Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe kuur

Ok, ik heb alles binnen, wil droger worden, maar ben sceptisch over prop en tren. foto's staan onder rubriek fotos van AS. Kan iemand mij raad geven?

zogenaamd merk is Generic, zonder lotnr, dus vrees het ergste...

Die duiken de laatste tijd vaak op. Ik denk persoonlijk dat iemand gewoon lekker thuis zit te hobby'n. Dus gewoon een kilo tren besteld heeft en vervolgens met van die homebrew kits aan de slag is gegaan. Zouy er erg voorzichtig mee zijn!!! Btw Generic = dus niet hetzelfde asl GS

Grtz

Comment

Sorry hier valt niet echt veel over te zeggen. Ik ken er een paar die die test prop hebben gebruikt en het werkte. Komt schijnbaar allemaal uit China (of een ander aziatisch land) en is afkomstig van 1 dealer(voor zover ik weet, en deze is betrouwbaar).

Dus of ze echt zijn ik weet het niet, zou het gewoon nemen ik denk dat het wel echt spul is.

Hoe gaat je kuur er uit zien?
      Want wat ik zie liggen is 4potjes Prop, 2 potjes Tren, 2potjes WInstrol, wat HCG, T-3, A'dex ,wat clen en een mysterieus zakje (nolva?clomid?)

Groeten

Comment

Heb de foto`s bekeken en durf er niks over te zeggen behalve dat het zeker geen GS is.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

er zijn wel meer labs, die zich generic bla bla noemen.

myobolix, waarom zoek je niet gewoon een betrouwbaar iemand? dit werkt immers niet? zomaar wat kopen en dan vertwijfeld vragen of iemand weet wat het zou moeten zijn? wil je dat in je lichaam spuiten? je praat wel over je leven, wat naar zn grootje kan gaan als je er zomaar wat in prikt.
          weet wat je doet, maat.

gr. bruce
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 28 2003,08:53)]Heb de foto`s bekeken en durf er niks over te zeggen behalve dat het zeker geen GS is.

Greets...
            dit is de generic uit Azie. De nederlandse is zo'n vial met een stierenkop erop

Comment

Klopt.

Greets...

Comment

Die Generic vials, die jij hebt op je foto zijn geen GS,
                maar het is wel goed spul, ik heb de prop en de deca gestackt en ben er 8 kilo mee aangekomen en heb er 7 kilo's van vastgehouden en de lijnen op mijn spieren heb ik nog nooit zo goed zichtbaar gezien als ze waren tijdens de kuur.

Ik twijfelde in het begin ook van: wat is dit nou?
                maar het is allemaal gelukkig goed afgelopen en ben er tevreden mee.

Comment

Kuur ziet er als volgt uit:

40 dagen kuur, net geen 6 weken

arimidex 0.5 mg per dag
                  nolvadex bij de hand

prop 100mg per dag
                  tren 80 mg elke andere dag
                  stanazolol 50 mg per dag

clen opbouwen 40 mcg tot 100 mcg (14 dagen op/ 14 dagen zonder en evt eca in de plaats)
                  t3 op en afbouwen 25 mcg-100mcg

nakuur:

clomid vanaf dag 3 post-cycle 2 weken 100mg/d 4w 50mg/d
                  nolvadex 20mg/d 4 w
                  HCG 1250 iu 5 maal om de 3 dagen vanaf dag 3 post cycle

Comment

Kijk Bruce, hier ben ikzelf in de val gelokt. Van de veronderstelling uitgaande dat het van GS was, werd de bestelling gedaan. Nu blijkt het dit te zijn, en blijkbaar is er goede respons, vanuit verschillende bronnen.

Vooraf werd geĂŻnformeerd bij andere klant die deze produkten wel zag zitten, zonder erbij te vermelden dat ze niet van GS waren, weet zelfs niet of dit ter sprake kwam, zo zeker was ik ervan dat het real stuff ging zijn, dus liet ik me zonder het zelf te weten er in luizen.

Nu is er geen keuze meer, het ligt hier, als er goede respons op komt, dan is de keuze snel gemaakt...

Comment

ja, dat is zwaar beroerd, bro! maar wel het verstandigste.
                      kan je het niet teruggeven? ik mag toch aannemen dat je de man kent? evt. ruilen voor echte GS? of weet hij zelf niet wat het is? brrrr.

grtzzz bruce
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

het is toch gewoon goed spul  
                        Bij mij en 2 maten deed het goed zijn werk en de man waar ik denk dat jij het vandaan hebt, is betrouwbaar.

Comment

geen ontstekingen tot dus ver, dus vermoedelijk geen rommel, schijnt wel te werken, goeie pomp al na 3 dagen

clen geeft me wel de shakes, 40mcg naar 80 verhoogt en OWWWW wat een shakie feeling
                          Ook veel krampen...

weet er iemand iets tegen die krampen? Vervelend...

Comment

Er zijn mensen die de clen innemen vlak voor het slapen gaan. Schijnt goed te werken.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 04 2003,21:27)]Er zijn mensen die de clen innemen vlak voor het slapen gaan. Schijnt goed te werken.

Greets...
                              Slaap je dan nog wel?
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X