trenbo/testo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Quicksilver82 View Post
    hgh?!? is da groeihormoon? zoja moet je bij groeihormoon niet zowiezo anabolen nemen voor een degelijk resultaat en bij mijn weten is enkele maanden met groeiers toch wel veel duurder niet? de echte toch allesinds niet die synthetische bazaar e :-)
    Niet de synthetische? Er bestaat geen andere meer, al jaren niet.. Alle HGH is synthetisch. De hypofyse variant is wegens problemen (ziektes zoals geelzucht en erger) uit de markt gehaald, ik geloof niet dat hij nog ergens word aangeboden.. Sinds het synthetisch is gemaakt is het ook betaalbaar geworden.. En idd als je zoveel gear tot je moet nemen, word HGH aantrekkelijker in prijs ook..

Comment

Ouwe heeft wel gelijk. Geen prijzen gaarne, ook geen speculaties. Edit Pin.
      Last edited by Pinada; 16-10-2009, 14:55.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Ouwe heeft wel gelijk. Geen prijzen gaarne, ook geen speculaties. Edit Pin.
        als hij het van gg heeft is het tog wel gauw twee weken inplaats van 1 week

10 ml per vial 4 ml is 1000 mg week later nog eens 4 ml is 1000 mg

houd ie nog 2 ml over dus ik kom tog wel gauw op twee en een halfe week

als hij het van gg heeft, want hg etc is duurder

heb het dan wel over de test-e
        Last edited by Pinada; 16-10-2009, 14:55.
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
          als hij het van gg heeft is het tog wel gauw twee weken inplaats van 1 week

10 ml per vial 4 ml is 1000 mg week later nog eens 4 ml is 1000 mg

houd ie nog 2 ml over dus ik kom tog wel gauw op twee en een halfe week

als hij het van gg heeft, want hg etc is duurder

heb het dan wel over de test-e
          Inderdaad daar heb je gelijk in Martin. Nu moet ik dus ook mn uitspraak herzien. Ja dan is het natuurlijk wel n stuk duurder..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Inderdaad daar heb je gelijk in Martin. Nu moet ik dus ook mn uitspraak herzien. Ja dan is het natuurlijk wel n stuk duurder..

Geen prijzen of speculaties daarover gaarne. Edit Pin
            Last edited by Pinada; 16-10-2009, 14:56.

Comment

Met jouw gewicht heb je no fucking way 1000/750mg ew nodig.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Met jouw gewicht heb je no fucking way 1000/750mg ew nodig.
                eigenlijk is het maar 4 weken van de 12 da het zo hoog ligt(hoogtepunt kuur).
                welke max doses raad jij me aan dan?

Comment

Plus bij zulke hooge doseringen tren,haalt het je narr ,nosselijke persoonlijkheid naar boven,je zal je er niet lekker bij voelen.
                  Zet maar eens alleen 2 weken lang 1000 mg in de week,kijk dan eens in de plee pot als je gaat pissen .
                  Ik wil niet zeggen dat ik doctor anders ben maar ik heb heel veel verstand hormonen.
                  Die testo maakt niet uit zo hoog doseren.
                  Ik heb eens gexiperimenteert met en frontload van testo enanthaat in de eeerste week 10 ampullen van 250 mg .
                  Dan 10 weken lang 4 testo enthaat van 250 mg.
                  Nou ik kan je vertellen ik woonde op kamers toen en had toen en antal meiden ,daar neukte ik het heel pand.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                    Nou ik kan je vertellen ik woonde op kamers toen en had toen en antal meiden ,daar neukte ik het heel pand.
                    Hahahahaha
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Quicksilver82 View Post
                      eigenlijk is het maar 4 weken van de 12 da het zo hoog ligt(hoogtepunt kuur).
                      welke max doses raad jij me aan dan?
                      500 test 400 tren MAX.

Meer is niet altijd beter kerel, zeker niet met jou stats. Je zal beter gaan met deze dosiringen, dan met de hooge. Tis dat je moet zorgen dat je training en eten 100% is, dan ga je zeker knallen.
                      Snap niet waarom tegenwoordig iedereen denkt, hoe meer hoe beter. Tis wel beter ja, maar voor de bijwerkingen die komen kijken. Veel acne, Roid rage, Zweten als een gek, stinken. Heb je zin in die bijwerkingen?

Maar ja tis uiteindelijk jou keus, ik wens je suc6 bro.

Greetz
                      No Pain No Gain

Comment

Eens met Hec.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zoals jullie wel eten zit ik zelf ook aan de Tren, en welliswaar maar 400mg. Zelfs dat lijkt mij nu wat te veel als ik zo smorgens en de rest van de dag in de pisbak zie.. En je weet het is niet mijn eerste kuurtje ook.

Comment

dus 400mg per week en testo mag je hoog houden ok ga even brainstormen en kuur herplannen thnx allesinds voor de raad allen.
                            en ouwe doe zo voort in die kamertjes e haha

Comment

Testo hoog houden is ook BS. Kan wel, alles kan. Maar 500mg test en 400 mg tren is zeker een goede kuur.
                              En zoals knul zegt, sommige mensen vinden zelfs 400mg tren te hoog. Teveel bijwerkingen.
                              Maar ja, ik ken jongens van 100 kilo, die nog met 500mg test kuren.

Bij tren hoof je ook geen hoge doseringen test te gebruiken, dat is roepen voor gyno.
                              Ook zijn jongens die bv kuren doen 400 tren-250mg test, en gaan super op.

Ik zou gwn 400tren 500 test aanhounde, je zal zeker geen spijt van krijgen.

Tis not about the roid, tis about the food en discipline

Goed eten, en eten wat je lichaam nodig hebt, op de juiste moment is the trick.
                              Sowieso goed trainen, en zeker goed. ( eat, train, sleep & grow)
                              Roids zijn dan als ondersteuning.

Gr
                              No Pain No Gain

Comment

fuck bro, 1000mg tren, dat is geen pis .
                                Zoals iedereen al zegt is tren vrij heftig, en ik zou zeker mijn tren nooit hoger dan de test doseren. 400 tren is zeker voldoende.

@hec ; hey bro je weet hoe ik denk over de doseringen van in een ander topic, maar het spijtige is dat alle forums alle beginnelingen direct zo een kuur laten doen met hoge dosissen, alle die gastjes lezen op een forum dat ze die of die kuur moeten doen zonder bij de gevolgen stil te staan, hoe meer hoe beter denken ze allemaal.

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X