Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind het erg pittig cycletje, wat is je cycle-ervaring. Ik zweet me snachts al de tandjes op 150 mg eod prop. Kan alleen maar voorstellen dat je met jouw combi snachts wakker wordt in een waterballet.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (red @ Dec. 05 2003,00:28)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 04 2003,21:27)]Er zijn mensen die de clen innemen vlak voor het slapen gaan. Schijnt goed te werken.

Greets...
      Slaap je dan nog wel?
      Wat ik ervan weet is dat geen probleem.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het wordt bij het gebruik van Clen ook aangeraden om voor het slapen 200-400mg kalium te nemen.
        Tevens is het verstandig om 3-5gr taurine per dag te slikken.

De kalium is tegen krampen, en de taurine is er om de T-3depots weer bij te vullen die door het gebruik van clen verminderen.

Tevens meer drinken helpt ook tegen kramp.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 05 2003,08:20)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (red @ Dec. 05 2003,00:28)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 04 2003,21:27)]Er zijn mensen die de clen innemen vlak voor het slapen gaan. Schijnt goed te werken.

Greets...
          Slaap je dan nog wel?
          Wat ik ervan weet is dat geen probleem.

Greets...
          Het is de bedoeling om te slapen voordat de clen begint te werken..
          Ik neem weleens clen samen met ketotifen, zo rond een uur of negen, daar word ik slaperig, hongerig en trillerig van.. Door de ketotifen slaap ik dan prima..
          Maar als je alleen clen neemt zou ik het echt 1 minuut voor het naar bed gaan innemen..

Comment

Riki, momenteel geen last van nachtelijk zweten.

Cur en stomper, dat wil ik pas testen als ik de volgende dag niet moet werken...

melkman, ik neem reeds t3, dus lijkt de taurine overbodig, kalium daarentegen... ik neem nu 1g magnesium extr

Comment

Dag 5:

krampen aan t verminderen, shakes blijven maar begin het gewoon te worden.

test en tren is ook aan t aankomen, langzaam, ik dacht dat dit sneller zou beginnen kicken, omdat het prop is, maar blijkbaar duurt het toch enkele dagen. wel soms gevoelige tepels ondanks arimidex. als het blijft duren start ik nolva.

Comment

Als Armidex niet werkt gaat nolvadex dat ook niet doen denk ik. Arimidex is het beste wat er is.

Greets...

Comment

toch shijnt er een bepaald % mensen te zijn waar ari geen effect heeft. gelukkig werkt het bij mij wel! geen last meer.

vasculariteit neemt toe. fietsen wordt veeeeel makkelijker.

blauwe plek op linker biceps van injectie, vervelend...

Comment

tenzij het van tren is. dan helpen ze allebei niet. moet je winny nemen als tegenoffensief. (is progesteron)
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

5 X 10 mg stanazolol van GS / dag is reeds ingevoerd van dag 1.

Comment

heb potverdorie griep, net nu het vlot begon te lopen.

Kortademig, enorme pijn luchtpijp, koorts, hoofdpijn en ellendig.

2 dagen rust genomen, ga vandaag trainen, ondanks verstopte neus, pijn achter sternum van hoesten en keel- hoofdpijn.

Cardio voorlopig niet mogenlijk, wat natuurlijk essentieel is...

Kuurschema wel gewoon verder

Comment

Je bent de 2e al.
                          Beterschap en niet teveel doen nu hoor.

Greets...

Comment

Tja, heeft waarschijnlijk toch met die verminderde weerstand te maken...
                            Als het dan ook nog heerst ben je al snel de pineut natuurlijk.

Succes in ieder geval en pas op dat je niet forceert hoor, hou je er alleen maar langer last van.

Comment

weekendje keulen zit erop, dus weinig kunnen trainen.

Vrijdag vorige week matige training, vlug buiten adem, wel gewichten kunnen aanhouden.

Gisteren betere training, ook cardio kunnen doen.

Vandaag geen cardio, dadelijk been training, misschien nog 20 min cardio achteraf, om melkzuur te mobiliseren.

Vannacht terug werken, begin van serie van maar 5 nachten, dus zal snel over zijn.
                              Het is echter tijdens de nachten dat de routine er volledig in zit dwz slapen overdag; 15u op en cardio 55' gevolgd door ontbijt, training ongev 1u, 2 warme maaltijden met aardapelen, en rest van de nacht quasi koohydraat arm tot 8u s'morgens wanneer het slaaptijd is, enz...

Dus trainings-dieetgewijze ga ik beter meer werken! lol

Was vorige week toch reeds 3% vet kwijt en zelfs wat massa aangekomen! Niet veel maar toch...
                              Ben benieuwd wat het nu geeft met al het zondigen, het ziek zijn... In principe kan het niet veel uitmaken met de t3 en clen, maar ben toch nieuwsgierig, dadelijk laten opmeten.

Comment

Ben ook benieuwd naar de resultaten..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X