dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by joepruymboom View Post
    ik had dit ok al gevonden op het internet.
    mar wouw het even zeker weten.
    ik wil dbol only doen omdat het mijn eerste kuur is en ik voor men ouders niet te hard mag groeien.
    want val op dan denk ik heb het ok nie zow op naalden mar want moet moet.
    mar het kwam eigelijk zow die jongen waar ik bij wouw regelen kon de naam nolvadex niet.
    wel dbol en hun hadden allen pregnly als nakuur mar weet nu dat ik het zeker niet bij hun moet halen.
    jongens bedankt voor dat ik de fout in was gegaan
    WTF? Je wil dbol only kuren omdat je van je ouders niet te hard mag groeien. Als dat al een probleem is waarom ga je dan uberhaupt kuren. Als je iets doet doe het dan goed. 'T is of NIET of WEL. Als naturel wil je de beste resultaten houden, dus dit veranderd toch niet als je kuurt of wel? Je gaat toch voor de beste resultaten? Als jij om een reden als: 'mijn ouders willen niet dat ik te hard groei' dbol only doet moet je niet eens denken aan kuren man. Eveneens geld dat voor naalden heb je het daar niet zo op? Moet je niet kuren. Er komen nou eenmaal dingen bij kijken. Je kan niet alle fijne dingetjes eruit filteren, voor wat hoort wat.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Falstyr dat was een te gekke opmerking! (ik lig in een deuk hier) trouwens ik snap nou nog niet wat die schreef hahahahahahaha! is het een soort da vinci code? hahahahahaha prachtig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X