Deca samen met boldone? Goede anti-oestrogeen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat hoop je daar dan mee te bereiken?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      Lekker eigenwijs snel willen kuren en nog alle advies in de wind slaan, damned

Bewaar alles in de kast of verkoop het, nog niet aan kuren denken en veeeeeeeeeeeel gaan lezen over as
      Gewoon normaal reageren is ook een optie!! Of helpen? I.p.v. iemand afzeiken! Ik wil niet snel kuren vriend, en ik lees ook veel, maar kan helaas niet alles weten, en veel mensen zullen het met me eens zijn dat het soms best verwarrend is allemaal. Ik heb in het verleden een aantal keren gekuurd met dboll, deca en sust. Alleen had ik veel last van gyno en agressie, dus ben op zoek naar iets dat helpt zonder deze nadelen, en miscchien bestaat het niet, maarja, soms probeer je wat. En ja, ik weet dat dboll en deca ook gyno veroorzaken, maar wil het wellicht dan in lichtere dosering proberen, en van de gyno had ik in combi met de testo het meeste last, dus conclusie, voor mij geen testo meer.
      Ik heb best redelijk resultaat gehad destijds, begon met 90kg gewicht, en was 4 jaar later na 4x kuren toch 108kg met 17% en drukte 155kg op de bank. Nu 4 jaar niet meer gekuurd, dus heb het gevoel dat ik zonder testo best kan gaan knallen!! Juist omdat ik een tijd niets meer heb gehad.
      34jr, 1.83mtr, Clean 100kg 17%
      Clean BP 130kg, SP 90kg, SQ 170kg

Comment

Je Hebt helemaal gelijk is ook moeilijk,
        excuus voor mn reactie m8
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by General View Post
          Boldabol bestaat niet. En zoals aangegeven, je moet geen boldenone en deca combineren.
          Jij mag dan wel moderator zijn ,maar het is beter als je niet reageert in de as sectie,,,,,zolang dat je zelf niet gebruikt.
          Lezen kunnen we allemaal.
          Ik heb zelf veel studie gedaan op het hormonen gebied.
          En boldabol bestaat trouwens wel,,,,british dragon thailand.
          En als iemand weer komt die producten niet meer fout.
          Ze hebben een compleet nieuwe lijn in productie gezet vanaf deze maand.

Comment

Heb inderdaad gehoord dat Boldabol de merknaam blijkt te zijn van BD. Meende dat het net zoiets was als Trianabol of iets dergelijks.

En over het niet reageren in de a.a.s. sectie, daar kunnen we nog lang over discussiƫren.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je zoveel hebt gelezen dan snap ik niet waarom je voor dit combi hebt gekozen. Diana heeft juist oestrogeen nodig om zijn werk te doen.

Comment

Haha...ja ik vraag eigenlijk het onmogelijke volgens mij, groeien zonder bijwerkingen! Maar inmiddels ben ik begonnen met Dianabol en 400mg Boldabol p/wk. En zit te denken om na 3 of 4 weken van boldabol over te stappen op 400 mg/wk deca om zo af te wisselen en zo m'n lichaam weer een boost te geven. Ben dus nu alleen nog op zoek naar een goede anti-oestrogeen voor na en/of tijdens de kuur. En ik wil eigenlijk daarna nog wel scherper worden...dus zit te denken aan combi primo/winstrol of clen/winstrol, heb ik nooit gedaan dus daar nog advies over jongens !?!?! Ik wil eigenlijk als deze kuur over 8 weken klaar is 2 weken alleen hcg nemen, en dan daarna beginnen met de winstrol combi voor 6 weekjes....moet goed zijn toch?

Enne, ondanks dat ik misschien een lastige klant ben, toch bedankt maar weer heur !!!!

De eigenwijze herintreder !!! hahahaha
                34jr, 1.83mtr, Clean 100kg 17%
                Clean BP 130kg, SP 90kg, SQ 170kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X