Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik begin dan ook in week 14 of 15 ofzow. heb alleen soms het gevoel dat ik gyno voel, dus neem ik 1of 2 pilletjes nolvadex voor een aantal dagen tot het over is.
    Tijdens de kuur nam ik idd ed wat proviron (50mg) om zo min mogelijk vocht te krijgen.
    Blijf nu dus gewoon goed eten en zal misschien in mei beginnen met cutten. Ik heb nog wat primo's liggen, dus dacht ik een beetje om primo-winny te nemen.
    Wat vinden jullie ervan?

Nog hartstikke bedankt voor al je antwoorden

Comment

Nolvadex en clomid bezetten je oestero-receptoren, zodat het lichaam de stijging niet registreert.

Arimidex gaat het aromatiseren tegen, wat wil zeggen dat het de conversie van gestegen testo naar oesterogeen tegenhoud, het is Nolva en clomid als het ware een stapje voor. Je testo-spiegel stijgt dus zonder een evenredige stijging van oesterogeen.

Het wordt best een dag of 3-4 voor de kuur gestart, omdat het een halfwaarde tijd heeft van 3 dagen. Nu nog starten heeft dus weinig zin vermits oesterogeen niveaus al hoog zijn.
      Je neemt het best ook nog even verder als je nakuurt met Hcg, vermits Hcg een verhoging van je testo geeft, en desgevolgend ook een verhoging van oesterogeen.

Heb heel goede resultaten met arimi.

De proviron werkt ongeveer op dezelfde manier als nolva en clomid, en is uitgewerkt op 8 u tijd. Daarom pak je de proviron best verder tot de avond voor je met nakuren begint. Je bent wat extra beschermt tegen gyno en je hormoon niveau blijft licht verhoogt.

Je krijgt vooral last van gyno wanneer de verhouding van test-oestero verandert. Wanneer je stopt met prikken en je test level daalt tot onder bepaalde verhouding met oestero, krijg je last. Dus hou je best je test level nog eventjes wat hoger met proviron en zo bescherm je je in zelfde tijd tegen hogere oestro-waardes, door de receptoren te bezetten, net als met nolva en clomid. Trouwens de combinatie nolva en proviron werd vroeger veel gebruikt als anti-oesterogeen.

Comment

Dus je bedoelt dus dat ik t beste proviron kan gebruiken na de kuur en tijdens de nakuur?

btw ik heb ook idd hcg gebruikt de laatste 2 weken tijdens de kuur en dan ook na de kuur 1 week.

Maar wat vind je van m'n schema zeg maar (over de nakuur en dan m'n cuttingskuur)???

Comment

Proviron TIJDENS kuur, kan verdergezet tot avond voor nakuur, en dit tijdspanne tussen kuur en nakuur is afhankelijk van welke esters je spoot.

Geef es wat meer gegevens over je vorige kuur. Volledige gegevens.

Comment

kuurschema:
            week 1-12: sustanon 500/week (2x 250mg/week)
            week 1-11:Trenbolone (GS)
            week 2-12roviron 50/ed (nu dus tot week 14)
            week 10-13: HCG 3000-3000-1500-1500
            week 14-18: nolvadex 40-40-20-20

Comment

Ja, ok.
              Kijk, wat hier nu gaat vermeld worden is geen gouden regel, integendeel er worden wel gegrond geargumenteerd waarom er aan enkele dingen zou moeten getuned worden.

De sus gedurende 12 weken is eigenlijk een 15 weken kuur vermits sus 3 weken nawerkt. Wat het een lange kuur maakt. En desgevolgend ook een grotere krimping van de testes geeft, en het terug op punt brengen bemoeilijkt. Hoe langer de cyclus, hoe langer de nawerkingen.  
                  Je kan bij wijze van spreken beter een 6 weken kuur doen met 1g sus, dan 12 weken met 0.5 g.

Tren bestaat onder vorm van 2 kortere esters, acetaat en enantaat, waarmee je rekening kan houden in combinatie met sus.
                 Neem een 6 weken cyclus met als basis 1g sus. Enanthaat blijf je doornemen tot woensdag week 8, prop tot vrijdag week 9. Dus respectievelijk 10 en 3 dagen voor einde werking sus, eind week 9.
                 In jouw geval dus had je tren kunnen verder nemen tot week 14 woensdag of naar eind week 15.

Proviron zou je best vervangen door Winstrol als steroid of Arimidex als aromatase remmer in je volgende cyclus. Als aromatase-remmer werkt Arimidex perfect onder dosis van 0.5 mg per dag, 4-tal dagen voor kuur beginnen tot week eind week 11 doornemen. Dwz ook tijdens Hcg blijven verdernemen vermits er ook dan nog test wordt gearomatiseerd tot oestero.
                 Proviron (Mesterolone) is een androgeen en kan dus ook hiervoor gebruikt, echter de tren/sus combi is androgeen genoeg. Het bindt ook aan oesterogeen receptoren en vermindert net als clomid en nolvadex de oesterogeen neveneffecten, maar het blijft een androgeen. Dus nakuren kan je best met andere middelen doen.
                 Ben je echter al begonnen met Proviron blijf je dit best verder pakken, zeker tot week 15 zondag avond, voor de Hcg toediening in week 16.
                 Proviron werkt ook maar 8 u dus neem je best om de 8u een tab, dus 3 per dag.

Hcg neem je op 2 momenten. Vroeg midden in de kuur, om atrofie van de testes tegen te gaan, gedurende 3 tal weken, en na kuur gedurende 2 weken.
                  Wat echter niet gekrompen is behoeft ook geen lange recuperatie, dus is de periode vroeg midden kuur het belangrijkst. Ideale dekking is in jouw voorbeeld, week 3-6 en 9-11.
                 Weet dat atrofie reeds na 2 weken exogeen test intreed.
                 In de 6 weken kuur houden we het op week 3-6.
                 Telkens 1000 tot 1250 IU IM of SC per dag om de dag of om de 2 dagen tot 5000 IU per week.
                 Deze dosis ook aanhouden voor nakuur.
                 Hoe langer de kuur, hoe langer de nakuur, dus in jouw geval is het raadzaam iets langer na te kuren, dus 3 weken. 4 weken is wat lang. Maar dosis verhogen tot 5000-6000 IU per week.

Nolvadex eventueel in combi met clomid inderdaad na de hcg. Nolva alleen 40mg 2 weken en 2 weken 20 zoals je voorstelt, in combi met clomid 20mg gedurende 20 dagen, clomid 10 dagen 100 mg, 10 dagen 50 mg.

DIT ZIJN GEEN IN STEEN GESCHREVEN REGELS. Echter indien men logisch nadenkt en de feiten in elkaar past komt men tot soortgelijk conclusies.

Ideale korte cyclus

week 1-6 sustanon 1g
              week 3-9 of 1-9 tren prop 75 mg/ eod of ed afh. van ervaring
              week 1-9 evt stanozolol 50 mg/ d
              dag -4 tot week 11 arimidex
              week 10-12 hcg 5000 iu / week, 1000 iu per keer
              week 13-16 nolva 20 mg
              week 13-14.5 clomid 100 mg
              week 14.5-16 clomid 50mg

Comment

Eigen kuur loopt trouwens prima. Nakuur gaat goed.

Slin 12 E toegevoegd onmiddellijk na training. Gevolgd 80 g dextrose en 60 g whey, 7 g glutamine en 4 g creatine.
                Twee volgende maaltijden bevatten 50 g KH en 30 g eiwitten.
                Maaltijden die daarop volgen, lagere hoeveelheid KH.

Vet % blijft stabiel, maar ik heb toch de indruk dat het aan t stijgen is, dus voorzichtig opvolgen.

