Eerste Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je het niet erg vindt blijf ik even lui want het waren werkelijk twee grote stukken naar het 18 jaar en voor het diep triest nog een. Ach vind het allang knap van de TS dat hij zich er niks van aan trekt, kuur zal wel niet werken anders zat je nu met tafels te smijten. Haha nee grapje. Nex- en humor kan niet samen.

Maar goed, denk dat de TS oftewel U grote gym maatje GeneralIx nu wel beseft dat hij nog veel verder kan komen zelfs zonder aas. Ik heb mijn conclusie namelijk al getrokken na het zien van de rug foto ook al was deze bedoeld om alleen het acne wat door de kuur is ontstaan met ons te delen.

Geduld is een schone zaak en ik zal wel het laatste schaapje zijn die je daarop moet wijzen maar de waarheid blijft.. eerlijk.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Maar goed, denk dat de TS oftewel U grote gym maatje GeneralIx nu wel beseft dat hij nog veel verder kan komen zelfs zonder aas.
      Probeer je hier te zeggen dat Knullenspant een en dezelfde persoon is als ik?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nee alleen dat jullie in dezelfde gym trainen.

Comment

Ik had het hem ook afgeraden. En nog een geheimpje: heb hem al flink lang niet meer gezien. Laatste keer was een week of 2 voor zijn kuur denk ik.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Trouwens zo eentje ken je niet meer, die ene is namelijk ouder. Hihi..
            ouder en wijzer bro

echt goed bezig jij vriend
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb mijn conclusie namelijk al getrokken na het zien van de rug foto ook al was deze bedoeld om alleen het acne wat door de kuur is ontstaan met ons te delen.
              idd vond ik ook tegenvallen(in verhouding tot zn gwicht), kon niet zien dat je aan t kuren was geslagen. Vandaar ook mn vraag of i te vrede was

Originally posted by GeneralIx View Post
              En de bijwerkingen hangen af van jou als persoon en de dosis. Als je steeds kort en heftig gaat zul je waarschijnlijk last hebben van de bijwerkingen inderdaad. Als je echter wat langer op lichter zit betwijfel of ik je dan nog een uitspraak kunt rechtvaardigen waarin je zegt dat het de moeite niet loont.
              Laten we, test e als basis nemen. 250 mg minimaal voor 8 wkn.....zkr dat je sides gaat krijgen.

test e 250 op 12 wkn worden de sides erger.......hoe langer hoe kutter/ side effects nemen toe en hoe minder t effect.

Hoe minder je zet hoe minder je aankomt, ook in spier. Lang kuren op lage dosis is nuttenloos.

Bijwerkingen tov winst is imo nog steeds, de moeite niet waard, lang/ kort hoog of laag gedosseerd.

Kuren is KUT.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

jaja ja allemaal heel fijn en leuk, ik moest het gewoon geprobeert hebben. ookal ben ik nog wat jong, nou en. We zien wel wat er van komt ik ben tevreden. al zou ik alles kwijt raken wat kan mij het verekken heb nog een heel leven voor me.

Ik leef er op het moment wel naar eten slapen trainen en werken, de rest komt op 2e plaats, het heeft me gemotiveerd en het motiveerd me nog veel meer nu ik over een week of 4 geen kutzooi meer in me lijf heb.(TOEDIENEN voor de kutleiers die gaan janken over halfwaarde en dat deca nog veel langer in je lijf blijft) of 4 weken niet meet TOEDIENEN

ik heb alles wat ik wil in me leven. En dat deze kuur geen maximaal resultaat heeft gehad is gewoon kut en mijn fout. jullie doen net of ik helemaal verslaafd ben aan dat spul. ik spuit het potje nog lekker leeg ookal heeft het niet veel effect meer. Me rug knijp ik uit en ik stuur het wel op naar je, nex-

en Gen misschien maar goed dat ik je al lang niet meer heb gezien! Beter zo te houden. want zoals ik het nu begrijp worden mijn PM's door gestuurd.... Lekker is dat. En wat is dat voor een achterlijk tafel verhaal? wordt niet eens een klein beetje humeurig van die Test en agressief te min. Wel kan ik hier een paar suptielle mensen de nek om draaien/villen.

