Originally posted by Quicksilver82
View Post
trenbo/testo
Collapse
X
-
-
Originally posted by Knulletje View PostOuwe heeft wel gelijk. Geen prijzen gaarne, ook geen speculaties. Edit Pin.
10 ml per vial 4 ml is 1000 mg week later nog eens 4 ml is 1000 mg
houd ie nog 2 ml over dus ik kom tog wel gauw op twee en een halfe week
als hij het van gg heeft, want hg etc is duurder
heb het dan wel over de test-eLast edited by Pinada; 16-10-2009, 14:55.Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postals hij het van gg heeft is het tog wel gauw twee weken inplaats van 1 week
10 ml per vial 4 ml is 1000 mg week later nog eens 4 ml is 1000 mg
houd ie nog 2 ml over dus ik kom tog wel gauw op twee en een halfe week
als hij het van gg heeft, want hg etc is duurder
heb het dan wel over de test-e
Comment
-
Met jouw gewicht heb je no fucking way 1000/750mg ew nodig."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Plus bij zulke hooge doseringen tren,haalt het je narr ,nosselijke persoonlijkheid naar boven,je zal je er niet lekker bij voelen.
Zet maar eens alleen 2 weken lang 1000 mg in de week,kijk dan eens in de plee pot als je gaat pissen .
Ik wil niet zeggen dat ik doctor anders ben maar ik heb heel veel verstand hormonen.
Die testo maakt niet uit zo hoog doseren.
Ik heb eens gexiperimenteert met en frontload van testo enanthaat in de eeerste week 10 ampullen van 250 mg .
Dan 10 weken lang 4 testo enthaat van 250 mg.
Nou ik kan je vertellen ik woonde op kamers toen en had toen en antal meiden ,daar neukte ik het heel pand.
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostNou ik kan je vertellen ik woonde op kamers toen en had toen en antal meiden ,daar neukte ik het heel pand.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Quicksilver82 View Posteigenlijk is het maar 4 weken van de 12 da het zo hoog ligt(hoogtepunt kuur).
welke max doses raad jij me aan dan?
Meer is niet altijd beter kerel, zeker niet met jou stats. Je zal beter gaan met deze dosiringen, dan met de hooge. Tis dat je moet zorgen dat je training en eten 100% is, dan ga je zeker knallen.
Snap niet waarom tegenwoordig iedereen denkt, hoe meer hoe beter. Tis wel beter ja, maar voor de bijwerkingen die komen kijken. Veel acne, Roid rage, Zweten als een gek, stinken. Heb je zin in die bijwerkingen?
Maar ja tis uiteindelijk jou keus, ik wens je suc6 bro.
GreetzNo Pain No Gain
Comment
-
Testo hoog houden is ook BS. Kan wel, alles kan. Maar 500mg test en 400 mg tren is zeker een goede kuur.
En zoals knul zegt, sommige mensen vinden zelfs 400mg tren te hoog. Teveel bijwerkingen.
Maar ja, ik ken jongens van 100 kilo, die nog met 500mg test kuren.
Bij tren hoof je ook geen hoge doseringen test te gebruiken, dat is roepen voor gyno.
Ook zijn jongens die bv kuren doen 400 tren-250mg test, en gaan super op.
Ik zou gwn 400tren 500 test aanhounde, je zal zeker geen spijt van krijgen.
Tis not about the roid, tis about the food en discipline
Goed eten, en eten wat je lichaam nodig hebt, op de juiste moment is the trick.
Sowieso goed trainen, en zeker goed. ( eat, train, sleep & grow)
Roids zijn dan als ondersteuning.
GrNo Pain No Gain
Comment
-
fuck bro, 1000mg tren, dat is geen pis .
Zoals iedereen al zegt is tren vrij heftig, en ik zou zeker mijn tren nooit hoger dan de test doseren. 400 tren is zeker voldoende.
@hec ; hey bro je weet hoe ik denk over de doseringen van in een ander topic, maar het spijtige is dat alle forums alle beginnelingen direct zo een kuur laten doen met hoge dosissen, alle die gastjes lezen op een forum dat ze die of die kuur moeten doen zonder bij de gevolgen stil te staan, hoe meer hoe beter denken ze allemaal.
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment