dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dianabol

heej jongens,

even een vraag omdat er wat onduidelijkhijd over is hoe kan je nou het beste diana bol nemen.

de ene zegt je moet het verdelen over de dag ( kan ik wel in komen omdat dianabol maar 4-4,5 uur werkt.

de andere zegt alles in een keer nemen. ( ook daar zie ik wel wat in omdat je dan de hele dosis in 1 keer binnen krijgt dus werking is groter).

als ik naar de lever schade kijk zie ik meer in alles in 1 keer omdat je lever dan maar 1 keer op zijn flikker krijgt.

hoe zit dit nou ???.

groetjes anne
    one goal: power and mass

Originally posted by annevdploeg View Post
    heej jongens,

even een vraag omdat er wat onduidelijkhijd over is hoe kan je nou het beste diana bol nemen.

de ene zegt je moet het verdelen over de dag ( kan ik wel in komen omdat dianabol maar 4-4,5 uur werkt.

de andere zegt alles in een keer nemen. ( ook daar zie ik wel wat in omdat je dan de hele dosis in 1 keer binnen krijgt dus werking is groter).

als ik naar de lever schade kijk zie ik meer in alles in 1 keer omdat je lever dan maar 1 keer op zijn flikker krijgt.

hoe zit dit nou ???.

groetjes anne
    ik blijf erbij, verdelen over de hele dag per keer 10 mg

afgifte is 4,5 tot 6 uur, dus als je om de 6 uren 1 in neemt heb je de hele dag afgifte

alles in 1 keer is veel zwaarder voor je lever en de werking is veel korter

toevallig kan ik iemand die dat ook deed en groeide niet zo heel super van d-bol

nam ook alles in 1 keer, toen vertelde ik dat over die afgifte en verdelen

en begon hij echt te groeien dus ik weet dat het werkt

zou het lekker verdelen over de hele dag
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

he anne is back, toch weer aan de bollen, het wordt weer zomer he

Comment

Zo anne weer trug??? idd verdelen die pilen over de dag
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Gebruik:
          De meeste gebruikers gaan al bij doseringen van 15-40 mg zeer goed vooruit(meer zou niemand ook niet moeten nemen). Voor vrouwen en ouderen kan onder omstandigheden 5 mg al voldoende zijn. De meeste bodybuilders houden de dosering onder de 50 mg per dag en versterken de werking door er een injectabele steroïde onder te zetten, dit ook om de belasting van de lever binnen de perken te houden.

Omdat de halve waardetijd van Dianabol slechts 3 –4.5 uur bedraagt, wordt een opsplitsing van de dosis over de dag aanbevolen. Ideaal zijn 4-5 porties over de dag verdeeld. Het beste kan men de porties bij de maaltijden nemen en voor het slapen gaan. De echte die-hards nemen midden in de nacht tijdens de plaspauze nog eens 10 mg samen met forse shake, en komen zo tot 5 porties van 10 mg verdeeld over 24 uur.

De duur van gebruik zou maximaal 6 weken moeten zijn, omdat Dianabol de lever sterk belast. Hierna zou een pauze van eveneens 6-8 weken moeten worden ingelast. Omdat Dianabol levertoxisch is zou men regelmatig om een bloedonderzoek kunnen vragen bij je arts. Om deze reden nemen gebruikers regelmatig Mariadistel, een middel dat in vrijwel elke reformwinkel te verkrijgen is, en die de lever beschermt. Gebruikers zouden om deze redenen ook af moeten zien van gebruik van recreatieve drugs en alcohol om de toch al overbelaste lever te ontzien. Omdat Dianabol zeer snel naar oestrogeen coverteert, is het gebruik van een aromataseremmer (Arimidex) of een oestrogeenblokker (Clomid-Nolvadex) een aanrader. Vooral Clomid staat er om bekend dat het de bloedwaardes verbetert van het totale cholesterol en de LDL t.o.v. HDL die onder invloed van steroïden vaak dramatisch verslechteren. Vrouwen zouden geen Dianabol moeten gebruiken, omdat dat tot snelle vermannelijkingsverschijnselen (viriliteit) leidt. Dianabol is zeker niet het ideale steroïde voor beginnelingen. Desondanks wordt het juist door deze groep het meest gebruikt. De grond hiervoor ligt in het feit dat de meesten bang zijn voor de naald en uit pure onwetendheid. De psychische drempel voor gebruik ligt bij tabletten nu eenmaal lager dan bij injecties. Beginnelingen kunnen bij doseringen van 20 mg per dag over 6 weken al behoorlijk groeien.

Afbouwen:

Bij Dianabol is het erg belangrijk, dat je goed afbouwt, anders verlies je de opgebouwde massa weer net zo snel. In de op één na laatste week zou men de dosis langzaam naar 20 mg/dag moeten afbouwen, in de laatste week op slechts 15 mg/dag gaan zitten en deze dosis in zijn geheel in de morgen innemen. Hierdoor wordt de endogene (lichaamseigen) testosteronproductie niet zo erg onderdrukt. Op de dag na de laatste Dianabolinname moet je , als je het er al niet naast gebruikte, beginnen met Clomid. Vijf dagen 100 mg/dag en vervolgens 5 dagen 50 mg/dag. Bij bodybuilders die lang en zwaar gekuurd hebben, is het raadzaam veel langer door te gaan met Clomidgebruik, toch wel zo’n drie maand. Er zijn klinische studies geweest waarin bodybuilders een jaar lang Clomid gebruikten zonder hiervan last te ondervinden.

Comment

s'morges na ontbijt , smiddag's na eten en s'avonds na eten

grtz

Comment

100mg clomid per dag als na-kuur? Das beetje overdreven veel lijkt me.

Comment

Dbol heeft geen effect op je slaap? of slaap je er ook brakker door?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  100mg clomid per dag als na-kuur? Das beetje overdreven veel lijkt me.

maar niet ongebruikelijk, soms hoor ik nog wel eens dat op dag 1 wordt gestart met 300mg en vervolgens 4 dagen op 100mg en daarna wordt verder afgebouwd). Deze hoeveelheden kunnen geen kwaad, dus waarom zou je het niet doen? vanuit finacieel oogpunt hoef je het ook niet te laten

Comment

Verdelen zodat je bloedwaarden stabiel zijn.
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Nolva > Clomid btw
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                        maar niet ongebruikelijk, soms hoor ik nog wel eens dat op dag 1 wordt gestart met 300mg en vervolgens 4 dagen op 100mg en daarna wordt verder afgebouwd). Deze hoeveelheden kunnen geen kwaad, dus waarom zou je het niet doen? vanuit finacieel oogpunt hoef je het ook niet te laten
                        Hoezo kunnen die hoeveelheden geen kwaad? We hebben het niet over m&m's kerel.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gwn verdelen over de dag.
                          Op welke dosering wil je dit nemen TS?
                          10 mg heb je of 5 mg?
                          No Pain No Gain

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Hoezo kunnen die hoeveelheden geen kwaad? We hebben het niet over m&m's kerel.

ik heb het over de clomid he, niet de dianabol. studies en onderzoekenrapporten geven dit aan dus ik kan er niets anders van maken. hooguit een beetje naiief misschien van mij om het aan te nemen. maar zolang er geen onderzoeken zijn die het tegendeel beweren, wie ben ik dan om er tegenin te gaan

Comment

Hahahah Anne is back in intenet land

Je hebt toch wel goed door getraint he Anne?
                              Antwoord op je vraag is al gegeven
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X