Originally posted by GeneralIx
View Post
Nog niet gebruikt?
Collapse
X
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
-
Originally posted by sch00m View PostNah.. maar wel een soort van doping / performance enhancing drug toch?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKnulletje. Dat is niet zo gek hoor. Er zijn al genoeg studenten die AS gebruiken voor mentale scherpte om beter te kunnen studeren. Of muzikanten van een orkest die hun zenuwen voor groot publiek onder controle moeten houden. Er wordt meer AS gebruikt dan men denkt.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Knul die kanker/absessen/etc. Heb je dat echt zelf gehad? Had altijd de indruk dat jij er qua gezondheid nauwelijks last van had.
Wel een puntje, jouw prijs is zo hoog omdat je in principe boven je natuurlijke max zit toch? Dan moet je toch ook blijven gebruiken om daarboven te blijven?
Wel goed topic en goeie bump, mogen veel mensen eens doornemen.
Comment
-
Wow ik denk nog wel 2e keer na voordat ik überhaupt aan as of enige andere anabool gaatIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Het is ook niet te bewijzen dat het er van komt Dexie.
Het was in de beginperiode van mijn kuren, en toen was er geen voldoende info he?
Er was geen computer en de info haalde je van grote jongens in de sportschool en in die tijd stonden er zelfs kuren in de bb bladen.
En ja ik heb het allemaal meegemaakt in de vroegere jaren, misschien wel door stom gebruiken en onwetendheid (van mij)
Ik heb in die tijd ook heel veel gebruikt, 10 tot 15 tabs D-bol vond ik heel normaal. Anadrol slikte ik op 300mg/pd. En ik gebruikte alles door elkaar heen.
Daarom ben ik zo bezig op dit forum, om anderen te beschermen tegen de fouten die ik heb gemaakt...
Soms ben ik wel eens lullig naar n beginnende kuurder toe en misschien vinden ze me dan maar n auwehoerende zak. Maar als ik daarmee kan voorkomen dat hij de fout ingaat, dan is dat maar zo...
Ik gun niemand, wat ik zelf heb meegemaakt!
Comment
-
denk eraan de kracht zit hem in het hoofd,niet in de spieren,je moet wilskracht hebben om het niet te doen/er mee te stoppen, en had je voor die 140000 euro'tjes niet beter wat kilo'tjes protiene voor kunnen kopen?? ^^ wordt je ook groot van en met dat geld kun je je eigen beter gezonde/protiene rijken producten veroorloven dan aan de steroieden lijkt mij, ik was vroeger best spelletje's verslaafd, ik speelde het spelletje genaamd ''seafight'' was er op mijn 12e mee begonnen daarna half jaar mee gestopt vondt t niet zo leuk,kwam terug was gelijk verslaaft,als mijn moeder mij hierin niet beperkte zat ik achter de pc van sochtend's tot midden in de nacht tot ik in slaap viel,zou ik toen wakker worden zou ik verder gaan, je ziet de andere dingen in het leven niet meer, dat is het probleem, ik heb mij altijd 1 ding voorgenomen ik ga proberen nooit te roken,omdat het zeer slecht is voor je condietie en ik gezien heb wat t doet met je longen
maar denk eraan het is de wilskracht die erachter zit, wil je er mee stoppen dan kun je het (altijd,ja altijd) als je t maar graag genoeg wilt
Comment
-
Dus ik weet ook uit ervaring dat veel slikken/spuiten, geen ene zak uitmaakt to de mindere hoeveelheden.
Je groeit nu eenmaal niet sneller of meer als je als n debiel de mg zo hoog zet dat je de naarste dingen van krijgt.
Daarom zeg ik altijd, neem gerust wat minder. Je word nu eenmaal geen beest in 1 kuurtje.
Het is n kwestie van stapelen.
Hou het zo gezond (wat je gezond kan noemen) mogelijk.. Dan maar n kuurtje meer (extra)
Maar als je met ernstige problemen komt te zitten, klap je zo terug naar zero.. Of nog minder.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHet is ook niet te bewijzen dat het er van komt Dexie.
Het was in de beginperiode van mijn kuren, en toen was er geen voldoende info he?
Er was geen computer en de info haalde je van grote jongens in de sportschool en in die tijd stonden er zelfs kuren in de bb bladen.
En ja ik heb het allemaal meegemaakt in de vroegere jaren, misschien wel door stom gebruiken en onwetendheid (van mij)
Ik heb in die tijd ook heel veel gebruikt, 10 tot 15 tabs D-bol vond ik heel normaal. Anadrol slikte ik op 300mg/pd. En ik gebruikte alles door elkaar heen.
Daarom ben ik zo bezig op dit forum, om anderen te beschermen tegen de fouten die ik heb gemaakt...
Soms ben ik wel eens lullig naar n beginnende kuurder toe en misschien vinden ze me dan maar n auwehoerende zak. Maar als ik daarmee kan voorkomen dat hij de fout ingaat, dan is dat maar zo...
Ik gun niemand, wat ik zelf heb meegemaakt!lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment