenone beter was dan Deca.......

Ik kan je vertellen dat Boldenone Slechter werkt dan Deca........Rendement is Nihil.......tel de prijs er bij op.......dan is de keus simpel gemaakt. Dus wil je massa neem je Deca.

Als je wilt kan ik nog een pix schieten, van vial dat maar voor de helft is gebruikt.
                        We like it

Comment

Tot nu toe heb ik mn mond gehouden. Persoonlijk vindt ik dat je heel weinig kan adviseren/ bestrijden/ aanvallen in de AS sectie. Hooguit informeren en modereren.

Ik kan niks zeggen over Trenbolone..........ik heb het nog nooit gebruikt, weet niet hoe het voelt, helemaal niks.........ken ook geen mensen in real life die het hebben gebruikt.

Dus als ik een topic zie over Trenbolone tja dan hou ik mn mond.........ik kan er niets over vertellen.

Ik heb testosteron, deca, dboll, proviron gebruik.

Dit is mijn mening.

Dus General wat is jou kuur verleden? Hoe voelt het? en wat is het verschil tussen Deca, Testosteron of Dboll.

Wie verzuipt er nu?

Originally posted by GeneralIx View Post
                          maar als Genj niks had gezegd was je verzopen gab.
                          We like it

Comment

ooh dat boek wordt gebruikt in het Hoger Onderwijs.

Dus elk vorm van kritiek, commentaar, ben je niet te vrede, denk je het beter te kunnen ed......mag je lekker een e-mailtje aan de auteur doen.

Boek heet: Anders kijken.....een breder zicht op menselijk gedrag
                            We like it

Comment

Hahahaha. Iemand is hier zwaar op zijn pik getrapt.

En voor iemand die ervaringen zo belangrijk vind, heb je zelf met 1 kuur ook maar een kutverleden gab om mensen te adviseren. Niet aankomen nu met je broertje die er al twee heeft gehad.

Ik twijfel niet aan Genj, ik weet dat Genj alles kan onderbouwen. Jij daarentegen vaart nog wel eens op quasiwetenschappelijke bullshit. Daarom kwam je ook met lulstudies aan toen we het hadden over receptoren vermeerdering. Die hadden er gewoon niets mee te maken.

Als jij wilt bewijzen dat 1+1 twee is, kom dan niet aan met een studie die bewijst dat 1+3 vier is, om vervolgens te zeggen: ja zoek zelf maar. Als jij wat zegt, moet jij het onderbouwen. Ik moet nooit de onderbouwing van mijn discussiepartij hoeven zoeken, dan kun je namelijk nooit behoorlijk discussieeren.

En mijn comment over je verzuipen, was dat als Genj niet had ingesprongen met een verklaring, dat je èn geen verklaring had gehad, èn geen bewijs, anders had je dat onmiddelijk meegepost. Nu had je iets gelezen en was je de link kwijt.
                              Sterker gesteld ik heb het in de praktijk toegepast.
                              Hahahahaha. Jij hebt met je 1x kuren, meteen kunnen testen dat je receptoren vermeerdering hebt gehad? Hoe precies? Hoe weet jij nou weer hoe een receptorenvermeerdering voelt? Of heb je er een labtest op losgelaten? Geloof het niet he?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Komaan jongens, hou het tof. Het voelt nu een beetje aan als met modder smijten. Ik zal de link eens opzoeken over het halfleven van de androgene receptor. Zoek CEM eens af, er staat er een hele hoop op over die receptor en hoe verschillende stoffen(ook non-AAS) die beinvloeden.

Eigenlijk moeten we niet over zulke zware kost als dit discussieren en ons gelijk willen halen. Niemand van ons heeft de wetenschappelijke vorming om alle links te leggen. Over receptorenbinding en modulatie zijn zelfs de "groten" het nog niet eens.

Kijk maar eens naar oxymetholone, iedereen zegt er iets anders over. Dan is het weer een androgeen, dan weer niet, dan is het weer een progestin, dan weer niet, dan is het een oestrogeen, dan weer niet, dan is het een van zijn metabolieten die die werking uitoefend, enz enz enz... Op talloze fora zijn hier al mensen over gebanned, en tot nu toe weet nog altijd niemand hoe het juist zit, zelfs de profs niet.

Over of ervaring of wetenschappelijke onderbouwing het beste is, ik vind het beide zeer nuttig. Beide kanten mogen niet zo dom zijn om de andere kant te beschouwen als onzin.

Ik gebruik wetenschappelijke onderbouwing om "slimmer" te kuren in de praktijk, maar ook om tegen de schaapjesstroom in te gaan. Maar wat op papier zou moeten lukken doet dat niet altijd in de praktijk, dus dan komt ervaring weer helpen. Combineren is de boodschap. Lukt je dat niet, zou ik eerder voor wetenschappelijke onderbouwing gaan dan kuurervaringen van anderen, alhoewel je die laatste ook niet geheel mag negeren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X