Eerste Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fitnessfreak View Post
    Mijn eerste kuurtje heb ik ook gelijk gestackt Test e - Deca heb er toen spijt van gehad dat ik er geen D-Boll bij genomen had
    kijk dat bedoel ik,
    en, ik heb me vet percentage nog eens laten meten nu gaf die ruim 12% aan.... dus die electrische weegschaal heb ik meteen gecontaieriseerd.

anyway de meningen zijn dus over mijn kuur verdeelt, zal vast ideën op doen vor me volgende kuur

Comment

Mijn eerste kuurtje heb ik ook gelijk gestackt Test e - Deca heb er toen spijt van gehad dat ik er geen D-Boll bij genomen had
      hahaha
      uut grunn!

Comment

mooi kuurtje voor mee te beginnen
        persoonlijk ben ik niet kapot van d-boll zou hem er ook uitgooien en de test om 500mg doen
        succes ermee

Comment

Same here
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

ik heb me eerste tabletje zojuist ingenomen morge 2 en dan 3 maandag ga ik de eerste zetten houd dan een logje bij

Comment

Zou meteen de 1e inject ook zetten?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nee wou eigenlijk pas maandag beginnen maar die iniminipotjes zagen er te lekker uit. en bovendien ben ik nog geen held met naalden dus moet ik de tijd hebben.

Comment

eerste injectie

Heheh de eerste zit erin viel eigenlijk best mee achteraf.
                  ondanks dat ik zwaar zenuwachtig was en toen ik er de eerste ml erin had zitten voelde ik me niet lekker worden. ik heb daarom sneller doorgedrukt als gewenst. daarna even gaan liggen en nog nergens last van. zal wel een stramme bil krijgen trilde namelijk nogal....

maar goed volgende week zal het beter gaan. alles de eerste keer is minder vooral dit soort dingen.

Comment

ga je ook foto's posten van je progressie. is wel leuk om te zien wat zo'n kuur met je doet.

Comment

misschien later nu ff niet. een foto van voor en na wil ik wel doen maar dan zet ik die bij resultaten

Comment

en vrijdag weer je tweede inject zetten

mag ik vragen hoe oud je bent, en je zit nu op je vierde dag begin je al wat te voellen vande d-bol

groetjes
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zet je hem zelf in je bil? Welke naalden gebruik je?

Succes met je kuur en lekker knallen.

Comment

Knallen met die zooi... Ik hoop dat je een grote beer word

Comment

Nex-
                              ik gebruik 0.9/50 mm voor het opzuigen
                              en 0.8/40 mm voor het zetten.
                              5 ml cilinder omdat ze geen 2,5 hadden.

voor alles in 10 voud + een potje alcohol was ik bijna 6,- kwijt:P
                              wel wilde ze weten waar het voorwas (junkytest)
                              uiteraard bij de eerste beste Nederlandse apotheek

Ray1986
                              Dat hoop ik ook merk nu al de kracht toename maandag weer een zetten hopelijk gaat het dan beter omdat ik iets te fanatiek aan het bewegen was met die naald heb ik de dagen erop behoorlijk wat pijn gehad. achja zenuwen he

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                                en vrijdag weer je tweede inject zetten

mag ik vragen hoe oud je bent, en je zit nu op je vierde dag begin je al wat te voellen vande d-bol

groetjes
                                nee maandag zet ik me 2e spuit 1x perweek. voel al wel wat kracht toenamen door de dboll volgens mij ben ik ook 1,5 kg aangekomen maar denk dat dat veel vocht is...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X