Binnenkort ga ik, na heel veel info vergaard te hebben, mijn eerste kuurtje zetten.
Eerst wilde ik alleen deca gebruiken ( omdat dit op verschillende site's wordt voorgesteld als meest gebruikte eerste kuur) maar ben van mening verandert door jullie op deze site(waarvoor dank).
Nu doe ik als volgt:
wk 1 : 250 mg deca/10 mg stromba
wk 2 : 250 mg deca/20 mg stromba
wk 3 : 250 mg deca/30 mg stromba
wk 4 : 250 mg deca/30 mg stromba
wk 5 : 250 mg deca/30 mg stromba
wk 6 : 250 mg deca/20 mg stromba
wk 7 : 250 mg deca/10 mg stromba
wk 8 : 250 mg deca/ 5 mg stromba
Direct na de kuur starten met zweedse kruiden of milkthistle.
Na 3 weken, nakuren met clomid: dag 1-7 : 2 tabs
dag 8-17 : 1 tab
(de verpakking heeft 24 tabs)
Nog belangrijke info : 35 jaar
1,90 m
107 kg
bf : 19 %
Train nu 4 jaar zeer intensief (krijg er steeds weer een kick van)
Mijn doelstelling is spieropbouw bevorderen (heb het gevoel dat ik er klaar voor ben om aas te gaan gebruiken). De laatste maanden heb ik veel crasch-weight gebruikt en heb er een heel mooie massa mee opgebouwd. (10 kg bijgekomen zonder buikje). Nu kan ik, denk ik, mijn lichaam nog wat meer gaan opbouwen met behulp van...
Tot nu heb ik al creatine en prohormonen gebruikt maar naar ik gelezen heb zijn prohormonen al zeker zo slecht al aas.Ik heb er wel wat vooruitgang mee geboekt moet ik toegeven maar het is dan ook weer een dure aangelegenheid.
Wat vinden jullie ervan? Ga ik ervoor of kan er nog iets veranderen. Het is mijn eerste kuur en ik wil zeker niet te zwaar gaan.
groet, Martijn
Eerst wilde ik alleen deca gebruiken ( omdat dit op verschillende site's wordt voorgesteld als meest gebruikte eerste kuur) maar ben van mening verandert door jullie op deze site(waarvoor dank).
Nu doe ik als volgt:
wk 1 : 250 mg deca/10 mg stromba
wk 2 : 250 mg deca/20 mg stromba
wk 3 : 250 mg deca/30 mg stromba
wk 4 : 250 mg deca/30 mg stromba
wk 5 : 250 mg deca/30 mg stromba
wk 6 : 250 mg deca/20 mg stromba
wk 7 : 250 mg deca/10 mg stromba
wk 8 : 250 mg deca/ 5 mg stromba
Direct na de kuur starten met zweedse kruiden of milkthistle.
Na 3 weken, nakuren met clomid: dag 1-7 : 2 tabs
dag 8-17 : 1 tab
(de verpakking heeft 24 tabs)
Nog belangrijke info : 35 jaar
1,90 m
107 kg
bf : 19 %
Train nu 4 jaar zeer intensief (krijg er steeds weer een kick van)
Mijn doelstelling is spieropbouw bevorderen (heb het gevoel dat ik er klaar voor ben om aas te gaan gebruiken). De laatste maanden heb ik veel crasch-weight gebruikt en heb er een heel mooie massa mee opgebouwd. (10 kg bijgekomen zonder buikje). Nu kan ik, denk ik, mijn lichaam nog wat meer gaan opbouwen met behulp van...
Tot nu heb ik al creatine en prohormonen gebruikt maar naar ik gelezen heb zijn prohormonen al zeker zo slecht al aas.Ik heb er wel wat vooruitgang mee geboekt moet ik toegeven maar het is dan ook weer een dure aangelegenheid.
Wat vinden jullie ervan? Ga ik ervoor of kan er nog iets veranderen. Het is mijn eerste kuur en ik wil zeker niet te zwaar gaan.
groet, Martijn
Comment