Eerste Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by knullenspant View Post
    wel wilde ze weten waar het voorwas (junkytest)
    uiteraard bij de eerste beste Nederlandse apotheek
    wat zei je? testootje zetten?
    ennuh... MIET ... (ff liggen, enz. dat zit tussen je oren. hahaha)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Waarom gebruik je zo'n dikke naald? Neem gewoon 0.6 de blauwe, moet voldoen en minder pijn op de plek waar je injecteert. Maar goed als jij tevreden bent met 0.8 (groen) dacht ik, dan moet je die blijven gebruiken.

Ik stap nu zelfs over naar 0.4, maar dat doe ik voor de schouders/triceps.

Comment

ik heb ook 0.8 maar geen pijn totaal niet alleen het prikje zelf door de huit heen
        maardat steld dan eigenlijks ook niks voor
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

0.8 ook nooit problemen gehad!
          0.6 heb ik in de schouder gezet no problemo!!
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

0,8 en 0,6 verschilt geen zak qua pijn. missch. dat je verder erin kan omdat 0,8 meestal wat langer is.
            wat 0,8 voordeel heeft op 0,6 is dat het makkelijker erdoorheen gaat. dus eigenlijk makkelijker.

Comment

Originally posted by bruce View Post
              wat zei je? testootje zetten?
              ennuh... MIET ... (ff liggen, enz. dat zit tussen je oren. hahaha)
              Ja dat zei ik idd... kreeg gelijk wat tips en het advies geen lucht mee te spuiten en ik weet dat het tussen de oren zit het was me eerste keer enzoals ik al zei ben er nog geen held in maar alles went he...
              ben benieuwd hoe het maandag gaat blijf gewoon me 0.8 spuiten maar zal dan minder heen er weer wrikken of trillen :P

Comment

waar zet je je prik in je bil of in je been
                ik zet hem in mijn bil
                druk hem tegen mijn bil en dan druk ik langzaam door
                en dan schiet ie in 1 x door me vel heen en dan glijd ie er heel mooi verder erdoor heen
                tot ie er helemaal in zit, pijnloos, het lijkt of het pijn doet om dat je er zelf naar kijkt
                tis echt alleen het prikje door je huid heen en dan voel je niks meer haha als goed

begin je nu wel al wat temerken ik begin al groter te worden
                en de spier die ik train word keihard zoals mijn been gister was 1 blok beton
                heb jij dat ook

groetjes

Comment

nouw pijn is geen probleem dat doet me niet zo veel,
                  allen was wat gespannen of ik wel goed zat niet in een ader prikte en of ik niet op me bot zou krassen wahaha maar ik prik gewoon in me bil maandag gaat tie gewoon perfect..

Comment

Al wat gemerkt van je kuur?

Comment

kracht toename duw druk of trek gemiddeld 5% meer gewicht
                      en ruim 1,5 KG gewicht... maar dat wil ik pas weten waneer ik de nakuur achter de rug heb en dan een paar maandjes gewoon train

maandag percies een week bezig en dan nog 9 te gaan :P

Comment

1.5 kg erbij dat is heel goed.

Comment

2e gezet

vanmorgen me 2e gezet, ging nu stukke beter. wel vind ik het links iets moeilijker dan rechts omdat ik rechtshandig ben.
                          nu wel even terug getrokken om te kijken of er geen bloed bij zit.
                          rustig de vloeistof naar binnen gedrukt en snel teruggetrokken.
                          denk dat ik er toch wel wat last van zal krijgen (door mijn lompheid) maar igg stukken minder dan de vorige keer.

start: 83 KG
                          wk 1: 85 KG

Comment

eerste keer dat ik prikte trilde ik ook als een homo. dat ding ging ong. 10cm alle kanten op hahahahah

Comment

ondsteking?????

Me 2e zet maandag ging beter dan de eerste echter heb ik er veel meer last van gehad, ik kon dinsdag nog maar amper in me auto zitten en ik liep mank. vorige week ook wel erg gevoeld maar nu was het veel erger.

toch heb ik alles netjes ontsmet geen lucht mee gespoten de naald voorzichtig geprikt en snel terug getrokken toen ik klaar was. het inspuiten van de vloeistof is misschien nog te snel gegaan? hoe lang moet ik over 2 ML doen wil ik het goed doen.

zat dinsdag met een dikke gloeiende bil die ik nu nog voel. De fysiotherapeut vond het op een ontsteking lijken...

wat vinden jullie?

Comment

heey balen man
                                ik heb gister net mijn derde prik gezet, maar heb echt nergens last van
                                ik douche eerst altijd, daarna maak ik alles klaar ontsmet het nog eens
                                dan prik ik mij rustig, en laad het goedje langzaam erin spuiten
                                denk z'n 30 sec totaal maby meer
                                daarna trek ik de naalt rustig trug, en druk er dan nadien nog eens met een alcohol doekje op

balen dit voor je,maar tog succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X