Goeie resultaten. Goeie pomp, intensiteit training blijft hoog.

Comment

@ Myo: Hoeveel 25 mcg tabletten heb je nodig voor een 6-weken kuurtje tot max. 100 mcg???
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sorry voor het lange wachten.
                    Computer lag uit met virus.
                    Eindelijk terug online.

158 tabletten om juist te zijn.

50/75/21x100/3x87.5/3x75/3x62.5/3x50/3x37.5/3x25/1x12.5

eventueel nog een paar dagen extra op 12.5

Hopelijk kom je hiermee verder.

Comment

Wat zijn je resultaten nu eigenlijk?
                      Krijgen we ook nog pics na de kuur?

Comment

Eerst clean 6 weken gedieet = van 88 naar 78 met spierweefselverlies.

Dan rust 3 weken met rustiger dieet.

Dan 6 weken op schema van 78 naar 86 met 5% vetverlies.

Dus 8k met 6% verlies vet. Goed genoeg gezien ik ziek ben geweest in de 2de of 3de week, enkele dagen niet kunnen dieten en trainen zoals ik wou. Plus niet te vergeten het zijn de feestdagen geweest waarin veel gezondigd is. Nadruk lag op vetverlies, niet op spierwinst.

Aandachtspunten voor volgende cuttingkuur:

Meer cardio, dwz 6 keer per week zoals nu maar dan 2 maal per dag.
                        Meer T3, dwz 130-150mcg maar pas starten na 2-3 weken anabolen gebruik, om spierweefsel te sparen.
                        Beter opletten wat betreft dieet. Veeeeeel minder zondigen.
                        NOOIT meer dieten zonder anabolen, t3 en clen.

Ok, wat hou ik ervan over?

Nu laatste week (10dagen ) clomid begonnen, dus bijna maand na laatste spuit en weeg nu 84,5 vet% moet gemeten worden.
                        Terug normaal eten, dwz veel gehakt, spaghetti, stoofvlees, veel hogere koolhydraten. Ik schat zo rond de 3200 - 3500 kcal, dadelijk eens uitrekenen dan kan ik het exact zeggen.
                        Moet nog alles installeren, computer lag uit met virus...

Comment

Myo, hoe snel merkte je wat van de T3? ofwel van je vetverlies? was dat na 1 week al duidelijk, of duurde dat wel paar weken?
                          en hoe merkte je het naast meten? hartslag, nervositeit, etc.?
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wanneer de dosis hoog is merk je het onmiddellijk na inname.
                            In principe begin je echter met een lagere dosis gedurende enkele dagen, en kom je traag naar de hoofddosis, zodat je er iets kan aan wennen.

Met vorige kuur heb ik echter te traag opgebouwd, het mag heel wat sneller dan afbouwen, in een ratio die hier nog al wel is verkondigd en waar ik me wel mee kan verzoenen : 5% opbouw, 40% onderhoudsdosis, 55% afbouw.

Wat merk je?
                            Vorige kuur bestond uit een combinatie van T3 met clen.
                            Tussenin had ik wel een week rust voorzien, zonder clen bedoel ik.
                            Bij lagere dosis merk je gewoon dat je vlugger buiten adem bent, en wat sneller in reactie, nerveuzer.
                            Het doel van vetverbranding, kwam bij mij pas echt tot uiting op de dosis van 100 mcg met 120 mcg clen.
                            Je lijkt wel een stoof, je hebt het continue warm, heet zelfs, zweten, je voelt het vet echt verbranden. Ook in rust.
                            Je bent wel wat meer prikkelbaar, gejaagder, moeilijker slapen, hevige dromen. Alhoewel dit laatste ook door AS gebruik kan zijn.
                            De clen maakt je ongemakkelijk en onzelfzeker, de T3 enkel wat nerveuzer.

En zeker door de combinatie, tremor in handen die moeilijk onder controle te krijgen is sommige momenten.

Comment

thanks bro
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X