Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik zie het zelf niet,
krijg veel reacties mensen vinden me breder geworden.
heb striemen op me armen en bene, me kleren zitten strakker en ik ben sterker geworden.
maar denk dat 8 weken in verhouding beter is dan 10 maar ik wacht nog even af,
ik zou niet meer deze kuur nemen, als ik nog ooit iets gebruik wat ik niet verwacht. worden het mayostatin blockers voor lange termijn of anti mayostatin door middel van gen therapie.
androgene middelen zijn nog niet achterhaald maar de pro's snoepen van lekkerdere dingen. die minder sides met zich mee brengen en dusdanig meer effect opleveren.
Ijlmeester. Je hebt potente middelen zat. Is uiteraard beter om niet te kuren, maar om dan meteen maar te zeggen dat de gewone a.a.s. onzin zijn en je aan de myostatin moet om te groeien is kul.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
ik zie het zelf niet,
krijg veel reacties mensen vinden me breder geworden.
heb striemen op me armen en bene, me kleren zitten strakker en ik ben sterker geworden.
maar denk dat 8 weken in verhouding beter is dan 10 maar ik wacht nog even af,
ik zou niet meer deze kuur nemen, als ik nog ooit iets gebruik wat ik niet verwacht. worden het mayostatin blockers voor lange termijn of anti mayostatin door middel van gen therapie.
androgene middelen zijn nog niet achterhaald maar de pro's snoepen van lekkerdere dingen. die minder sides met zich mee brengen en dusdanig meer effect opleveren.
Je mag nog eerst lekker wat meer verdiepen in kuren voordat je met zulke uitspraken komt. Ik heb in het begin al gezegd dat je niet moest kuren. Zie nu het resultaat. En over je rug foto, minimaal massa voor iemand die al bijna klaar is met zijn kuur. Vraag me af hoe je er voorheen hebt uitgezien. Het is niet om je onderuit te halen maar meer om je te laten zien dat aas geen wondermiddel is. Met mijn advies mag je doen wat je wilt, maar zoals je nu denkt kan ik je garanderen dat jij je leven op elk moment kunt verneuken.
De keuze is aan jou en ik zal je ook niet willen helpen. Ik zal maar even eerlijk zijn met je.
ik weet dat het geen wonder middel is, eten en rust is het belangrijkste. en aan de rust ontbreekt het een beetje omdat ik erg onregelmatig werk en vortaan slecht slaap,
toch ben ik redelijk tevreden over het resultaat, Al had ik er meer van verwacht doordat het in het begin zo goed ging, maar aan alles komt een eind.
Ik heb er nu van geproeft en het is me al met al toch redelijk bevallen. maak hem nog af en kijk wat ik over hou. Maar voorlopig niet voor herhaling vatbaar.
en Myostatin is idd niet nodig om te kunnen groeien. ik ga me nu richten op het behoud van de aantal kilo's die ik heb gewonnen. Maar als ik nog ooit iets gebruik zal het toch in die trent zijn.
Owja en Gen dat is misschien ook iets te kort door de bocht a.s.s werken wel en kunnen je erg groot maken zal ik niet ondkennen(mits bij het juiste gebruikt)
maar er zijn/komen betere sterkere dingen aan. die dus andere bijwerkingen hebben inplaats van op je hart, lever en dergelijke. Daarom ga ik me liever daar in verdiepen dan nog eens alle huidige middelen te doorgronden. Als ik iets doe, doe ik het liever groots en dat zal niet alltijd positief uitpakken, net als dit: vele zeggen dat het goed is om te stacken maar nog veel meer adviseerde een only kuurtje als eerste.
En ja ik ben nogal eigenwijs. Maandag me laatste keer. Ff koppie erbij anders zul je net zien dat het dan mis gaat. ik houd jullie op de hoogte (alsof daar nog behoefte aan is.....)
Gebruik wat je wilt. Pak het maar groot (dom aan). Je weet gewoon niet waar je mee bezig bent. Je bent 18 jaar oud, diep triest gewoon. Je hebt aas niet eens nodig om goed te groeien, je eigen test niveau is al zo hoog dat je al groeit wanneer je naar gewichten kijkt. Je bent al aan de aas gegaan, nu heb je het al verneukt. Kom nou niet met grote verhalen aan van "als ik het doe dan doe ik het meteen groot". Voorzover ik kan zien heb je geen verstand van aas en kijk waar je nu al aan wilt beginnen. Zoek jij maar de wondermiddelen op die pro's gebruiken, dat is zo moeilijk niet. Ik kijk ernaar uit als je straks weer op het forum komt en een verhaal hier neer zet van hoe jij je leven wel niet hebt verneukt.
Mensen gaan hoger doseren op zo'n leeftijd wat al te idioot voor woorden is, geloof me ik kan het weten, maar waar jij met je hoofd zit op dit moment slaat alles. Ik blijf je ontzettend triest en dom vinden, het is maar net hoe je mijn laatste zin oppakt maar ik hoop voor je dat je een wijze beslissing maakt.
Je gaat sowieso blijven kuren dat kan ik je garanderen, ongeacht wat je nu zegt weet ik vrijwel zeker dat je weer begint met kuren en steeds hoger gaat met de dosering van de middelen en over een tijdje op je horloge kijkt en je afvraagt... "wat heb ik nu bereikt"?
Overigens niet zeiken over werk want draai zelf ook nachtdiensten, en heb zelf ook werk waar ik geen vaste dagen heb.
Ben t met je eens dat kuren, de bijwerkingen tov de werking (eigenlijk) de moeite niet waard is.
Mayostatin blockers ken ik niet. Gen therapie/ stamcellen ed daar zit idd toekomst in, mee eens
@ Nex- de pot verwijt de ketel dat i zwart ziet
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Is myostatin, geen mayostatin. En de bijwerkingen hangen af van jou als persoon en de dosis. Als je steeds kort en heftig gaat zul je waarschijnlijk last hebben van de bijwerkingen inderdaad. Als je echter wat langer op lichter zit betwijfel of ik je dan nog een uitspraak kunt rechtvaardigen waarin je zegt dat het de moeite niet loont.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Je hoeft niet perse het woord "ik, hij of zij" te gebruiken in een verhaal om aan degene die het verhaal leest duidelijk te maken wie je daarmee bedoelt.
Je bent 18 jaar oud, diep triest gewoon. Je hebt aas niet eens nodig om goed te groeien, je eigen test niveau is al zo hoog dat je al groeit wanneer je naar gewichten kijkt.
Dit is even het stukje waar ik het over had.
Oei, daar wilde ik je nog over pm'n of je dat stukje wilde verwijderen. Het was namelijk niet zo bedoeld. Na 18 jaar moest nog een heel verhaal achter komen, deze heb ik per ongeluk verwijderd. En voor het diep triest moest nog een verhaal komen. Weet het nog precies.
Nee inderdaad zo dom ben ik niet..
Trouwens zo eentje ken je niet meer, die ene is namelijk ouder. Hihi..
Inmiddels wel wellicht, maar daar is ook alles mee gezegd. En als je het stukje geeft wat er achter had gemoeten (hier of per pm) plak ik het er nog wel voor je in bro.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment