Mijn eerste kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eerste kuurtje

Binnenkort ga ik, na heel veel info vergaard te hebben, mijn eerste kuurtje zetten.
    Eerst wilde ik alleen deca gebruiken ( omdat dit op verschillende site's wordt voorgesteld als meest gebruikte eerste kuur) maar ben van mening verandert door jullie op deze site(waarvoor dank).
    Nu doe ik als volgt:
                            wk 1 : 250 mg deca/10 mg stromba
                            wk 2 : 250 mg deca/20 mg stromba
                            wk 3 : 250 mg deca/30 mg stromba
                            wk 4 : 250 mg deca/30 mg stromba
                            wk 5 : 250 mg deca/30 mg stromba
                            wk 6 : 250 mg deca/20 mg stromba
                            wk 7 : 250 mg deca/10 mg stromba  
                            wk 8 : 250 mg deca/ 5 mg stromba

Direct na de kuur starten met zweedse kruiden of milkthistle.

Na 3 weken, nakuren met clomid: dag 1-7 : 2 tabs
                                                  dag 8-17 : 1 tab
                                                (de verpakking heeft 24 tabs)

Nog belangrijke info : 35 jaar
                                1,90 m
                                107 kg
                                bf : 19 %
    Train nu 4 jaar zeer intensief (krijg er steeds weer een kick van)
    Mijn doelstelling is spieropbouw bevorderen (heb het gevoel dat ik er klaar voor ben om aas te gaan gebruiken). De laatste maanden heb ik veel crasch-weight gebruikt en heb er een heel mooie massa mee opgebouwd. (10 kg bijgekomen zonder buikje).  Nu kan ik, denk ik, mijn lichaam nog wat meer gaan opbouwen met behulp van...
    Tot nu heb ik al creatine en prohormonen gebruikt maar naar ik gelezen heb zijn prohormonen al zeker zo slecht al aas.Ik heb er wel wat vooruitgang mee geboekt moet ik toegeven maar het is dan ook weer een dure aangelegenheid.  

Wat vinden jullie ervan? Ga ik ervoor of kan er nog iets veranderen. Het is mijn eerste kuur en ik wil zeker niet te zwaar gaan.

groet, Martijn
    KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Dat opbouwen met stromba is zinloos. Gewoon als 1e kuur op min 30 mg per dag gaan zitten, beter is 50 mg maar das bijn winstrol-only. Aangezien je deca erbij gebruikt, is 30 mg ed wel voldoende. Deca is echter normaal gedoseerd per 200 mg, weet dan ook niet hoe je aan die 250 mg komt. Iig suc6. Je mist nolvadex, voor het geval dat jue last van gyno krijgt.

Grtz

Comment

opbouwen kan. omdat het je eersrte is, maar ik zou dan beginnen bij 30 en zo hoger.
      afbouwen hoeft helemaal niet.
      de deca idd 200mg (2ml trekflesjes)

nolvadex heb je niet nodig voor deze kuur. hier krijg je geen gyno van.
      deca is progesteron veroorzaker, maar winstrol gaat het door dht weer tegen, dus daarom is dit een erg goeie stack.
      (zo ook tren/ win)

je nakuur is tekort. omdt je deca gebruikt zou ik een volledige nakuur doen. deca zit namelijk erg lang in je system en zou nog wel es bezig kunnen zijn als jij al uitgekuurd bent.
      neem 2 doosjes.
      en dan standaard dag 1: 2x 150 (totaal 6 tabs)
      dag 2-10 1 per dag en dag 11 tot doosje leeg is 1 tab.

greetzz bruce
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik zou mariadistel al tijdens de kuur doen;heeft geen nadelige invloed voor je kuur. Daarnaast houdt nolvadex/clomid bij de hand voor gyno. En houdt de deca gewoon op 200mg per week.

succes ermee

Comment

Ik heb een trekflesje van 10 ml. van gs. besteld en dit is natuurlijk ook 200mg/ml.
          Dan komt dit uit voor 8 weken x 250 mg in theorie maar het zal moeilijk zijn om 1,25 ml in een spuitje te trekken zekers.
          Als ik dan eens 10 weken 200mg gebruik of zou ik nog een flesje bijbestellen en het 8 weken met 400 mg doen?
          Hoop dat dit geen fake is want het zou een trekflesje van 10 ml van gs zijn.
          Anders ben ik voor mijn eerste keer al in het zak gezet.

Groet, Martijn
          KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

Dacht ik ook hoor Bruce, dat je geen nolvadex nodig had bij deze, want de stromba onderdrukt gyno.

En idd heb ook gelezen dat deca lang in het systeem blijft dus zal ik toch maar 2 doosjes clomid uitnemen.(dacht dat 1 wel genoeg zou zijn.)

Dan ga ik ook maar onmiddelijk met 30 mg stromba beginnen en niet op- of afbouwen want dat zou blijkbaar toch wel achterhaald zijn.

De mariadistel zal ik dan ook maar tijdens de kuur gebruiken.
            Vraagje :
            Zou ik 10 weken mogen kuren met 200mg deca en 30 mg ed stromba?(dan is mijn flesje juist leeg). IK weet niet of het een rol speelt maar ik ben toch 1,90 m en weeg 107 kg.(kan het mischien verdragen)  

Martijn

Comment

Ik zou de stromba maar op 6 weken houden,is minder belastend voor je lever ook al gebruik je mariadistel

Succes
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Beste Martijn,

Nergens zie ik een verwijzing naar dieet.
                Bodybuilding is meer dan wat prikken, niet?

Wat is je trainingsschema?
                Doe je cardio?

Als ik in jou plaats was, ik zie dat je 19% vet hebt, zou ik de steroïden even uit mijn hoofd zetten, en eerst eens een goed laag calorisch, koolhydraat beperkend dieet volgen, met cardio op nuchtere maag, tot een vet% van 10%.

Dan ben je klaar om te prikken!

Hoe je het ook draait of keert, op deze cyclus zal je weer wat zwaarder worden (gelukkig&#33 maar ook wat vet bijkomen, indien je geen strict dieet volgt, en geen clen of t3 neemt.

Ik ben ermee akoord dat dit geen zware cyclus is, maar toch, dat vet sleur je maar mee.

Je hebt je blijkbaar wel geïnformeerd, en bent wel intelligent genoeg om eerst vragen te stellen, wat al een zeer groot pluspunt is.

mijn advies:

dieet en cardio gedurende 2 tot 3 maand tot vet% rond 10%
                calorïeën verhogen tot 500kcal boven normale behoefte (traag&#33
                dan deca 400mg/w
                winstrol 50 mg/d

clomid dadelijk na kuur 1ste week 100mg/d
                2de tot 5de week 50 mg/d
                nolvadex bij de hand maar zal bij deze cyclus weinig nut hebben gezien er alleen progesteron build up zal zijn
                evt hcg 2500 iu 2x/w 4de en 5de week na je kuur.

Comment

Ik zou 3 weken na je kuur pas beginnen met clomid vanwege je deca en dan de eerste dag 2×150mg en daarna 10 dagen 100mg en daarna 10 dagen 50mg.
                  Je kan de deca 10 weken kuren,maar je stromba niet.

Grtz...
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Inderdaad niet meteen na je kuur met clomid beginnen maar pas 3 weken na je laatste injectie..

Je bf is aan de hoge kant vandaar dat je kiest voor winstrol. Mijn ervaring is dat met een goed dieet zoals Myobolix al aangaf je bf zeker lager kan krijgen.

Winstrol maximaal 6 weken gebruiken op een constante dosis.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd geen nolvadex, omdat deca progesteron veroorzaakt en daarvoor is winstrol bij uitstek de tegenpool van.

je kan heus wel 1,25 ml trekken hoor. moet je 2ml spuitjes nemen. zou niet 10 weken doen, omdat je na 6 weken stopt met de winny, (ja dat moet, ivm lever) (ofwel begint na 2 weken). als je eerst al 4 deca neemt, hebbie al een flinke sexdip denk ik.

dus; week 1-8: 250mg deca per week
                      week3-8: 30mg wistrol ed

week 11: dag 1 150mg + 150mg clomid
                      dag 2- 10: 100mg
                      dag10- doosje leeg elke dag 50mg (1tab)
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Lijkt me een strak plan..
                        Wel zorgen voor een goed dieet natuurlijk!

Greets...

Comment

Thanks boys.

Ga m'n schema aanpassen.
                          Ik weet wel dat ik mijn voeding moet aanpassen. Dwz: meer eiwitten en minder vetten tijdens de kuur, en vreten als een....
                          Met mijn bf (19 %) heb ik niet echt problemen. Ik werk namelijk als bewakingsagent en dan komt massa goed van pas.
                          Wil niet zeggen dat ik nog meer bf wil want ik vind dit wel het max. om nog goed te zijn.

Groeten

Comment

Ik laat jullie in ieder geval weten hoe het afloopt.

Martijn  

Comment

Als je slim bent post je ook je beoogde dieet. Zitten hier een aantal mensen die je heel goed kunnen helpen. Eten wat je kunt is ook niet alles..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X