snel kuurtje vóór de vakantie, wat denk jij ervan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

winny hoef je idd niet op te bouwen, voor de rest lijkt het mij zo wel te kunnen

Comment

ik heb ook clen t3 gehad

Clen had ik heletijd on, en zat op een gegeven moment op 150mcg ed :d
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Zou in de off weken van Clen nog een goede Fat Burner er bij gebruiken eventueel een ECA stack ofzo. Qua dosering moet jezelf kijken waar je goed op reageerd. Sommige stuiteren al van 50mcg clen en ik merk nog niks bij 150mcg. Is net hoe je lichaam er op reageert. Spierverlies met dit goedje zal wel meevallen. Het is anti-katabool dus veel spierafbreken zal er niet plaatsvinden als je voeding en rust op orde is.

Winny zou ik vervangen door Test.

T3 had ik ook tijdje naar gekeken, maar uiteindelijk besloten niet te gebruiken. Motivitatie daarvoor ben ik alweer vergeten :P

Comment

Je kan ook t3 nemen bij de clen. Gaan goed samen( synergie)
          Winstrol ook gwn constant houden, niet op en afbouwen. Opbouwen kan altijd, maar eenmaal op 50mg, gwn constant houden de hele kuur.

Greetz
          No Pain No Gain

Comment

thanks for info mates.

kwa dieet:

gewoon laag in calorien maar hoog in eiwitten het beste lijkt mij. delen jullie die mening?

ps) is grapefruitsap aan te raden bij inname tijdens deze kuur?

Comment

Grapes/ananas en zo zijn vocht afdrijvend. Je zal niet echt veel vasthouden dus zie het nut niet om dat speciaal te nemen.

Hoog in eiwitten, voldoende vetten en koolhydraten laag op niet sportdagen en hoog op sportdagen is wat voor mij werkt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Zou in de off weken van Clen nog een goede Fat Burner er bij gebruiken eventueel een ECA stack ofzo.
                Waarom krijg ik er bij jou niet doorheen dat er kruistolerantie tussen die twee is, en je ze daarom niet moet afwisselen?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Stephen88 View Post
                  thanks for info mates.

kwa dieet:

gewoon laag in calorien maar hoog in eiwitten het beste lijkt mij. delen jullie die mening?

ps) is grapefruitsap aan te raden bij inname tijdens deze kuur?
                  voor de prijs van dat grapefruitsap kun je beter een pilletje winny per dag meer innemen, want het enige dat het doet is ervoor zorgen dat er een enzyme uitgeschakeld wordt dat AS zou kunnen afbreken, en zelfs dat is enkel nog maar theorie, lang nog niet echt bewezen. Daarnaast is vruchtensap nooit goed als je wilt cutten, enkel hele vruchten en ook spaarzaam.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Waarom krijg ik er bij jou niet doorheen dat er kruistolerantie tussen die twee is, en je ze daarom niet moet afwisselen?
                    zelfs ms nog slechter dan alleen kruistolerantie, ben iets aan het onderzoeken maar ephedrine nemen als je beta-receptoren terug zijn getrokken door clen-gebruik zou vooral de alpha-receptoren stimuleren, wat betekent dat het juist vetbeschermend gaat werken.

Maar dat is een theorie die ik nog verder moet onderzoeken.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Dat zou wat zijn zeg.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Falstyr,
                        Genjuro,
                        Atta

thanks for feedback

Comment

Originally posted by Stephen88 View Post
                          Falstyr,
                          Genjuro,
                          Atta

thanks for feedback
                          Suc6 met je kuur en beslissing mate
                          No Pain No Gain

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                            Suc6 met je kuur en beslissing mate
                            jij ook thanks man alsk begin horen jullie het vanzelf wel. ga wel log bijhouden

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Omdat ik er nog steeds gewoon resultaat mee behaalde dus tja dan boeit het eigenlijk weinig :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X