ik ben hier verdomme al weken aan eht loggen en nu beginnen ze pas te zeiken van ho je heb iets niet goed gedaan je had meer kunnen bereiken. Zak dan gelijk in de stront. Alleen om dat ik zeg dat er betere dingen uitkomen en de huidige shit over een tijd als achterhaald beschouwd kan worden! wacht maar af over een jaar of 5 wat er dan te koop is stelletje jankerds.

verder ook nog een gelul of een typfout. Damh moest eens weten hoe vaak google me verbeterd hebt met follistatin opzoeken. Het intereseerd me gewoon net als a.a.s en alle dingen die mensen veranderen.

dacht dat hier wel gemoedelijke mensen waren maar goed Val maar allemaal kapot.
                krijg nog een hartaanval hiervan man.

Comment

foto valt idd wat tegen, maar kwa kilo's wat je bent aangekomen is tog wel netjes gedaan

je bent gewoon wat groter geworden en zwaarder, maar kwa lijnen enzo niet, jammer voor je

mischien heeft het met je training te maken, maar ik zou zeggen

kop op en nu niet erbij neer gaan zitten, omdat je commentaar hebt gekregen

je bent nu weer wat wijser geworden, weer een ervaring rijker

kilo's zijn mooi rest valt wat tegen, dus kijk ff hoe dat komt, waarom je geen lijnen hebt bijv

voor 4 jaar training had er wel wat lijnen in moetten zitten,

1 van de modjes hier traind ook bij jou tog, mischien kan hij is kijken naar je training

bedoel dit goed allemaal bedoel wat positief commentaar is ook wel fijn tog

succes verder
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja commentaar is fijn, en sorry dat ik gister zo uitflipte. ik vond het alleen een beetje kut dat ze er nu opeens mee komen. Lijnen zijn niet super, me vet percentage is nog rond de 12 of hoger meet het pas na me nakuur. Ik ben weer vollop aan het fietsen op me werk over het park en daarom denk ik dat ik ook niet meer aankom. Vreet nog voldoende maar 1 ronde is 12 KM stel dat ik er 6 op een dagdienst doe. is toch lekker stukje. en ik heb nog steeds een op gezette kopt.

ik bied bij deze me excusses aan. jullie hebben me hoe dan ook toch super geholpen. ik heb zelfs om commentaar gevraagd in mee eerste bericht hier boven. Positief of negatief maakt niet uit. En ik heb er idd veel van geleerd.

Comment

Mooi, alles weer pais en vree. We gaan binnenkort wel weer een samen trainen bro, gaan we knallen.

sigpic

Comment

Hier had ik overheen gelezen:
                        ongeacht wat je nu zegt weet ik vrijwel zeker dat je weer begint met kuren en steeds hoger gaat met de dosering van de middelen en over een tijdje op je horloge kijkt en je afvraagt... "wat heb ik nu bereikt"?
                        Kan ik zo'n horloge bij jouw bestellen heb jij je die vraag wel eens gesteld,

Comment

Even wat rechtzetten hier: die foto's van Knullenspant doen hem noch zijn progressie recht. Heb hem gisteren even in het echt gezien, en het is echt wel een heel behoorlijke progressie.

sigpic

Comment

ik wil ook wel foto's van je progressie zien
                            18 jaar, 105 kg,

DL:
                            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Woow wat een post Knullenspant, why?

Maak je niet druk onderstaand is een nette progressie, van 83 kg naar 93 kg is erg goed.

Originally posted by knullenspant View Post
                              (Momentopname voor injectie)
                              start: 83 KG
                              na 1wk: 85 KG
                              na 2wk: 86,8 KG
                              na 3wk: 87,6 KG
                              na 4wk: 88,6 KG
                              na 5wk: 89,4 KG
                              na 6wk: 89,9 KG
                              na 7wk: 91,2 KG
                              Last edited by onderhandelen; 23-04-2009, 15:38.
                              We like it

Comment

Originally posted by knullenspant View Post
                                Hier had ik overheen gelezen:

Kan ik zo'n horloge bij jouw bestellen heb jij je die vraag wel eens gesteld,
                                laat je dna testen misschien ben je wel zijn broer (tje). achja van fouten kun je leren he broers

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X